Ogłoszenie nr 112253 - 2017
z dnia 2017-07-26 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537251
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zamawiającym jest Powiat Wieruszowski, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów. Na podstawie art. 15 ust. 2, 3 i ust. 4 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający powierzył przygotowanie i przeprowadzeni niniejszego postępowania w imieniu i na rzecz zamawiającego, jednostce organizacyjnej: Powiatowemu Zarządowi Dróg w Wieruszowie, ul. Waryńskiego 14, 98-400 Wieruszów, działającemu jako pełnomocnik zamawiającego.
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie, krajowy numer identyfikacyjny
73097321700000, ul.
ul.Waryńskiego
14,
98400
Wieruszów, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
627 836 062, faks
627 836 062, e-mail
pzdwieruszow@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzdwieruszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 4715 E Bolesławiec - Galewice w m. Bolesławiec
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZD.ZP.3211/6/2017/UL
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 4715 E Bolesławiec – Galewice w m. Bolesławiec. Podstawowy zakres inwestycji polegającej na wykonaniu przebudowy drogi powiatowej nr 4715 E Bolesławiec - Galewice w m. Bolesławiec na długości 460,0 mb obejmuje: - rozbiórkę istniejącego krawężnika i chodnika, - ułożenie krawężników betonowych wystających 15x30cm, na wjazdach obniżonych 15x22cm, - wykonanie po stronie lewej, chodnika z kostki brukowej szarej gr. 6cm ograniczonego obrzeżem betonowym 8x30cm, - wykonanie zjazdów indywidualnych, obustronnie z kostki brukowej betonowej gr. 8cm kolorowej, - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. śr. 5cm na istniejącej konstrukcji, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm, - wykonanie odmulenia i profilowania rowów, - wykonanie prefabrykowanych ścianek przepustów pod zjazdami, - wykonanie studni rewizyjnej, - regulację wysokościową studzienek i zaworów znajdujących się w jezdni oraz chodniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt budowlany, przedmiar robót, ślepy kosztorys, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wg poniższego zestawienia: - ślepy kosztorys/ po wypełnieniu kosztorys ofertowy - zał. nr 8 do SIWZ, - przedmiar robót - zał. nr 9 do SIWZ, - projekt budowlany- zał. nr 10 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - zał. nr 11 do SIWZ,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
45233222-1,
45111200-0,
45111300-1,
,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT472789.35 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe S.A.,
kpdmkepno@wp.pl,
ul. Przemysłowa 8,
63-600,
Kępno, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 529403,53 Oferta z najniższą ceną/kosztem 529403,53 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 559714,59 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.