Przebudowa części biologicznej oczyszczalni ścieków w Tłuchowie – etap I.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa części biologicznej oczyszczalni ścieków w Tłuchowie – etap I.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoTłuchowo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Tłuchowo
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109807
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109807 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Tłuchowo: Przebudowa części biologicznej oczyszczalni ścieków w Tłuchowie – etap I.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
„Gospodarka wodno - ściekowa „ w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej architektury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 525179-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tłuchowo, krajowy numer identyfikacyjny 91086657700000, ul. ul. Sierpecka  20, 87605   Tłuchowo, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 287 62 60, faks 54 287 62 04, e-mail ugtluchowo@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): https://tluchowo.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części biologicznej oczyszczalni ścieków w Tłuchowie – etap I.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ORG.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa części biologicznej oczyszczalni ścieków w Tłuchowie – etap I , na który składać się będzie budowa nowego reaktora biologicznego wraz z wyposażeniem technologicznym, stacji dmuchaw, osadnika wtórnego wraz z wyposażeniem technologicznym. Ponadto zakres prac obejmuje przebudowę przepompowni ścieków, montaż nowych pomp zatapialnych, budowę komory zasuw, przebudowę i budowę nowych sieci wewnętrznych na terenie oczyszczalni, zasilanie elektryczne oraz połączenia automatyki i sterowania , budowa i przebudowa komunikacji wewnętrznej. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową oczyszczalni ścieków położonej w miejscowości Tłuchowo, przy ul. Sportowej, działki Nr 629 i 630 zgodnie z dokumentacją określoną w pkt 3.1. 3. Istniejąca oczyszczalnia w chwili obecnej ma przepustowość Qśrd=118m3/d. W trakcie przebudowy i rozbudowy oczyszczalni, istniejące obiekty oczyszczalni będą eksploatowane. Wobec powyższego Wykonawca ma obowiązek tak prowadzić roboty związane z przebudową aby zapewnić właściwe funkcjonowanie, a także znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska. Po wykonaniu całego etapu I i uruchomieniu nowego ciągu biologicznego oczyszczania wraz z napowietrzaniem wgłębnym oraz osadnikiem wtórnym poprawi się jakość odprowadzanych do odbiornika ścieków oczyszczonych. 3.1 Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologia ich wykonania, projekty zagospodarowania terenu, schematy technologiczne oraz przedmiary robót przedstawione zostały w projekcie budowlano-wykonawczym i załączone do SIWZ w wersji elektronicznej. - tom I - Projekt zagospodarowania terenu, - tom II –Branża sanitarna, wod.-kan, wyposażenie - tom III- Architektura - tom IV- Konstrukcja - tom V – Ogrzewanie i wentylacja, - tom VI- Sieci i instalacje elektryczne, AKPiA, - tom VII – Drogi, - tom VIII- Etapowanie prac budowlanych - tom IX – Wytyczne do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia       - tom X –Dokumentacja geologiczna badań podłoża gruntowego - tom XII – Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, - Przedmiar robót- branża budowlana, sanitarna i elektryczna. 4. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany, we własnym zakresie i na własny koszt, do: 4.1. zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji, 4.2. opracowania i złożenia kompletnej dokumentacji powykonawczej , 4.3. przeszkolenia pracowników obsługi oczyszczalni w zakresie obsługi oczyszczalni i poszczególnych urządzeń. 4.4. oznakowania i zabezpieczenia placu budowy ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa osób; 4.5. uporządkowania terenu po zakończeniu budowy; 4.6. dokonania wywozu gruzu i innych materiałów rozbiórkowych oraz odpadów. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utylizacją odpadów, przekazaniem i transportem odpadów na składowisko; 4.7. sporządzenia i przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zamówienia najpóźniej w dniu podpisania umowy, 4.8. uzyskania ostatecznej zgody na użytkowanie, wynikającej z pozwolenia na budowę, oraz uzyskania wszelkich zgód, niezbędnych do dopuszczenia oczyszczalni do użytkowania. Zamawiający, jako inwestor, wystąpi z wnioskiem o wydanie decyzji na użytkowanie obiektu, natomiast Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą stanowiącą załącznik do  wniosku o pozwolenie na użytkowanie. 4.9 Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dla ścieków oczyszczonych parametrów zgodnych z normami określonymi w Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 18.11.2014r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U.2014.1800) 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ. 6. Zamawiający przewiduje płatności za wykonanie i odebranie poszczególnych etapów zamówienia, na podstawie faktur wystawianych nie częściej niż raz na miesiąc. 7. Przewidywane limity płatności: 2017 r. – do kwoty: 618 576,14 zł brutto, w 2018 r. - pozostała kwota. 8.Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową  i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 9. Materiały zastosowane do wykonania zadania muszą być zgodne z rozwiązaniami przedstawionymi w dokumentacji budowlanej lub im równoważne. Urządzenia powinny posiadać ważną aprobatę techniczną lub inny dokument dopuszczający do stosowania budownictwie w krajach Unii Europejskiej. 10. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 11. Uproszczony kosztorys ofertowy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i zostanie przedłożony przez Wykonawcę w dniu zawarcia umowy. 12. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego. 13. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i itp. 14. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, o których mowa w ust. 13 będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265); 15. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że osoby wykonujące w/w czynności zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców powyższe oświadczenie należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 1) Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do stosowania postanowień § 5 pkt 9,10,11 umowy dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. 16. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób przy czynnościach wskazanych przez Zamawiającego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w stosunku do Podwykonawców i dalszych Podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45111200-0, 45252127-4, 45252200-0, 45332400-7, 45310000-3, 45233252-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1288349.01
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKO-MTK Sp. z o.o.,  ekomtk@ekomtk.pl,  ul. Kępińska 62,  05-840,  Brwinów,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1568004.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1568004.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1746454.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawcom zostana powierzone: a) roboty elektryczne i AKPiA b) roboty budowlane i sieci zewnętrzne

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace konserwatorskie i restauratorskie przy elewacji północnej kościoła - Pluskowęsy
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace konserwatorskie i restauratorskie przy elewacji północnej kościoła parafialnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI