Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola w Goraju

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola w Goraju
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoGoraj
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Goraj
  • Data publikacji ogłoszenia2017-03-24
  • Numer ogłoszenia2017/2017/50812
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 50812 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.
Goraj: Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola w Goraju
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola w Goraju w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.5 Infrastruktura przedszkolna
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32378 - 2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Goraj, krajowy numer identyfikacyjny 54054100000, ul. ul. Bednarska  1, 23450   Goraj, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 846 858 002, faks 846 858 118, e-mail poczta@goraj.eurzad.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola w Goraju
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
OR.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Zakres robót zgodnie z dokumentacją projektową obejmuje: 1) Przebudowę budynku istniejącego w tym: rozbudowa klatki schodowej, przebudowa przedsionka stanowiącego główne wejście do budynku, przebudowa parteru budynku (ściany i strop), poddasza (konstrukcja i pokrycie dachu, adaptacja poddasza), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie elewacji; 2) Wykonanie robót rozbiórkowych; 3) Wykonanie instalacji wodociągowej; 4) Wykonanie instalacji kanalizacyjnej; 5) Wykonanie instalacji c.o. wraz z kotłownią wbudowaną; 6) Wykonanie instalacji mechanicznej pomieszczenia kuchni; 7) Wykonie instalacji elektrycznych wewnętrznych; 8) Wykonanie instalacji odgromowej; 9) Wykonanie sieci komputerowej i telefonicznej; 10) Wykonanie instalacji alarmowej oraz oddymiania; 11) Wyposażenie zaplecza gastronomicznego; 12) Wyposażenie funkcjonalne (meble) i multimedialne sal dydaktyczno-wychowawczych oraz pomieszczeń biurowych; 13) Wyposażenie higieniczno-sanitarne sanitariatów i pomieszczeń pomocniczych; 2. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową konieczne do uwzględnienia: 1) Organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 2) Uporządkowanie terenu po budowie, 3) Likwidacja placu budowy, 4) Inwentaryzacja geodezyjna oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych został opisany w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załączniki do SIWZ. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262500-6
Dodatkowe kody CPV: 45261100-5, 45261200-6, 45443000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 860.616,00 zł brutto i taką informację przekazał podczas otwarcia ofert. W toku badania złożonych w niniejszym postępowaniu ofert ustalono, że oferta z najniższą ceną tj 1.074.606,91 zł, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT891576.65
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: 2017/2017/51519
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: 2017/2017/51519
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI