Ogłoszenie nr 109165 - 2017
z dnia 2017-07-18 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511653-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 91568-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko, krajowy numer identyfikacyjny
00052752300000, ul.
ul. Plac Wolności
3,
82340
Tolkmicko, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
055 2316121, faks
055 2316127, e-mail
umgtolk@portel.pl; malysko7@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej na działce Nr 64 w Chojnowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Ogólny opis przewidywanego do realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego Zakres rzeczowy robót dotyczy: * wykonania koryta i wyprofilowanie koryta wraz z zagęszczeniem - 1 800,00 m2, * wykonania podsypki piaskowej gr. 10 cm – 1 485,00 m2, * wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych typu MON ( podwójnie zbrojonych) o wymiarach 300x150x15cm, (nowych)- 1 350,00 m2 * plantowanie poboczy wraz z zagęszczeniem. Opis stanu istniejącego Obecnie na terenie podlegającym przebudowie znajduje się droga gruntowa o zmiennej szerokości, która wynosi od 4,50 do 6,50m. Jezdnia jest w bardzo złym stanie technicznym. Występują liczne zapadnięcia i deformacje. Brak jednoznacznych spadków poprzecznych. Brak regularnej krawędzi nawierzchni. Droga będąca przedmiotem przebudowy jest częścią Wschodniej Trasy Rowerowej Green Velo. W okresie intensywnych opadów oraz w okresie roztopów korzystanie z trasy rowerowej na tym odcinku jest bardzo utrudnione , lub wręcz niemożliwe. Opis projektowanego rozwiązania Jezdnia o nawierzchni z drogowych płyt żelbetowych typu MON ( podwójnie zbrojonych), szerokości 3,00m koloru szarego, (nowych) Pobocze gruntowe szerokości 75 cm od strony rowu, Istniejąca nawierzchnia gruntowa obok płyt , szerokości 2,5m, Łączna długość przebudowywanej jezdni wynosi 450,00m, Podsypka piaskowa grubości 10cm, Odwodnienie – powierzchniowe do istniejących rowów, Roboty ziemne sprowadzają się do wykonania koryta poprzez wyprofilowanie istniejącego gruntu i wbudowanie nadmiaru w pobocza gruntowe, Nie przewiduje się wycinki drzew, Teren projektowanej inwestycji nie jest objęty ochroną konserwatorską.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT146337.75 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe "EKOMEL" Spółka z o.o.,
ekomel@elblag.com.pl,
ul. Rawska 24,
82-300,
Elbląg, kraj/woj.
warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 128358,00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 128358,00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185760,00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.