PRZEBUDOWA DRÓG OSIEDLOWYCH W WILKOWIE WRAZ Z ODWODNIENIEM

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEBUDOWA DRÓG OSIEDLOWYCH W WILKOWIE WRAZ Z ODWODNIENIEM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWilków
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wilków
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-20
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110175
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110175 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Wilków: PRZEBUDOWA DRÓG OSIEDLOWYCH W WILKOWIE WRAZ Z ODWODNIENIEM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529288-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilków, krajowy numer identyfikacyjny 531412770, ul. ul. Wrocławska  11, 46-113   Wilków, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 4195511, 4195513, faks 77 4195511, e-mail zamowienia@wilkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wilkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DRÓG OSIEDLOWYCH W WILKOWIE WRAZ Z ODWODNIENIEM
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
GKR.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest remont wg. projektów budowlanych ulic wewnętrznych osiedlowych w miejscowości Wilków: ul. Chabrowa, Kalinowa i Tulipanowa wraz z budową kanalizacji deszczowej. W zakres robót wchodzi: Branża drogowa - wykonanie koryta w gr. kat. I – IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - wykonanie stabilizacji zespołem do stabilizacji gruntów głęb.20 cm RM=5MPa - wykonanie podbudowy tłuczniowej grubości 15 cm z tłucznia 0/63 mm-warstwa rozprężna - ułożenie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie z betonu B-15 z oporem - wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce c/p (kostka szara i czerwona) - wykonanie oznakowania pionowego II generacji - humusowanie poboczy z obsianiem mieszanką traw Branża sanitarna Zamówienie obejmuje budowę kanalizacji deszczowej wg. opracowanych dokumentacji technicznych w ilości około: 1. Kolektory grawitacyjne z rur PVC-lite SN 12 kN/ m2 śr.315 mm L= 288 m, PVC-lite SN 12 kN/ m2 śr. 250 mm L= 285,4m, PVC-lite, SN 12 kN/ m2, śr.200 mm L=192, PVC-lite, SN 12 kN/ m2, śr.160 mm L=42,5 m. 2. Studnie betonowe typu BS 1200 mm - 20 szt, 3. Wpusty uliczne z przyłączami szt. 27. Materiał kamienny aktualnie wbudowany w ww. drogi należy zebrać i przekazać Zamawiającemu z odwiezieniem we wskazane na składowanie przez Zamawiającego miejsce (teren Gminy Wilków). Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane. 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 3.2 Roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, dokumentacją techniczno-budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. 3.3 Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. 3.4 Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej dodatkami, w tym również przedmiarem robót, dokumentacją techniczno-budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, wskazana wizyta miejsca realizacji robót oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. 3.5 Ponadto przedmiotem zamówienia jest: - Przygotowanie placu budowy. - Opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót. - Właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót - Wykonanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: W trakcie prowadzenia robót Wykonawca jest zobowiązany do: -przedstawienia protokołów badań i sprawdzeń; -doprowadzenia nawierzchni dróg, terenów przyległych, trawników i innych obiektów naruszonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia do stanu pierwotnego; Warunki wymagane do spełnienia przez Wykonawcę: -na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych do chwili przejęcia przez Zamawiającego, uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; -Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego; -Wykonawca ma obowiązek przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej; -W przypadku konieczności odwodnienia terenu robót i zabezpieczenia przed dopływem wód Wykonawca na własny koszt przeprowadzi niezbędne badania i sporządzi projekt odwodnienia terenu robót, uwzględniając hydrogeologiczne właściwości podłoża, przewidywane parametry wykopów oraz rodzaj budowli, warunków posadowienia budowli sąsiednich dla danego obiektu. Projekt podlega zatwierdzeniu przez właściwe organy administracji państwowej. 3.6 Na wykonane roboty budowlane wymagane jest udzielenie min. 36 miesięcznej gwarancji. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 3.8 Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.10 Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.11 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 3.12 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: osoby wykonujące ( prace fizyczne , operatorzy sprzętu) , jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane nie podlegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3.13 Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 3.14 Miejsce realizacji zamówienia: Wilków 46-113, ul. Kalinowa, ul. Chabrowa i ul. Tulipanowa. 3.15 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeśli w dokumentacji technicznej, stanowiącej integralną cześć do niniejszej SIWZ zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości. W przypadku wystąpienia w dokumentach w niniejszym postępowaniu normy PL należy rozumieć normy PL lub równoważne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT775126.18
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOMPLEX SP.ZO.O,  ,  UL.STEFANA DRZEWIECKIEGO 3,  46-100,  NAMYSŁÓW,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 959600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 959600.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1161802.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: WYKONAWCA PRZEWIDUJE POWIERZYĆ PODWYKONAWCY WYKONANIE CZĘŚCI ODWODNIENIA

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI