Ogłoszenie nr 111555 - 2017
z dnia 2017-07-25 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532007-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Sieraków, krajowy numer identyfikacyjny
63219654800000, ul.
Bucharzewo
153,
64410
Sieraków, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
612 952 065, faks
612 952 065, e-mail
sierakow@poznan.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.sierakow.poznan.lasy.gov.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.sierakow.poznan.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej przeciwpożarowej na terenie Nadleśnictwa Sieraków
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SA.270.1.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi leśnej przeciwpożarowej na terenie Nadleśnictwa Sieraków – trasa AB w km 0+225 – 4+350 oraz trasa C w km 0+0,00 – 1+952,28 polegająca na:
wykonaniu niezbędnych robót ziemnych po uprzednim zdjęciu warstwy humusu oraz wycince krzaków, karczowaniu pni oraz:
- wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją gruntu,
- wykonanie nasypu,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- ukształtowanie i plantowanie skarp i rowów z humusowaniem i obsianiem trawą.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego robót budowlanych polegających na budowie o długości 6 077,28 mb. leśnej drogi o szerokości jezdni 350 cm utwardzonej kruszywem łamanym z skał litych 0/31,5 mm - grubości 10 cm dla warstwy ścieralnej zaklinowanych mieszanką miału kamiennego 0-4 mm oraz kruszywem łamanym z skał litych 0/63 mm dla podbudowy - grubości 20 cm, wraz z poboczami, rowami, mijankami, skrzyżowaniami, zjazdami. Roboty do wykonania swoim zakresem obejmują m.in. prace geodezyjne, karczowanie pni drzew po ścince, (ścinka i wyróbka drzew wraz z usunięciem z terenu budowy wykona Nadleśnictwo po wyznaczeniu przez geodetę pasa drogowego objętego wykonywaniem robót budowlanych). Całość robót budowlanych należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45200000-9,
45400000-1,
45110000-1,
45230000-8,
45111200-0,
45111213-4,
45233000-9
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy- PZP, Zamawiający wymaga, aby czynności operatorów maszyn (rozściełarka i walec drogowy) w zakresie realizacji zamówienia związane z wykonaniem podbudowy oraz warstwy ścieralnej z kruszyw łamanych (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22. §1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666)), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2496712.45 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FERD Firma Robót Inżynieryjnych i Drogowych Ryszard Bianek ,
biuro@ferd.pl,
ul. Szarych Szeregów 25,
63-000,
Środa Wlkp. , kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3070956.31 Oferta z najniższą ceną/kosztem 2993591.42 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3443369.70 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Powyższe kwoty w sekcji IV.6) są kwotami brutto.
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.