II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 641, 62/1 i 111 w Czarnym Borze
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w granicach istniejącego pasa drogowego na działce nr 641, 62/1 i 111. Przebieg w planie nie ulega zmianie, pozostaje w istniejących granicach pasa drogowego. Punkt początkowy pierwszego projektowanego odcinka drogi na dz. nr 111 znajduje się na skrzyżowaniu z istniejącą drogą gminną dz. nr 623 – ul. Świerkowa, następnie ok km 0+ 365,5 km przechodzi na dz. nr 641 kończy swój bieg w km 0+673.
Punkt początkowy drugiego projektowanego odcinka drogi znajduje się na dz. nr 62/1 i skrzyżowaniu z dz. nr 111 w ok. km 0 + 272 i kończy na dz. nr 62/1 w km 0 + 227.
Przebudowa drogi polegać będzie na wykonaniu korytowania, (odc. 1 od km 0+000 do km 0+460 oraz odc. 2 od km 0+000 do km 0+227 korytowanie na pełną głębokość 47 cm, natomiast odc. 1 od km 0+460 do km 0+673 na głębokość 35 cm), wykonaniu nowej warstwy odcinającej ze stabilizacji cementowej Rm=2,5 Mpa gr. 15 cm, wykonaniu warstwy z tłucznia 0/63 gr. 20 cm oraz wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej (warstwa wiążąca gr 7 cm i warstwa ścieralna gr 5 cm) wraz z obustronnymi poboczami z kamienia naturalnego łamanego 4/31,5 gr 10 cm.
Przebudowywana droga zlokalizowana jest w Czarnym Borze, w południowo – zachodniej Polsce na terenie województwa dolnośląskiego. Przedmiotowa inwestycja mieści się w granicach działki drogowej nr 641, 62/1 i 111 obr. 2 Czarny Bór Gmina Czarny Bór.
Wzdłuż krawędzi dz. nr 62/1 zaprojektowano wzmocnione pobocze z kostki kamiennej 18/20, a na końcu w km 0+227 ułożenie krawężnika betonowego na ławie betonowej na płask.
Projektowany odcinek miesi się w istniejącym pasie drogowym i przewiduje się nie zajmowania dodatkowych gruntów rolnych.
Zestawienie powierzchni i długości
- powierzchnia drogi ( nawierzchnia asfaltowa) : ~ 2895,0m2
- powierzchnia poboczy: ~ 995,0 m2
- pow. jezdni zjazdów (nawierz. asfal.) : ~163,0 m2
Projektowany układ drogowy
Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. nr 43 z dnia 14 maja 1999r., poz. 430) :
Parametry techniczne jezdni
- Klasa techniczna ulicy D
- Prędkość projektowa Vp=30km/h
- Prędkość miarodajna Vm=50km/h
- Obciążenie nawierzchni 100 kN/oś
- Nawierzchnia jezdni Asfaltowa
- Ilość pasów ruchu 1
- Szerokość jezdni 2,5 – 3,0 m
- Pochylenie poprzeczne 2,0%
- Spadki podłużne niwelety Istniejące
Przekroje konstrukcyjne.
Przekrój drogi
- Warstwa ścieralna Beton asfaltowy 0/12,8 gr. 5cm
- Warstwa wiążąca Beton asfaltowy 0/16 gr. 7 cm
- Podbudowa Kruszywo kamienne 0/63 gr. 20cm
- Podbudowa Stabilizacja cementem RM=2,5Mpa gr. 15 cm
- Pobocza Kruszywo naturalne łamane 4/31,5 gr. 10 cm
Przekrój zjazdów
- Warstwa ścieralna Beton asfaltowy 0/12,8 gr. 6cm
- Podbudowa Kruszywo kamienne 0/63 gr. 20cm
Zestawienie lokalizacji i powierzchni zjazdów o nawierzchni z BA
Odc. 1
– str. lewa km 0+017,5 pow. –28,0 m2 ,
– str. lewa km 0+086,0 pow. – 24,0 m2 ,
– str. lewa km 0+172,5 pow. – 32,0 m2 ,
– str. lewa km 0+412,0 pow. – 45,0 m2 ,
– str. lewa km 0+565,0 pow. – 9,0 m2 ,
Odc. 2
– str. prawa km 0+011,0 pow. – 7,0 m2 ,
– str. prawa km 0+178,0 pow. – 10,0 m2 ,
– str. prawa km 0+203,0 pow. – 5,0 m2
Odwodnienie drogi
Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne na przyległy teren. Pobocza gruntowe wymagają ścięć i ukształtowania, a następnie umocnień kruszywem naturalnym łamanym 4/31,5 – gr. 10 cm na szerokości śr. 75 cm.
- pobocza i skarpy
Pobocza gruntowe wymagają wykonania następujących robót remontowych:
– należy ściąć zawyżone pobocze na szerokości wskazanej przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,
– należy umocnić gruntowe pobocza drogi kruszywem naturalnym łamane 4/31,5 – gr. 10 cm na szerokości śr. 75 cm,
– należy umocnić wzdłuż dz. nr 62/1 pobocze drogi kostką kamienną 18/20 na ławie betonowej gr 15 cm.
Skarpę wzdłuż odc. 2 należy wyplantować.
Szczegółowy zakres robót wynika z dokumentacji projektowej zadania, która stanowi integralna część SIWZ w tym:
- projekt budowlano- wykonawczy;
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiar robót (który stanowi materiał pomocniczy)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111300-1,
45233120-6,
45233200-1,
45233000-9,
45233120-6,
45213310-9,
45233100-0,
45236000-0,
45230000-8