Ogłoszenie nr 109390 - 2017
z dnia 2017-07-18 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515384-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niechlów, krajowy numer identyfikacyjny
41105063000000, ul.
ul. Głogowska
31,
56215
Niechlów, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
655 435 688, faks
0-65 5435814, e-mail
niechlow@zgwrp.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.niechlow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 305 w zakresie chodnika w m. Łękanów – Siciny (działka 492/2) (DSDiK).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Inwestycja obejmuje „Przebudowę drogi wojewódzkiej nr 305 w zakresie chodnika w m. Łękanów - Siciny”. Celem budowy jest poprawienie komunikacji pieszej, która wpływa na bezpieczeństwo ruchu i umożliwi trwały i bezpieczny ruch mieszkańców pomiędzy miejscowościami Łękanów i Siciny. W ramach budowy przewiduje się ułożenie warstwy ścieralnej na podbudowie podatnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, wykonanie poboczy gruntowych, budowę przepustu przez istniejący ciek melioracyjny. W ramach przedsięwzięcia wyprofilowany i wykarczowany zostanie pas drogowy oraz umocnione przejazdy. Parametry techniczne chodnika po realizacji projektu: 1. Nazwa: Chodnik w pasie drogi wojewódzkiej nr 305 Zarząd drogi: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu (Wrocław, ul. Krakowska 28) 3. Zarządca drogi: Dyrektor DSDiK we Wrocławiu 4. Własność drogi: Województwo Dolnośląskie 5. Zarządca ruchu: Marszałek województwa Dolnośląskiego 3. Klasa drogi - G (Główna) 6. Droga jednojezdniowa – dwukierunkowa jednopasowa. 7. Szerokość nawierzchni jezdni – 6,00 m 8. Rodzaj nawierzchni chodnika - mineralno-asfaltowa 9. Szerokość chodnika ( podstawowa ) – 1,50m 10. Spadek poprzeczny chodnika - 2% jednostronny 11. Szerokość poboczy – 0,5 m 12. Spadek poboczy - 8,0 % 13. Pochylenie skarp - 1:1,5
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
77310000-6
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT227408.20 Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DROGTRANZ Sp. z o.o.,
drogtranz@wp.pl,
ul.W.Witosa 8,
56-200,
Góra, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 258477.29 Oferta z najniższą ceną/kosztem 247025.77 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 335248.96 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.