Ogłoszenie nr 112418 - 2017
z dnia 2017-07-26 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533276-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500001067-N-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sterdyń, krajowy numer identyfikacyjny
71158208400000, ul.
ul. T. Kościuszki
6,
08320
Sterdyń-Osada, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
0-25 7870004, faks
0-25 7870004, e-mail
ug_sterdyn@pro.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa drogi gminnej nr 390909W Sterdyń - Dzięcioły - Chądzyń od km 1+745 do km 2+625 o łącznej długości 0,880 km”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 390909W Sterdyń - Dzięcioły - Chądzyń od km 1+745 do km 2+625 o łącznej długości 0,880 km”.
2. Zakres robót budowlanych:
a) roboty pomiarowe;
b) frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej
c) rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni, następnie wykonanie nowej
d) rozbiórka istniejącego chodnika i zjazdów oraz wykonanie nowego chodnika od km 1+745 do km 1+823 str. L i od km 1+819 do km 2+575 str. P oraz zjazdów do posesji;
e) wykonanie peronu przy wiacie autobusowej;
f) wykonanie elementów odwodnienia: ułożenie ścieku na odcinku od km 1+798 do km 2+495 str. P oraz wykonanie podwójnego wpustu deszczowego z przykanalikiem do istniejącego rowu;
g) remont istniejącego przepustu pod koroną drogi w km 1+784;
h) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową;
i) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej;
j) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej;
k) odmulenie istniejących rowów drogowych z wyprofilowaniem skarp;
l) wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego;
ł) wykonanie oznakowania i elementów bezpieczeństwa
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem
zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego jako Załącznik Nr 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45200000-9,
45230000-8,
45233000-9
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT984131.67 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych ‘’ MIKST’’ Sp. z o.o. 07-100 Węgrów, ul. Gdańska 69A,
info@mikst.pl,
07-100 Węgrów, ul. Gdańska 69A,
07-100,
Węgrów, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1.210.481,95 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1.210.481,95 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1.210.481,95 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
2 IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonanie robót sanitarnych. Taką informację przedstawił Wykonawca w formularzu ofertowym (do 2% części zamówienia)
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.