II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku Nadleśnictwa w
Zawadzkiem wraz z remontem budynku gospodarczego izby przyrodniczej.
S.270.1.2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia są roboty budowlane: Przebudowa i rozbudowa budynku Nadleśnictwa w Zawadzkiem wraz z
remontem budynku gospodarczego izby przyrodniczej. Zakres prac dla zadania obejmuje wykonanie robót
budowlanych zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wraz z uwzględnieniem
opinii Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Przebudowa i rozbudowa budynku Nadleśnictwa w
Zawadzkiem wraz z remontem budynku gospodarczego izby przyrodniczej polegająca na wykonaniu robót
budowlanych w zakresie których należy wykonać: - przebudowę i rozbudowę budynku administracyjnego, -
remont izby leśno-przyrodniczej, - instalacje teletechniczne: sygnalizacji pożaru, włamania i napadu, instalacja
okablowania strukturalnego LAN i CCCTV-IP, -instalację wodociągową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
centralnego ogrzewania, wentylacji oraz pomp ciepła - instalacje elektryczne, instalacje oświetlenia
zewnętrznego, zasilania rezerwowego (zewnętrzny agregat prądotwórczy), - wewnętrzny układ komunikacyjny,
parkingi, tereny zieleni wraz z małą architekturą, - ogrodzenie terenu, - rozbiórkę budynku garażu, - uzyskanie
i dostarczenie Zamawiającemu Decyzji pozwolenia na użytkowanie, - opracowanie „Świadectwa charakterystyki
energetycznej” dla obiektów, które tego wymagają. - opracowanie „Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego” dla
całego zadania, - przygotowanie dokumentacji odbiorowej w celu zgłoszenia zakończenia robót i uzyskania
pozwolenia na użytkowanie Informacje ogólne dotyczące realizacji zamówienia: a/ uwzględnienia w cenie
oferty; - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich
pełną odpowiedzialność; - wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających
z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych; - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia
robót, a także w razie korzystania z dróg, nieruchomości, obiektów, urządzeń które Wykonawca naruszy w celu
realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót
wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzenie mienia; - gospodarowanie odpadami zgodnie z zapisami w
przedmiarach i opisach w projekcie obejmujące ich wywóz oraz segregację wraz z opłatami za wysypisko,
odpady w postaci ziemi i czystego gruzu powstałe podczas wykonywania należy wywieźć na miejsce
składowania do 1 km; - wykonanie planu organizacji robót i miejsc składowych z uwzględnieniem miejsc na
elementy złomowe, drewniane ( nie obejmujące stolarki okiennej), które zostaną przekazane do dyspozycji Zamawiającego celem dalszego zagospodarowania; b/. warunki wykonania zamówienia, zobowiązania
wykonawcy; - wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi
przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż, wytycznymi SIWZ oraz
jej pozostałymi załącznikami, c/. gwarancja; - na wykonanie zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu
gwarancji na okres min. 60 miesięcy liczony od daty uzyskania pozwolenia na użytkowanie Wzór karty
gwarancyjnej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, który będzie załącznikiem do umowy - w przypadku gdy
Wykonawca korzysta z Podwykonawców okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać
co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty uzyskania pozwolenia na
użytkowanie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45200000-9,
45111300-1,
45300000-0,
45400000-1,
45251130-1,
45332200-5,
45231300-8,
45331200-8,
45320000-6,
45421000-3,
45331000-6,
45310000-3,
45315100-9,
32300000-6,
45312200-9,