II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dojazdu pożarowego nr 7 w leśnictwie Haliczany
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SA.270.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem przedsięwzięcia jest przebudowa istniejącej drogi leśnej przebiegającej przez oddziały leśne nr: 98, 97/103, 96/102, 95, 101, oraz działki o numerach 1413, 1414, 1417, 1454, 1453, 1452, 1451, 1456 o długości 2127m, od km. 0+800 do km 2+927 w obrębie ewidencyjnym Pobołowice, jednostce ewidencyjnej Żmudź.Trasa planowanej do przebudowy drogi przebiega w istniejącym pasie drogi leśnej ograniczonej drzewostanem na terenie Nadleśnictwa Chełm, leśnictwa Haliczany. Zakres prac obejmuje:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- roboty związane z przebudową przepustów drogowych,- roboty związane z wykonaniem podbudowy,- roboty porządkowe .Dane techniczne:klasa techniczna drogi – droga leśna ,szybkość projektowa max. 30 km/h ,dopuszczalny nacisk osi pojazdów 100 kN,jezdnia szerokości - 3.50m,korona drogi szerokości - 5.00m,przekrój daszkowy jezdni – 3%,szerokość poboczy – 2 x 0.75m,spadek poprzeczny poboczy – 6%,- zjazdy na drogi boczne- długości 50,00m, -łuki na zjazdach – R=11.00m,- mijanki dł. 23,0m i szer. 3,0m max. co 300,0m, - przepusty z rur HDPE, spiralne karbowane, o średnicy 600 mm, długości 8,00m. Konstrukcja nawierzchni:Konstrukcja mijanek i zjazdów na drogi boczne:- Górna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grub. 5cm, - Dolna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie , grub. 10cm, -Podbudowa z gruzu betonowego frakcji 32/63mm, grub. 30cm, Koryto robót ziemnych, głębokość min. 30cm. Konstrukcja nawierzchni drogi na odcinku głównym dług.2127,0m - Górna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grub. 5cm, - Dolna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie , grub. 10cm, - Warstwa podbudowy szerokości 4,00m z kruszywa łamanego 31,5/63mm stabilizowanego mechanicznie do grubości 20cm, zawinięta w geowłókninę szer. 8.00m. W przypadku braku możliwości zakupu geowłókniny o szerokości 8.00m, należy użyć materiału o szerokości 2x4.00m łącząc podłużnie na zakład min. 0.50m z przymocowaniem do podłoża szpilkami stalowymi śr. 5 mm w kształcie litery „U”- Profilowanie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego i gruzu równiarkami wraz z uzupełnieniem nierówności kruszywem łamanym 0/35,5mm- grubości średnio 5cm. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót budowlanych będących załącznikami do SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień został opisany poniżej.4. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 5. Wymagania dotyczące robót: a. wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami osób nadzorujących; b. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami SIWZ; c. użyte materiały powinny być w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 6. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:. 1) Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz.1987 ze zm.). 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość wykonywanych robót budowlanych oraz ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją. 8. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązujących na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp., a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych równoważnych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w ofercie. 10. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli, co najmniej 36 miesięcznej nieodpłatnej gwarancji jakości liczonej od dnia końcowego odbioru robót oraz 60 miesięcznej rękojmi za wady. 11.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów w formie pisemnej o charakterze odpłatnym z podwykonawcami – zgodnie z art. 2 pkt 9b i art. 143b ustawy Pzp. 12.Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu materiałów przez Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45233140-2