Ogłoszenie nr 81133 - 2017
z dnia 2017-05-10 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46118-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo, krajowy numer identyfikacyjny
61101590000000, ul.
ul. Armii Krajowej
1,
09204
Rościszewo, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
242 764 011, faks
242 764 201, e-mail
ugrosciszewo@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rosciszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 370305W w miejscowości Polik oraz Przebudowa drogi gminnej nr 370301W w miejscowości Topiąca o długości 0,9 km
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RRGKB.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu przebudowy dróg gminnych: 1. Przebudowa drogi gminnej nr 370305W w miejscowości Polik 1.1. Roboty Przygotowawcze: - Roboty pomiarowe (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza) - 0,975 km - Usunięcie krzewów - 0,01 ha - Usunięcie drzew - 3 sztuki - Rozbiórka oznakowania pionowego - 2 kpl. - Rozbiórka przepustu fi 80 - 10 m - Rozbiórka ścianek czołowych przepustu - 2 sztuki 1.2. Odwodnienie korpusu drogi - Ułożenie przepustu fi 80 - 10 m - Umocowanie wylotów przepustu 2 sztuki 1.3. Podbudowa: - Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 4875 m2 - Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego 15 cm - 3997,5m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm – 7 cm - 3997,5m2 1.4. Nawierzchnia: - Nawierzchnia z AC 11 W (warstwa wiążąca) 3cm - 3948,75m2 - Nawierzchnia z AC 8 S (warstwa ścieralna) 3 cm - 3900,00m2 - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm gr. 7cm szer. 2x0,5m - 975,0 m2 2. Przebudowa drogi gminnej nr 370301W w miejscowości Topiąca o długości 0,9 km 2.1. Roboty pomiarowe - Roboty pomiarowe (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza) - 0,900km 2.2. Roboty ziemne, podbudowa - Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 4050 m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego 7 cm - 3780 m2 2.3. Nawierzchnia - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką AC 16 P - 297 t - Warstwa z mieszanki ścieralnej AC 11 S - 3 cm - 3960 m2 2.4. Oznakowanie - Słupki do znaków drogowych - 5 sztuk - Znaki drogowe (D-42/43-2+2; A-30 z T-1 – 1+1; A-1, A-2) - 8 sztuk - Wyrównanie poboczy pospółką - 67,5 m3
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT446474.81 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski,
,
ul. Nadrzeczna 12,
06-450,
Glinojeck, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 427258.13 Oferta z najniższą ceną/kosztem 427258.13 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 503515.25 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.