Ogłoszenie nr 101967 - 2017
z dnia 2017-06-29 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504897-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 82042-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Braniewa, krajowy numer identyfikacyjny
170747968, ul.
Kościuszki
111,
14-500
Braniewo, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
556440102, faks
552432928, e-mail
joanna.blaszczyk@braniewo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.braniewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Przedszkola Niepublicznego nr 1 "Biedronka" w Braniewie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
OR.271.2.4.2017.SC
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Przedszkola Niepublicznego nr 1 „Biedronka” w Braniewie poprzez dostosowanie obiektu do obecnie obowiązujących przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej i warunków technicznych. W trakcie realizacji zamówienia Przedszkole jest czynne. Zakres prac budowlanych obejmuje:
• roboty rozbiórkowe (w szczególności demontaż stolarki drzwiowej, wybicie otworu w ścianie na nową rozdzielnię elektryczną, usunięcie palnych okładzin oraz łatwopalnych elementów wystroju wnętrz i okładzin ściennych z dróg ewakuacyjnych, demontaż części instalacji elektrycznej wg projektu elektrycznego, demontaż istniejącego hydrantu wg projektu sanitarnego, usunięcie wyłazu na poddasze nieużytkowe z klatki schodowej, wycięcie otworów w stropie i dachu pod okno oddymiające nad klatką schodową ewakuacyjną, poszerzenie części otworów drzwiowych, wykucie fragmentów ścian);
• roboty wykończeniowe (w szczególności zamontowanie nowej stolarki drzwiowej, montaż nowych hydrantów, uzupełnienie ubytków w ścianie po montażu drugiego hydrantu, polakierowanie schodów i spoczników lakierem ognioochronnym, obłożenie biegów schodowych i spoczników od spodu płytami ognioodpornymi, obłożenie ścianek oddzielających klatkę schodową od piwnicy płytami ognioodpornymi, montaż klap na poddasze nieużytkowe, montaż okna oddymiającego w dachu, obudowanie tunelu do okna oddymiającego płytami ognioodpornymi, zabezpieczenie stropu i konstrukcji płytami ognioodpornymi, zabezpieczenie dachu stromego do stopni niezapalności, instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, przełożenie głównego wyłącznika prądu, wykonanie posadzki epoksydowej we wszystkich pomieszczeniach, wykonanie wszystkich instalacji wg projektów branżowych)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 1 do SIWZ – Projekt budowlano – wykonawczy, załącznik nr 2 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, załącznik nr 3 do SIWZ – Przedmiar robót.
Przedmiot zamówienia obejmuje także przedstawienie Zamawiającemu protokołu z odbioru prawidłowości wykonanych prac i pozwolenia na użytkowanie bez zastrzeżeń wydanego przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Braniewie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45100000-8,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT155719.24 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
APE-LP Sp. z o.o.,
p.jablonski@apelp.pl,
Wały Piastowskie 1/1508,
80-855,
Gdańsk, kraj/woj.
pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 177660.10 Oferta z najniższą ceną/kosztem 177660.10 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 279718.52 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.