OgĹoszenie nr 23625 - 2017
z dnia 2017-02-10 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 814-2017
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamówieŠpublicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: ZespóŠOpieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
37048251200000, ul.
ul. DÄ
browskiegoÂ
10,
38100 Â
Strzyşów, paĹstwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
172Â 761Â 058, faks
172Â 761Â 058, e-mail
przetargi@zozstrzyzow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zozstrzyzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Opracowanie projektu zamiennego na potrzeby zadania pn Rozbudowa Szpitala Powiatowego w StrzyĹźowie â zmiana projektu budowlanego 1_2017
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamĂłwienia jest opracowanie projektu zamiennego, w ktĂłrego zakres wchodzi: 1) wykonanie projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami (architektura, konstrukcja , ) w zakresie pozwalajÄ
cym na uzyskanie pozwolenia na budowÄ, w tym elewacja, wewnÄtrzne roboty wykoĹczeniowe, 2) Wykonanie projektĂłw budowlanych â pozostaĹe branĹźe, 3) Projekt OZE â fotowoltaika 4) Projekt wymiany oĹwietlenie LED w caĹym szpitalu 5) Projekt rozdzielni gĹĂłwnej dla zespoĹu budynkĂłw szpitala 6) projekt zagospodarowania terenu, 7) ekspertyza ppoĹź z ewentualnym odstÄpstwem PSP. 8) peĹnienie nadzoru autorskiego od dnia odbioru przedmiotu zamĂłwienia do dnia uzyskania decyzji o pozwoleniu na uĹźytkowanie obiektu. 2. ZaĹoĹźenia projektowe obejmujÄ
: A) KONDYGNACJA -1 â segment C â Zaprojektowanie pomieszczeĹ stoĹĂłwki oraz sklepiku szpitalnego B) KONDYGNACJA 0 w segmencie C - pomieszczenia pracowni endoskopii - zgodnie z wymaganiami w tym zakresie, uzgodnie nie funkcji pozostaĹych pomieszczeĹ z przeznaczeniem dla Izby PrzyjÄÄ, kancelarii i pozostaĹej kadry Szpitala, POZ oraz lekarza opisujÄ
cego badania TK, w segmencie A â przebudowa bloku operacyjnego na zespóŠ3 sal operacyjnych z pozostaĹymi niezbÄdnymi pomieszczeniami C) KONDYGNACJA 1 â W segmencie A â przebudowa OddziaĹu Anestezjologii i Intensywnej Terapii â zwiÄkszenie powierzchni i do stosowanie do obecnych wymogĂłw, zmiana sposobu uĹźytkowania pomieszczeĹ na ppotrzeby rehabili tacji szpitalnej W segmencie C â zmiana sposobu uĹźytkowania pomieszczeĹ w celu dostosowania pomieszczeĹ OddziaĹu Chi rurgii z PododdziaĹem Ortopedii do obowiÄ
zujÄ
cych wymagaĹ D) KONDYGNACJA 2 - W segmencie C â zmiana sposobu uĹźytkowania czÄĹci ginekologicznej na potrzeby OddziaĹu ChorĂłb We wnÄtrznych z PododdziaĹem Kardiologii, dostosowanie pomieszczeĹ oddziaĹu do obecnie obowiÄ
zujÄ
cych wymagaĹ E) KONDYGNACJA 3 W segmencie D â zaprojektowanie OddziaĹu Ginekologiczno-PoĹoĹźniczego w czÄĹci ginekologicznej â sala zabiegowa, sale chorych wraz z niezbÄdnymi pomieszczeniami W segmencie C â zaprojektowanie pomieszczeĹ dla oddziaĹu poĹoĹźniczego i neonatologicznego F) KONDYGNACJA 4 â w segmencie D â zaprojektowanie szatni w czÄĹci dedykowanej dotychczas dla kaplicy szpitalnej 3. W skĹad dokumentacji objÄtej zamĂłwieniem wchodzi: a) projekt budowlany â 5 egzemplarzy b) kosztorys inwestorski â 2 egzemplarze c) przedmiar robĂłt â 2 egzemplarze d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robĂłt â 2 egzemplarze Wszystkie ww. czÄĹci dokumentacji technicznej majÄ
zostaÄ dostarczone rĂłwnieĹź w wersji elektronicznej (pĹyta CD/DVD). 4. Dokumentacja stanowiÄ
ca przedmiot zamĂłwienia musi zawieraÄ wszelkie informacje dotyczÄ
ce przyszĹego zadania inwestycyjnego w sposĂłb precyzyjny, jednoznaczny i wyczerpujÄ
cy za pomocÄ
dokĹadnych i zrozumiaĹych okreĹleĹ, uwzglÄdniajÄ
c wszystkie wymagania, w tym odnoĹnie projektowania uniwersalnego oraz okolicznoĹci majÄ
ce wpĹyw na realizacjÄ przedmiotu zamĂłwienia 5. Dokumentacja projektowa (projekt budowlany i wykonawczy) przy okreĹlaniu niezbÄdnych robĂłt oraz ĹrodkĂłw do ich wykonania musi uwzglÄdniaÄ postanowienia ustawy Prawo zamĂłwieĹ publicznych, a w szczegĂłlnoĹci zasady uczciwej konkurencji i rĂłwnego traktowania przyszĹych wykonawcĂłw robĂłt wynikajÄ
cych z tej dokumentacji. Przedmiot przyszĹych zamĂłwieĹ musi byÄ opisany bez wskazania znakĂłw towarowych, patentĂłw lub pochodzenia za pomocÄ
dostatecznie dokĹadnych okreĹleĹ, chyba Ĺźe bÄdzie to uzasadnione specyfikÄ
zamĂłwienia, a wskazaniu takiemu towarzyszyÄ bÄdÄ
wyrazy lub rĂłwnowaĹźny i bÄdÄ
wskazane zasady uznania rĂłwnowaĹźnych rozwiÄ
zaĹ
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
71223000-7
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
tak
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
Uzasadnienie faktyczne: W postÄpowaniu ZamawiajÄ
cy przeznaczyĹ na realizacjÄ zamĂłwienia kwotÄ 146.529,90zĹ. Po odrzuceniu oferty z cenÄ
91.200,00 zĹ. ofertÄ
najkorzystniejszÄ
w ocenie za pomocÄ
przyjÄtych kryteriĂłw ofert jest oferta z cenÄ
147.600,00, ktĂłra przewyĹźsza kwotÄ na realizacjÄ zamĂłwienia. ZamawiajÄ
cy nie moĹźe zwiÄkszyÄ kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej, zatem zamawiajÄ
cy uniewaĹźnia postÄpowanie.
Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust 1 pkt 4 Ustawy PZP. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT45054.87 WalutaEUR IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
,Â
,Â
,Â
,Â
, kraj/woj.
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.