II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Mauryca-
Teodory
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RO.7013.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania
inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej Mauryca-Teodory, polegających na przebudowie drogi
gminnej nr 103209E Mauryca-Teodory od km 0+000 do 1+627. 2. Realizacja zadania inwestycyjnego
odbywać się będzie na podstawie pozwolenia na budowę – znak: AB.6740.1.107.2016. AC 34 (decyzja
nr 154/2016) z 28.04.2016 r. 3. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie
następujących robót/czynności: 3.1. wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych, 3.2. wykonanie
konstrukcji drogowych i nawierzchni bitumicznej, 3.3. ustawienie krawężników 3.4. remont
istniejących przepustów oraz odmulenie rowów przydrożnych, 3.5. przebudowa zjazdów do posesji i na działki rolnicze, 3.6. montaż oznakowania pionowego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych stanowiących załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. Przedmiar robót stanowi element służący do
wyliczenia ceny ofertowej – załącznik nr 10 do SIWZ. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy
(uproszczony) z uwzględnieniem wartości czynników cenotwórczych tj. stawka roboczogodziny,
koszty pośrednie, zysk, koszty zakupu, podatek VAT. Kosztorys powinien zawierać zestawienia:
robocizny, materiałów i sprzętu oraz tabelę elementów scalonych. (...) 8. Wymagania dla Wykonawcy
dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 8.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej
czynności w trakcie realizacji umowy, o ile nie będą one wykonywane przez daną osobę w ramach
prowadzonej przez nią działalności gospodarczej: wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych,
wykonanie konstrukcji drogowych i nawierzchni bitumicznej, ustawienie krawężników, remont
istniejących przepustów oraz odmulenie rowów przydrożnych, wykonanie zjazdów, montaż
oznakowania pionowego. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o
podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o
pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 8.2. W trakcie realizacji zamówienia
Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie
spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
osób wykonujących wskazane w podpunkcie 8.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w
szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie
potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania
świadczenia. 8.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w
wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej
dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 8.1. czynności w trakcie
realizacji zamówienia: wykaz osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem wykonawcy
lub podwykonawcy, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno
zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia
oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie
umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby oraz imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i
wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub
podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub
podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem
regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać
zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez
adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj
umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 8.4. Z tytułu niespełnienia
przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w podpunkcie 8.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci
obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy
stanowiącym załącznik do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia
przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane
będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 8.1. czynności. 8.5. W przypadku
uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę,
Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV: