Ogłoszenie nr 111836 - 2017
z dnia 2017-07-25 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklmburgia - Pomorze Przednie/Branenburia/Polska w okresie wsparcia 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 27547-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33738-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny
33096113200000, ul.
ul. Szczecińska
31,
75-122
Koszalin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
94 3427831, faks
94 4324328, e-mail
zzdw@zzdw.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa przejścia drogi wojewódzkiej nr 115 przez m. Tanowo
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
zzdw.6/391/8/8-1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa przejścia drogi wojewódzkiej nr 115 przez m. Tanowo. Zakres robót obejmuje przebudowę istniejącej drogi wojewódzkiej nr 115 na odcinku od km 16+331 do km 18+442 o długości 2,111 km. Zakres robót drogowych obejmuje: 1)Roboty nawierzchniowe: frezowanie nawierzchni, wykonanie poszerzeń istniejących nawierzchni, wyrównanie istniejącej podbudowy masą bitumiczną,wykonanie warstwy ścieralnej z SMA, wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni na rondzie oraz przy dojeździe do ronda, budowę ciągu pieszego, budowę ciągu pieszo - rowerowego. Ponadto w ramach prac przygotowawczych oraz wykończeniowych planuje się: budowę wysepek kanalizacyjnych, budowę progów zwalniających,budowę i przebudowę zjazdów z kostki betonowej ,budowę zatok autobusowych,budowę peronów na przystankach autobusowych, budowę parkingów, budowę zjazdów bitumicznych,rozbiórkę nawierzchni pod budowę ronda, renowację rowu drogowego, oczyszczenie przepustu,budowę kanalizacji deszczowej, likwidację kolizji z sieciami uzbrojenia terenu,budowę oświetlenia ronda,wycinkę drzew i krzewów,wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45231300-8,
45233290-8,
45233221-4
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
W trakcie trwania niniejszego postępowania okazało się, iż nastąpiło opóźnienie w przeprowadzeniu zamówienia publicznego realizowanego przez Gminę Police na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w m. Tanowo i Witorza, czego nie można było przewidzieć na etapie ogłoszenia o zamówieniu. W konsekwencji nastąpiło również przesunięcie planowanego terminu rozpoczęcia robót kanalizacji sanitarnej, który zaplanowano dopiero w drugiej połowie września 2017 r. Dla prawidłowej realizacji inwestycji, przed rozpoczęciem robót drogowych, niezbędna jest w pierwszej kolejności budowa sieci kanalizacji sanitarnej. W interesie publicznym jest rzetelne, celowe i efektywne wydatkowanie środkami publicznymi, a właściwe gospodarowanie tymi środkami wymaga by roboty drogowe były wykonane dopiero po wybudowaniu sieci kanalizacji sanitarnej. W związku z tym, iż Zamawiający nie ma wpływu na termin realizacji zamówienia przeprowadzanego przez Gminę Police, a planowany pierwotny termin realizacji robót drogowych w niniejszym postępowaniu jest nierealny dla Wykonawcy, należało unieważnić przedmiotowe postępowanie.
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.