Ogłoszenie nr 111541 - 2017
z dnia 2017-07-25 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 54210-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, krajowy numer identyfikacyjny
1525966300036, ul.
ul. Modlińska
197,
03122
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
225 103 125, faks
225 103 189, e-mail
bialoleka.zp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Złotokwiatu w Dzielnicy Białołęka w Warszawie w ramach etapu II przedsięwzięcia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
UD-II-WZP-271.10.2017.MLU/WR-b
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Złotokwiatu w Dzielnicy Białołęka w Warszawie w ramach etapu II przedsięwzięcia
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1. Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) jezdni asfaltowej wraz podbudową i odwodnieniem powierzchniowym na odcinku o długości 232,8 m w kierunku ul. Leśny Potok (ponad wykonywane roboty w etapie I przedsięwzięcia na ok. 215 m, począwszy od ul. Kobiałka oraz roboty wykonywane w części etapu II przedsięwzięcia (zamówienie nr 1) na ok. 72 m);
2) dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszej umowy został określony w dokumentacji technicznej w branży drogowej (w części dot. etapu II), stanowiącej załącznik nr 1 Umowy podstawowej (nr BIA-IR-C/BIA/I/P2/70-98/2016/1491/136, przekazanej Wykonawcy przy zawieraniu Umowy podstawowej), i niniejszej umowie.
3. Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach budowlanych, wykonawczych oraz STWiORB),Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Ubezpieczenie
• Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty.
• Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia robót od zdarzeń losowych zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 15 wzoru umowy.
5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z Klauzuli społecznej
Wobec przyjęcia przez Zamawiającego w przetargu na zamówienie podstawowe (umowa nr BIA/-R-C//BIA/I/P2/70-98/2016/1491/136 z dn. 22.11.2016r.) zastosowania art. 29 ust. 3a) ustawy Prawo zamówień publicznych klauzuli społecznej (opisanej w pkt. 2.5.1. SIWZ) Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, 8 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy
• 6 pracowników wykonujących roboty brukarskie,
• 2 pracowników wykonujących roboty bitumiczne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45100000-8,
45233140-2
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT146367.03 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FAL-BRUK" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością s.k.,
,
ul. Sarabandy 42,
02-868,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 179000.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 179000.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179000.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie będzie prowadzone w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j .Dz. U. 2015 r., poz.2164), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;.
Uzasadnienie faktyczne wyboru trybu zamówienia:
Zamówienie podstawowe przeprowadzono w trybie przetargu nieograniczonego Nr sprawy UD-II-WZP-271.38.2016.MLU/PN-b Zostało ono udzielone firmie FAL-BRUK" Spółka ograniczoną odpowiedzialnością s.k. ul. Sarabandy 42, 02-868 Warszawa (BIA/-R-C//BIA/I/P2/70-98/2016/1491/136 z dn. 22.11.2016r). Zamawiający przewidział możliwość udzielenia w trybie art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy (w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego) udzielenia dotychczasowemu wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w przypadku posiadania środków finansowych - w ramach kontynuacji przedsięwzięcia opisanego w § 1 wzoru umowy (jako etapu II) obejmującego roboty drogowe w zakresie wykonania jezdni asfaltowej wraz z podbudową (na dalszym odcinku ulicy Złotokwiatu ponad wykonane w etapie I przedsięwzięcia ok. 215 m) wraz z dokumentacją powykonawczą w wersji papierowej i elektronicznej, w tym m.in.: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, ziemne, zjazdy, chodnik, dojścia do posesji, krawężniki, obrzeża, pobocza (uformowanie, wykonanie trawników dywanowych), regulacja pionowa studzienek dla zaworów i hydrantów, wdrożenie projektu stałej organizacji ruchu. W dniu 22 lutego 2017r udzielono zamówienia uzupełniającego do ww postępowania umowa nr BIA-IR-C/BIA/I/P2/70-11/2017 na kwotę 64 060,92 zł brutto, z terminem wykonania 30 czerwca 2017r.