Ogłoszenie nr 113166 - 2017
z dnia 2017-07-28 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534946-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętajno, krajowy numer identyfikacyjny
51074328400000, ul.
ul. Grunwaldzka
15,
12140
Świętajno, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
89 623 20 60, faks
89 623 20 76, e-mail
info@swietajno.ug.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.swietajno-ug.wwm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 198008N Jeruty – dr. kraj. nr 53 o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 198008N Jeruty – dr. kraj. nr 53 o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową": • Przygotowanie terenu pod budowę: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym 1km - Karczowanie pni o śr. 10-15 cm koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II o normalnej wilgotności. 11 szt. - Wywożenie na odl. do 2 km korzeni i pni o średnicy 10-15 cm w terenie normalnym. 11 szt. - Karczowanie pni o śr. 16-25 cm koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II o normalnej wilgotności. 18 szt. - Wywożenie na odl. do 2 km korzeni i pni o średnicy 16-25 cm w terenie normalnym. 18 szt. - Karczowanie pni o śr. 46-55 cm koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II o normalnej wilgotności. 13 szt. - Wywożenie na odl. do 2 km korzeni i pni o średnicy 46-65 cm w terenie normalnym. 13 szt. - Karczowanie pni o śr. 56-65 cm koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II o normalnej wilgotności. 3 szt. - Wywożenie na odl. do 2 km korzeni i pni o średnicy 56-65 cm w terenie normalnym. 3 szt. - Dodatek za transport – odległość określa oferent 11*0.05 mp 18*0.09 mp 13*0.29 mp 3*0.51 mp • Nawierzchnia: - Koryta wykonywane mechanicznie gł. 5 cm na całej szerokości jezdni 1123*5 m2 - Nawierzchnie żwirowe, warstwa górna gr. po zagęszczeniu 10 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie 1123*5.0 m2 - Nawierzchnie z KŁSM 0/31/5 – warstwa górna o gr. po uwałowaniu 5 cm 1123*5.0 m2 • Pobocze: - Pobocze gruntowe – grunt rodzimy piaszczysty, gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm z korytowania 1123*2 m2 • Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Szczegółowy opis robót zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz STWIOR.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT116218.70 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Transportowych Mirosław Edmund Głażewski,
,
Szczytno,
12-100,
ul. Batorego 11, kraj/woj.
warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 142949.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 142949.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 313938.68 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.