Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, działki nr ewid. 89 i 115 w miejscowości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, działki nr ewid. 89 i 115 w miejscowości Turnawiec, odcinek od km 0+000 do km 0+773, na dł. 773 mb
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoCzarnocin
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Czarnocin
  • Data publikacji ogłoszenia2017-06-28
  • Numer ogłoszenia2017/2017/101677
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 101677 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.
Czarnocin: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, działki nr ewid. 89 i 115 w miejscowości Turnawiec, odcinek od km 0+000 do km 0+773, na dł. 773 mb
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 517096-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnocin, krajowy numer identyfikacyjny 29101003300000, ul. Czarnocin  100, 28506   Czarnocin, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 413 512 028, faks 413 512 029, e-mail ug@czarnocin.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czarnocin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, działki nr ewid. 89 i 115 w miejscowości Turnawiec, odcinek od km 0+000 do km 0+773, na dł. 773 mb
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
BG.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia: „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, działki nr ewid. 89 i 115 w miejscowości Turnawiec, odcinek od km 0+000 do km 0+773, na dł. 773 mb” Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, działki nr ewid. 89 i 115 w miejscowości Turnawiec, odcinek od km 0+000 do km 0+773, na dł. 773 mb: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - wytyczenie elementów drogi w terenie- 0,773 km, - oczyszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej- 193,35 m3, - karczowanie pni mechanicznie fi 100 cm- 1 szt., - rozebranie przepustów pod zjazdami z rur fi 50 cm- 6,00 m, - rozebranie przepustów pod zjazdami z rur fi 60 cm- 12,00 m, - rozebranie przepustu pod drogą z rur fi 60 cm- 7,00 m, 2) Roboty ziemne i odwodnieniowe: - wykonanie robót ziemnych w gruncie kat. III-IV- renowacja rowów ziemnych- 128,40 m3, - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni, pod w-wy konstrukcyjne, gł. 15 cm w gruncie kat. III-IV- 712, 20 m2, - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni, pod w-wy konstrukcyjne, gł. 20 cm w gruncie kat. III-IV- 6,00 m2, - wykonanie nasypu mechanicznie z zagęszczeniem gruntu warstwami co 20 cm, z gruntu pozyskanego z wykopu- 108, 20 m3, - nakłady uzupełniające za transport ziemi na odl. 4 km – 348,60 m3, - plantowanie terenu w obrębie krawędzi jezdni- 531,00 m2, - wykonanie ścianek czołowych dla przepustu z rur żelbetowych fi 80 cm i fi 60 cm, z betonu B-30- 2,40 m3, - wykonanie przepustu pod zjazdem z rur żelbetowych fi 50 cm- 6,00 m, - wykonanie przepustów pod zjazdami i pod drogą z rur żelbetowych fi 60 cm- 19,00 m, - wykonanie ścianek czołowych dla przepustu z rur żelbetowych fi 50 cm- 2,00 szt., - wykonanie ścianek czołowych dla przepustów z rur żelbetowych fi 60 cm- 6,00 szt., 3) Podbudowa: - wykonanie sączków poprzecznych z kruszywa naturalnego w otulinie z włókniny o wym. 0,50 m x 0,40 m, szt. 6- 45 mb, - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63mm, gr. 15 cm- 712,20 m2, - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63mm, gr. 20 cm- 6,00 m2, - wyrównanie kruszywem łamanym ist. podbudowy śr. gr. 6 cm oraz uzupełnienie kruszywa na krawędziach jezdni śr. gr. 3 cm- 87, 38 m3, - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 12 cm- 1418,70 m2, - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm, gr. 15 cm- 1239,00 m2, - wykonanie podbudowy z betonu B-15, gr. 25 cm- 7,00 m2, 4) Nawierzchnia: - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego, gr. 4 cm- 2418,00 m2, - wykonanie stabilizacji krawędzi jezdni emulsją asfaltową i grysami 5-8 mm- 302,70 m2, - wykonanie stabilizacji krawędzi jezdni emulsją i grysami 2-5 mm- 302,70 m2. 3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w ust. 1 i ust. 2 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ- Dokumentacja techniczna „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, działki nr ewid. 89 i 115 w miejscowości Turnawiec, odcinek od km 0+000 do km 0+773, na dł. 773 mb”, Załącznik Nr 2 do SIWZ- Przedmiar robót „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, działki nr ewid. 89 i 115 w miejscowości Turnawiec, odcinek od km 0+000 do km 0+773, na dł. 773 mb”, Załącznik Nr 3 do SIWZ- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, działki nr ewid. 89 i 115 w miejscowości Turnawiec, odcinek od km 0+000 do km 0+773, na dł. 773 mb”. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przedmiocie zamówienia opisanym w ust. 1, 2 i 3 niniejszego rozdziału, jednak w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako informację uściślającą i przykładową. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do jakości i docelowego przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. 5. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy i warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 6. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. 7. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w całości z materiałów Wykonawcy. 8. Przy wycenie robót w celu określenia ceny ryczałtowej brutto oferty Wykonawca sprawdzi dokumenty przetargowe, w tym Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentację Projektową. 9. Prace objęte Przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy i maksimum 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad. 11. Cenę oferty ryczałtową traktować należy jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 12. Przedmiot zamówienia musi być wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa lub certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, właściwości użytkowych z PN lub aprobatę techniczną. 13. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 14. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 16. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców: 1) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik Nr 9 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców; 2) W przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał- o ile są już znane- nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Pzp; 3) Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy zastosowanie mają przepisy art. 143 a do 143 d ustawy Pzp; 4) Zgłoszenie podwykonawcy na którego zasoby Wykonawca się powołuje zobowiązuje Wykonawcę aby wraz z ofertą złożył oświadczenia i na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Wymagane dokumenty i zasady ich składania szczegółowo zostały opisane w Rozdziałach 4 i 5 niniejszej SIWZ; 5) Jeżeli późniejsza zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu niemniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 17. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie przedmiotu zamówienia: wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia określonym w Rozdziale 1 ust. 2, w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy /Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późniejszymi zmianami/. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców- Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zostały określone w § 4 ust. 19-22 Umowy stanowiącej załącznik Nr 10 do SIWZ. 18. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w Istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego w Rozdziale 16 niniejszej specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT143950.57
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Robót Drogowych DUKT Spółka z o.o.,  biuro@dukt.info.pl,  ul. Zakładowa 17,  26-052,  Nowiny,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 184117,31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184117,31
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 186635,69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Dostawa materiałów laboratoryjnych oraz narzędzi laparoskopowych
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Naprawa dróg leśnych w Nadleśnictwie Wielbark w roku 2017
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont drogi krajowej nr 10 na odc. obwodnicy m. Piła
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI