II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 101675 L w Horodyszczu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IBMG-II.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 101675 L na odcinku od km 1+047,00 do km 2+310,40 w miejscowości Horodyszcze, polegająca na wzmocnieniu istniejącej nawierzchni jezdni, budowie chodnika ze zjazdami na posesje oraz budowie kanalizacji deszczowej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty ziemne, 3) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem oraz z kruszywa łamanego, 4) wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym, 5) warstwa przeciwspękaniowa z siatki wzmacniającej poliestrowej, 6) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W – 483 t, 7) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W – 7654 m2, 8) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S – 7889 m2, 9) wykonanie chodnika, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm – 2143 m2, 10) wykonanie zjazdów, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm – 1010,9 m2, 11) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 12) wykonanie kanalizacji deszczowej: a) kanały deszczowe średnicy dn300mm-główne ciągi – 1055,38 m (385,14 + 670,24), b) połączenia wpustów deszczowych średnicy dn200nm – 160,21 m (132,93 + 27,82), c) studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych średnicy 1000mm – 25 kpl (11 + 14), d) studzienki ściekowe uliczne średnicy 500mm – 16 kpl (12 + 4). 3. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 5. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjętych do wyceny lub minimalne wymogi dla sprzętu przewidzianego do użycia. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne załączając do oferty karty katalogowe na oferowane przedmioty i atesty. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 6. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 9. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty związane z wykonaniem robót ziemnych, warstw konstrukcyjnych nawierzchni, oznakowania, 2) roboty montażowe kanalizacji deszczowej, 3) inne roboty z zakresu robót. (z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. „samo zatrudnienie”) 10. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 11. Wymagania dla przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, zostaną spełnione poprzez likwidację barier architektonicznych dotyczących chodników i przejść dla pieszych. 12. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ, c) pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy. 13. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie 60 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 18 SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111200-0,
45233220-7,
45233222-1,
45233290-8,
45231300-8