OgĹoszenie nr 376984 - 2016
z dnia 2016-12-30 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 305804
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: UrzÄ
d Miejski w SulÄcinie, krajowy numer identyfikacyjny
52617900000, ul.
ul. LipowaÂ
18,
69200 Â
SulÄcin, paĹstwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957Â 553Â 601, faks
957Â 552Â 122, e-mail
umig@sulecin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sulecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Administracja samorzÄ
dowa
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Przebudowa drogi gminnej w m. DĹugoszyn.
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
ZamĂłwienie obejmuje wykonanie m. in nastÄpujÄ
cych robĂłt drogowych na zadaniu pn. Przebudowa drogi gminnej w m. DĹugoszyn. 1) droga: a / roboty przygotowawcze b / podbudowy ok. 841 m2 c / nawierzchnie w tym: - nawierzchnie z kostki brukowej beton. (szara) gr. 8 cm na podsypce cement- piask. ok.: 535 m2 - nawierzchnie z pĹyt aĹźurowych typu meba ok. 168 m2 2) parking : a / roboty przygotowawcze b / podbudowy ok. 102 m2 c/ nawierzchnie z pĹyt aĹźurowych typu meba ok. 102 m2 Opis przedmiotu zamĂłwienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robĂłt budowlanych oraz specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia. Stosownie do art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamĂłwieĹ publicznych ZamawiajÄ
cy wymaga zatrudnienia przez WykonawcÄ lub podwykonawcĂłw na podstawie umowy o pracÄ osĂłb wykonujÄ
cych czynnoĹci w zakresie: wykonania podbudowy i nawierzchni drĂłg i chodnikĂłw, jeĹźeli wykonanie tych czynnoĹci polega na wykonywaniu pracy w sposĂłb okreĹlony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 roku â Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 roku poz. 1066 z poĹşn. zm. ). a) Wykonawca zobowiÄ
zuje siÄ, Ĺźe pracownicy wykonujÄ
cy czynnoĹci w zakresie jak wyĹźej bÄdÄ
zatrudnieni na umowÄ o pracÄ w rozumieniu przepisĂłw ustawy z dnia 26 czerwca 1976 roku â Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 roku poz. 1066 z poĹşn. zm. ). b) ZamawiajÄ
cy wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczÄciem robĂłt oraz co miesiÄ
c przez caĹy okres ich realizacji skĹadaĹ ZamawiajÄ
cemu oĹwiadczenie o sposobie zatrudnienia osĂłb wykonujÄ
cych czynnoĹci, o ktĂłrych mowa w §4 ust. 1 projektu umowy. c) KaĹźdorazowo na ĹźÄ
danie ZamawiajÄ
cego, w terminie wskazanym przez ZamawiajÄ
cego, nie krĂłtszym niĹź 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiÄ
zuje siÄ przedĹoĹźyÄ do wglÄ
du kopie umĂłw o pracÄ zawartych przez WykonawcÄ lub podwykonawcĂłw z pracownikami wykonujÄ
cymi czynnoĹci, o ktĂłrych mowa §4 ust. 1 projektu umowy. W tym celu Wykonawca jest zobowiÄ
zany do uzyskania od pracownikĂłw zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. d) ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie moĹźliwoĹÄ kontroli zatrudnienia wyĹźej wymienionych osĂłb przez caĹy okres realizacji wykonywanych przez nich czynnoĹci, w szczegĂłlnoĹci poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentĂłw potwierdzajÄ
cych bieĹźÄ
ce opĹacanie skĹadek i naleĹźnych podatkĂłw z tytuĹu zatrudnienia wyĹźej wymienionych osĂłb. Kontrola moĹźe byÄ przeprowadzona bez wczeĹniejszego uprzedzenia Wykonawcy. e) NieprzedĹoĹźenie przez WykonawcÄ kopii umĂłw o pracÄ zawartych przez WykonawcÄ lub podwykonawcĂłw z pracownikami wykonujÄ
cymi czynnoĹci, o ktĂłrych mowa w §4 ust. 1 projektu umowy w terminie wskazanym przez ZamawiajÄ
cego zgodnie z §4 ust. 4 projektu umowy bÄdzie traktowane jako niewypeĹnienie obowiÄ
zku zatrudnienia pracownikĂłw na umowÄ o pracÄ oraz skutkowaÄ bÄdzie naliczeniem kar umownych w wysokoĹci okreĹlonej w § 13 ust. 2 pkt.1) lit. e) projektu umowy, a takĹźe zawiadomieniem PaĹstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastÄ
pienia umowy o pracÄ z osobami wykonujÄ
cymi pracÄ na warunkach okreĹlonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umowÄ
cywilnoprawnÄ
.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45233200-1,
45111200-0
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 06/10/2016 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT163176 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
ZakĹad UsĹugowo- Budowlany âJan-Budâ Jan BiĹas ,Â
,Â
Lipki Wielkie. Pl. KoĹcielny 12A,Â
66-431,Â
Santok, kraj/woj.
lubuskie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
tak
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 184793 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 184793 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 184793 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.