Ogłoszenie nr 110384 - 2017
z dnia 2017-07-20 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 100282 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drohiczyn, krajowy numer identyfikacyjny
5065905900000, ul.
ul. Kraszewskiego
5,
17312
Drohiczyn, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
856 557 135, faks
085 655 70 80, e-mail
burmistrz@drohiczyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drohiczyn.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej (bez numeru) Kłyzówka –Runice – Drohiczyn, etap I w km 1+770 – 2 +960 - zadanie 1 oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej w Putkowicach Nadolnych i Sieniewicach zadanie 2
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RG.271.4.2017.AŻ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie I: Przebudowa drogi gminnej (bez numeru) Kłyzówka –Runice – Drohiczyn, etap I w km 1+770 – 2 +960 Zadanie II: wykonanie nawierzchni bitumicznej w Putkowicach Nadolnych i Sieniewicach Sieniewice: - wykonanie koryta 120 m2 gr 25 cm - dostarczenie i rozplantowanie z zagęszczeniem posypki piaskowej 120 m2 gr 10 cm - wbudowanie kruszywa łamanego inwestora (znajdujące się na placu budowy) do wbudowania i zagęszczenia 120 m2 gr 10 cm - wykonanie nawierzchni bitumicznej 120 m2 – grubość 5 cm ze skropieniem Nawierzchnię bitumiczną nowo wybudowaną zlicować z powierzchnią asfaltu istniejącego. Putkowice Nadolne: - wykonanie (nakładki) nawierzchni bitumicznej 350 m2 ze skropieniem – grubość 5 cm.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I został przedstawiony w Części III SIWZ, którą stanowi rysunki sytuacyjne, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, dla zadania II przedmiot zamówienia opisano powyżej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45230000-8,
45233000-9,
45233200-1
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT944497.70 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PTU ANNA Marek Tarasiuk ,
ptuanna@gmail.com,
Klekotowo 3,
17-312,
Siemiatycze, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 984754,15 Oferta z najniższą ceną/kosztem 98474,15 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1471129,2 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Przedsięwzięcie dotyczące Przebudowa drogi gminnej (bez numeru) Kłyzówka –Runice – Drohiczyn, etap I w km 1+770 – 2 +960 jest realizowane w ramach podziału środków na usuwanie klęsk żywiołowych dofinansowane przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w 2017 r
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.