Ogłoszenie nr 109453 - 2017
z dnia 2017-07-18 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuWspółfinansowane ze środków EFRROW w ramach PROW na lata 2014-2020, poddziałanie Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów malej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii, operacje typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530720-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budziszewice, krajowy numer identyfikacyjny
59064781300000, ul.
ul. J. Ch. Paska
66,
97212
Budziszewice, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
447 102 389, faks
447 102 389, e-mail
budziszewice@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.budziszewice.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 116053E w miejscowości Budziszewice-ul.Kolejowa
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RG.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje odcinek drogi wynoszący 340 m, zlokalizowanej na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 376 i polegać będzie na wykonaniu: w ramach robót przygotowawczych roboty pomiarowe; w ramach podbudowy oczyszczenie istniejącego podłoża bitumicznego, skropienie asfaltem na części istniejącej nawierzchni bitumicznej, uzupełnienie istniejącego podłoża bitumicznego betonem asfaltowym, skropienie asfaltem podłoża bitumicznego na całej powierzchni; w ramach nawierzchni jezdni warstwa ścieralna z betonu asfaltowego. Zamawiający stosownie do art.29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art.22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy-wymagania zostały określone w siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym jego zakres, zawierają dokumentacja projektowa (projekt budowlany i przedmiar robót) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące integralną część SIWZ. Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11ust.8 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45230000-8,
45233000-9,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art.93 ust.1pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych „1.Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli(…) 4)cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.”
Ogłoszeniem nr 530720-N-2017 z dnia 12 czerwca 2017r. zostało wszczęte przez Zamawiającego postępowanie o udzielenie zamówienia na „Przebudowa drogi gminnej nr 116053E w miejscowości Budziszewice- ul.Kolejowa” prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 27 czerwca 2017r. godz.11:00. Do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta z ceną 115.826,16 zł brutto, natomiast kwota którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 75.000,00 zł brutto. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art.93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, wszczęte podanym wyżej ogłoszeniem. Zawiadomienie o unieważnieniu tego postępowania zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.budziszewice.net, w zakładce zamówienia publiczne unieważnione w dniu 04 lipca 2017 r. oraz wysłano do Wykonawcy, który złożył ofertę.
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT62950.15 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.