Ogłoszenie nr 113040 - 2017
z dnia 2017-07-28 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 74031
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
8051914500000, ul.
ul. Obrońców Stalingradu
10,
66600
Krosno Odrzańskie, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
261 672 404, faks
261 672 556, e-mail
jw5286uzp@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.44wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE – ROBOTY KONSERWACYJNO - NAPRAWCZE OGÓLNOBUDOWLANE: MURARSKO - MALARSKIE, POSADZKOWE, STOLARSKIE, ELEKTRYCZNE W BUDYNKU NR 6 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1517. SPRAWA NR 34/PN/2017.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SPRAWA NR 34/PN/2017.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Roboty będą prowadzone w budynku wielofunkcyjnym nr 6 położonym w zamkniętym terenie JW 1517 w Czerwieńsku ul. Składowa 10.
Budynek nr 6 zlokalizowany jest na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Składowej 10; obiekt murowany, dwukondygnacyjny, dach dwuspadowy kryty papą. Wyposażony w instalacje: elektryczną, sanitarną, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania.
Roboty budowlane obejmują pomieszczenia usytuowane na pierwszym piętrze.
powierzchnia użytkowa budynku wynosi - 6187m²
kubatura budynku wynosi - 19436m³
Rok budowy 1937.
W zakres przewidzianych do wykonania prac wchodzi :
1) wymiana ościeżnic i skrzydeł drzwiowych,
2) oklejenie powierzchni wewnętrznej szyb okiennych folią przeciwsłoneczną,
3) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną wraz z przygotowaniem podłoża,
4) malowanie lamperii farbami olejnymi wraz z przygotowaniem podłoża,
5) osadzenie na ścianach narożników ochronnych z blachy nierdzewnej szczotkowanej,
6) osadzenie na stopniach schodowych kątowników metalowych z wkładem gumowym antypoślizgowych,
7) malowanie farbą schodów betonowych, elementów metalowych, balustrad i rur wodociągowych,
8) wymiana opraw oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego z podłączeniem,
9) położenie wykładzin obiektowych rulonowych z tworzyw sztucznych,
10) transport i utylizacja odpadów z rozbiórki.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT121209.33 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EUROCONSTRUCTSp z o.o. Sp.k.,
,
Plac Słowiański 7/6,
65-069,
Zielona Góra, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 195839.21 Oferta z najniższą ceną/kosztem 120000.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 237681.34 Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.