„Plażojada-Szlakiem Trzech Jezior:Rusałka, Strzeszynek, Kiekrz” etap I

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Plażojada-Szlakiem Trzech Jezior:Rusałka, Strzeszynek, Kiekrz” etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Poznań
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-25
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111777
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111777 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Poznań: „Plażojada-Szlakiem Trzech Jezior:Rusałka, Strzeszynek, Kiekrz” etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 510394-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 91554-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Plac Kolegiacki  17, 61841   Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 618 785 210, faks 61 878 50 85, e-mail zp@um.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Plażojada-Szlakiem Trzech Jezior:Rusałka, Strzeszynek, Kiekrz” etap I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZOU-XII.271.61.2017.HS1
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie prac polegających na realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego 2016, zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres zamówienia obejmuje część zakresu objętego dokumentacją projektową: A) Rewitalizacja terenu w zakresie elementów rekreacyjnych: a)montaż nowych elementów małej architektury (ławki, leżaki, kosze na śmieci), b) montaż stojaków na rowery, c) montaż punktów naprawy rowerów, e) montaż toalet tymczasowych, f) montaż słupków drogowych i blokad drogowych, g) realizacja nawierzchni: rewitalizacja piasku, uzupełnienie nawierzchni utwardzonych, nowe ścieżki żwirowe, remont nawierzchni schodów h) remont ogrodzeń (demontaż starych i montaż nowych ogrodzeń), i) montaż elementów zabawowych i sportowych (place zabaw i punkty aktywności mieszkańca), Zakres A obejmuje również demontaże istniejących elementów. B) rewitalizacja mola w Strzeszynku C) rewitalizacja pomostu w Strzeszynku i jego otoczenia (rewitalizacja piasku, uzupełnienie nawierzchni utwardzonych, nowe ścieżki żwirowe) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia przedstawiony jest w: - Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do wzoru umowy, - dokumentacji projektowej - załącznik nr 2 do wzoru umowy. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca udziela gwarancji jakości przedmiotu zamówienia: - w zakresie A na minimum 36 miesięcy gwarancji, - w zakresie B i C na minimum 60 miesięcy. Przyjęte rozwiązania projektowe, są rozwiązaniami przykładowymi, dopuszcza się wykorzystanie produktów innych producentów o równoważnych parametrach technicznych, tzn. nieodbiegających klasą, jakością i trwałością oraz właściwościami użytkowymi od podanych jako przykład. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Miejsce wykonania zamówienia: obszar wokół trzech jezior: Jeziora Rusałka, Jeziora Strzeszyńskiego, Jeziora Kierskiego. Do prac objętych zamówieniem Prezydenta Miasta Poznania wydał Zaświadczenie z dnia 31.03.2017 r. o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, w tym w szczególności obejmujących: -prace rozbiórkowe, -prace ziemne, -montaż elementów. Sposób dokumentowania: Zgodnie z § 5 ust. 14 wzoru umowy Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót przedstawić Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wyżej wymienione. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku, o którym mowa w § 5 ust. 14 umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej określonej w § 13 ust. 1 pkt g umowy. Aspekt środowiskowy: Zgodnie z pkt 1.8 STWiOR.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112710-5
Dodatkowe kody CPV: 45112720-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT3399214.86
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Kształtowania Zieleni GARDENS Grzegorz Sobolewski,  ,  Promnice, ul. Południowa 73,  62-005,  Owińska,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3348060.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3348060.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3348060.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynków wewnętrznych - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynków wewnętrznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Poznań: Remont budynku nr 15 sala tradycji zgrupowania JW Poznań Kościuszki 92/98
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI