Prezydent Miasta Legnicy: Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego „Kompleks sportowo-rekreacyjny...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prezydent Miasta Legnicy: Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego „Kompleks sportowo-rekreacyjny przy ul. Staffa 6 (LBO)”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoLegnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrezydent Miasta Legnicy
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-25
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111654
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111654 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Legnica: Prezydent Miasta Legnicy: Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego „Kompleks sportowo-rekreacyjny przy ul. Staffa 6 (LBO)”.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 537254-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny 39064725100000, ul. pl. Słowiański  8, 59220   Legnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 767 212 100, faks 767 212 115, e-mail im@legnica.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.bip.legnica.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prezydent Miasta Legnicy: Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego „Kompleks sportowo-rekreacyjny przy ul. Staffa 6 (LBO)”.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IM.RZP.271.6.1.309.36.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie obejmuje: Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Kompleks sportowo-rekreacyjny przy ul. Staffa 6 (LBO) .Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m. innymi: • montaż zestawu zabawowego nr 1 o wym. ok. 11,5m x 11,5m, składającego się min. z: 3 szt. balkonu, 1 szt. trap schodków, 2 szt. ślizgu metalowego, 1 szt. przeplotni linowej, 1 szt. drabinki metalowej, 1 szt. wejścia linowego, 2 szt. pomostu linowego, 2 szt. pomostu wiszącego, 2 szt. pomostu rurowego, 2 szt. pomostu koci grzbiet, 1 szt. drabinki wejściowej, 1 szt. drabinki krzyżakowej, 1 szt. przeplotni pajęczyna, 1 szt. ślizgu plastikowego kręconego, 3 szt. wieży z dachem dwuspadowym, 3 szt. wieży, 1 szt. wieży strażackiej z dachem dwuspadowym, 1 szt. wieży strażackiej, • montaż zestawu zabawowego nr 2 dostosowanego dla dzieci niepełnosprawnych, o wym. ok. 4,7m x 5,6m, składającego się min. z: wieży z dachem, ślizgu metalowego, wjazdu dla wózków, sklepiku, małej wieży oraz elementu kółko i krzyżyk, • montaż urządzeń zabawowych – 3 szt. bujaków, • wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płyt SBR/poliuretanu pod zestawy i urządzenia zabawowe – łączna pow. 337 m2 wraz z wykonaniem podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną, • montaż tablicy z regulaminem korzystania z terenu rekreacyjnego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 2. Szczegółowy zakres zamówienia – określa załączona dokumentacja – Rozdział 4 siwz, projekt umowy – Rozdział 3 siwz. UWAGA : Zamawiający ograniczył zakres zamówienia – wykreślił z przedmiaru robót: ławki – 4 szt., boisko mobilne oraz nawierzchnię z płyt SBR/poliuretanu pod zestawami/ urządzeniami zabawowymi (bujakami) nr 3, 4 i 5 zgodnie z załączonym przedmiarem robót. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz. 1666) - roboty ogólnobudowlane – robotnik budowlany, - brukowanie - brukarze, Wykonawca zatrudni na umowę o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45112720-8, 45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT200160.28
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WERAN Sp. z o.o.,  ,  ul. Nowodworska 12/9,,  54-433,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 189420.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 189420.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189420.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie biura, 2 x w miesiącu po 2 godz. - Bielany Wrocławskie
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie biura, 2 x w miesiącu po 2 godz. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI