Ogłoszenie nr 109798 - 2017
z dnia 2017-07-19 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZadanie jest dofinansowane z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego działanie 7.3 „Infrastruktura zdrowotna i społeczna”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532204-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: GMINNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WAŚNIOWIE, krajowy numer identyfikacyjny
290752169, ul.
Rynek
2a,
27-425
Waśniów, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
412646012, faks
, e-mail
29075216900000@zoz.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PODNIESIENIE JAKOŚCI UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH NA TERENIE GMINY WAŚNIÓW POPRZEZ MODERNIZACJĘ BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W WAŚNIOWIE, ORAZ ZAKUP
NOWOCZESNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W ramach inwestycji należy rozbudować i przebudować istniejący Ośrodek Zdrowia w Waśniowie wraz
z wymianą stolarki drzwiowej i okiennej, oraz wykonaniem instalacji wewnętrznych: elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej i CO. Ponadto należy wykonać rurociąg cieplny do budynku, oraz roboty zewnętrzne.
W ramach zamówienia należy także dostarczyć wyposażenie medyczne spełniające wymogi postawione przez zamawiającego (załącznik nr 3a do SIWZ), oraz dostarczyć i zamontować windę dla niepełnosprawnych.
Całe zadanie składa się z następujących elementów:
1 Roboty budowlane
2 Roboty rozbiórkowe
3 Roboty ziemne
4 Roboty fundamentowe
5 Roboty murowe
6 Strop
7 Dach
8 Podłoża i posadzki
9 Tynki i okładziny
10 Elewacja
11 Ślusarka i stolarka okienna i drzwiowa
12 Winda-Platforma dla niepełnosprawnych
13 Roboty instalacyjne
14 Instalacja kanalizacyjna-zewnętrzna
15 Instalacja kanalizacyjna wewnętrzna
16 Instalacja wodna
17 Instalacja centralnego ogrzewania
18 Roboty elektryczne
19 Instalacje elektryczne wewnętrzne
20 Rozdzielnice
21 Przewodowanie
22 Osprzęt elektryczny
23 Oprawy oświetleniowe
24 Instalacje elektryczne zewnętrzne
25 Roboty ziemne
26 Linie kablowe
27 Linie napowietrzne
28 Oświetlenie zewnętrzne
29 Instalacja odgromowa
30 Pomiary elektryczne
31 Roboty zewnętrzne
32 Ręczne roboty ziemne
33 Rurociąg sieci cieplnych
34 Zakup i dostawa sprzętu medycznego
Szczegółowy opis wszystkich robót dla przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarach robót (załącznik nr: 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), opisie przedmiotu zamówienia dla sprzętu medycznego (załącznik nr: 3a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr: 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), dokumentacji projektowej (załącznik nr do 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia)
Zamawiający wymaga aby realizacja inwestycji przebiegła w dwóch etapach:
a) I Etap: Budowa nowej części Gminnego Ośrodka Zdrowia w Waśniowie (Projekt - część Północna);
b) II Etap: Remont istniejącej części Gminnego Ośrodka Zdrowia w Waśniowie (Projekt - część Południowa);
II. Zamawiający wymaga aby Wykonawca po przekazaniu terenu przedstawił harmonogram robót który będzie uwzględniał terminarz następujących elementów:
a) budowa kanału Centralnego Ogrzewania;
b) wykonanie nowej części budynku w trakcie gdy w starej części będzie funkcjonował Ośrodek Zdrowia w Waśniowie;
c) dostawa wyposażenia medycznego;
d) przejście obsługi i wyposażenia do nowej części Ośrodka Zdrowia
e) remont starej części Ośrodka Zdrowia;
f) wykonanie elewacji i zagospodarowanie otoczenia budynku;
III. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia budowy w trakcie trwania prac mając na uwadze bezpieczeństwo osób odwiedzających Ośrodek Zdrowia w Waśniowie.
IV. Wykonawca ma obowiązek tak zaplanować wykonanie prac aby wszystkie przerwy w dostawie mediów tj: prądu, wody, przerw w funkcjonowaniu instalacji kanalizacyjnej odbywały się poza godzinami pracy Ośrodka Zdrowia w Waśniowie tj: od poniedziałku do piątku w godz: 700 do 1800, lub w uzgodnieniu z kierownictwem Ośrodka Zdrowia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45261210-9,
45300000-0,
45310000-3,
45453000-7,
45313100-5,
45232141-2,
33100000-1,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1284552.85 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Remontowo – Budowlane Paweł Perlak,
pawelck2@vp.pl,
Ul Piekoszowska 359B,
25-645,
Kielce, kraj/woj.
świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1580000 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1580000 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1915000 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
84% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.