Przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego z przeznaczeniem na Osjakowskie Centrum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego z przeznaczeniem na Osjakowskie Centrum Obsługi Turystycznej Czterech Szlaków w ramach projektu pn. "Nadwarciańska turystyka aktywna na terenie gminy Osjaków"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoOsjaków
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Osjaków
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-21
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110696
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110696 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Osjaków: Przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego z przeznaczeniem na Osjakowskie Centrum Obsługi Turystycznej Czterech Szlaków w ramach projektu pn. "Nadwarciańska turystyka aktywna na terenie gminy Osjaków"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacjny Województa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa VI Rewitalizacjia i potencjał endogeniczny regionu, działanieVI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, poddziałanie VI.2.1 Rozwój gospodarki turystycznej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 502320-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 83181-2017; 87028-2017; 88353-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osjaków, krajowy numer identyfikacyjny 73093467700000, ul. ul. Targowa 26  , 98320   Osjaków, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. (043) 842 33 91, faks (043) 842 33 91 w. 31, e-mail rkostrzycka@osjakow.bip.net.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.osjakow.bip.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego z przeznaczeniem na Osjakowskie Centrum Obsługi Turystycznej Czterech Szlaków w ramach projektu pn. "Nadwarciańska turystyka aktywna na terenie gminy Osjaków"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RIZ.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. u. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.) polegających na „Przebudowie i rozbudowie budynku komunalnego z przeznaczeniem na Osjakowie na Centrum Obsługi Turystycznej Czterech Szlaków” w ramach projektu pn. „Nadwarciańska turystyka aktywna na terenie gminy Osjaków”. 2. Projekt pn. „Nadwarciańska turystyka aktywna na terenie gminy Osjaków” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, działanie VI. 2 Rozwój gospodarki turystycznej, poddziałanie VI.2.1 Rozwój gospodarki turystycznej. 3. Zakres robót w ramach przebudowy i rozbudowy budynku komunalnego z przeznaczeniem na Centrum Obsługi Turystycznej Czterech Szlaków obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawcze, w tym roboty związane z przygotowaniem placu budowy, roboty ziemne, rozbiórkowe, - fundamenty - rozbiórkę istniejącej izolacji termicznej zewnętrznej, - rozbiórkę istniejącego lekkiego stropu podwieszanego, - rozbiórkę ścianek działowych, - rozbiórkę wewnętrznego poszycia ścian zewnętrznych, - rozbiórkę daszków nad wejściami, - rozbiórkę posadzek, - wykonanie nowych warstw posadzki oraz jej przegłębienia, - wykonanie uszkodzonych elementów drewnianych konstrukcji ścian zewnętrznych (w przypadku stwierdzenia uszkodzeń), - wykonanie nowej wiatroizolacji ścian zewnętrznych, - wykonanie nowej obudowy wewnętrznej ścian zewnętrznych, - wykonanie muru oporowego od strony południowo-zachodniej, - wykonanie projektowanej dobudowy, - wykonanie posadzek, położenie płytek ściennych i podłogowych, - wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, tynków wewnętrznych, gładzi gipsowych, - malowanie ścian wewnętrznych, - dach: konstrukcja i pokrycie, - roboty wykończeniowe, - roboty instalacyjne sanitarne wewnętrzne i zewnętrzne wodne, kanalizacyjne, - roboty instalacyjne wentylacji mechanicznej, pompy ciepła i instalacji centralnego ogrzewania; - roboty instalacyjne elektryczne (przyłącze kablowe, instalację wewnętrzną z oprawami oświetleniowymi, instalacje odgromową, instalacje teleinformatyczną, przygotowanie dokumentacji powykonawczej – zgłoszenie do zakładu energetycznego, prace rozruchowe), - wykonanie instalacji niskoprądowej w zakresie systemu monitoringu wizyjnego, - obsługę geodezyjną, w tym tyczenie i inwentaryzację powykonawczą obiektu, - naprawę dróg dojazdowych do placu budowy uszkodzonych przez Wykonawcę i doprowadzenie ich do stanu pierwotnego, - wykonanie, przeprowadzenie prób i sprawdzeń urządzeń i instalacji, - przygotowanie placu budowy oraz uporządkowanie terenu budowy po jej zakończeniu, - przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej, określonej we wzorze umowy (§ 11 ust. 6). 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa – wielobranżowy projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (które mają charakter pomocniczy, informacyjny do kalkulacji ceny ofertowej). Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zgodnie ze sztuką budowlaną. Zamawiający informuje, że posiada decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę – decyzja Nr 645/2016 z dnia 04.08.2016r. Starosty Wieluńskiego, znak: AB.6740.388.2016. 5. Wykonawca przed podpisaniem umowy przygotuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem treści SIWZ i załączników. 6. Projekt budowlany obejmuje branże: architekturę i konstrukcję, sanitarną (wodno-kanalizacyjną, ciepłej wody użytkowej, wentylacji mechanicznej, dostawy i montażu pompy ciepła, centralnego ogrzewania), elektryczną (w tym odgromową, teleinformatyczną i monitoringu).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212000-6
Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45111000-8, 45410000-4, 45431000-7, 45432100-5, 45442000-7, 45321000-3, 45331100-7, 45331200-8, 45330000-9, 45300000-0, 45231100-3, 45311000-0, 45312000-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1270772.10
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Firma Remontowo-Budowlana BATOREX ,  biuro@batorex.com.pl,  ul. Broniewskiego 6 ,  42-160,  Krzepice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Jacek Bator MONTERS-BUD ,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Krzysztof Bator INVEST-BUD,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1052186,35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1052186,35
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1278719,33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 32,53%
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe - Korczew
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace wykończeniowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI