Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego oraz projektu koncepcyjnego budowy placówki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego oraz projektu koncepcyjnego budowy placówki opiekuńczo-wychowawczej przy ul. Tynieckiej w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-02-22
  • Numer ogłoszenia2017/2017/29798
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 29798 - 2017 z dnia 2017-02-22 r.
Kraków: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego oraz projektu koncepcyjnego budowy placówki opiekuńczo-wychowawczej przy ul. Tynieckiej w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 1978

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 5546

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. ul. Józefińska  14, 30529   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 126 165 428, e-mail do@poczta.mops.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego oraz projektu koncepcyjnego budowy placówki opiekuńczo-wychowawczej przy ul. Tynieckiej w Krakowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
271.2.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Opracowanie projektu koncepcyjnego budowy obiektu placówki opiekuńczo – wychowawczej typu socjalizacyjnego o powierzchni użytkowej ok 440 m2, wraz z zagospodarowaniem terenu, budową zjazdu z drogi publicznej, budową drogi dojazdowej, sieci wodociągowej i sieci gazowej oraz budową szczelnego zbiornika na ścieki. Na tym etapie wykonawca przeprowadzi również analizę możliwości realizacji obiektu w systemie pasywnym oraz porównanie kosztów jego realizacji w takim systemie do kosztów realizacji w technologii tradycyjnej. Decyzję odnośnie przyjętej technologii podejmie Zamawiający. 2. Szczególne wymogi Zamawiającego odnośnie projektowanego obiektu: 1) Realizacja w technologii pasywnej (jako wariant do rozpatrzenia na etapie projektu koncepcyjnego), z następującymi parametrami obiektu: a) Energia pierwotna zgodna z warunkami technicznymi na 01.01.2021, b) Energia użytkowa dla ogrzewania i wentylacji maks. 15 kWh na m² powierzchni w ciągu roku, c) Szczelność powietrzna według standardowej próby ciśnieniowej EN 13829 maks. 0,6 wymiany, d) Mostki termiczne liniowe maks. 0,01 W/(m*K) e) Współczynnik przenikania ciepła dla okien maks. 0,8 W/(m²*K). 2) Budynek przeznaczony na stały pobyt 14 podopiecznych oraz dodatkowo, wymiennie do 3 osób personelu placówki, 3) W budynku należy zapewnić stosowne pomieszczenia celem spełnienia wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie instytucjonalnej pieczy zastępczej. W zakres projektu koncepcyjnego wchodzi: 1) Sporządzenie mapy do celów projektowych, 2) Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu, w tym przebiegu drogi dojazdowej oraz zjazdu z drogi publicznej oraz przebiegu infrastruktury technicznej (sieci i przyłącza), lokalizacji szczelnego zbiornika na ścieki, 3) Sporządzenie rysunków w zakresie rozwiązań architektonicznych budynku – elewacje, dach, rzuty kondygnacji z wykazem pomieszczeń i zestawieniem powierzchni. Wskazane rozwiązania mają uwzględniać uwarunkowania narzucone Decyzją Prezydenta Miasta Krakowa nr AU-2/6733/177/2016 z dnia 25.05.2016 r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w tym w szczególności w zakresie ograniczonej możliwości zagospodarowania terenu z uwagi na konieczność zachowania części drzewostanu. Wszystkie przyjęte rozwiązania mają być konsultowane z Zamawiającym, Wykonawca winien uwzględnić wszelkie uwagi Zamawiającego odnośnie przyjętych rozwiązań, o ile nie będą one stały w sprzeczności z obowiązującymi przepisami prawa , bądź postanowieniami w/w Decyzji Prezydenta Miasta Krakowa. 3. Wskazanie rodzaju i zakresu niezbędnych badań, uzgodnień, decyzji, opinii, pozwoleń itp., jakie należy uzyskać/ przeprowadzić celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przeprowadzenia robót budowlanych. 4. Opracowanie programu funkcjonalno użytkowego w celu zlecenia wykonania obiektu, wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, w trybie zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego. 5. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego – oszacowanie planowanych kosztów robót budowlanych oraz prac projektowych, zgodnie z metodą wskazaną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. 6. Sporządzenie wykazu materiałów, urządzeń i wyposażenia, które mają być użyte do realizacji robót budowlanych oraz w które ma być wyposażony budynek i które maja wpływ na jakość, trwałość, estetykę, ergonomię lub są konieczne z uwagi na specyfikę prac/obiektu/sposobu użytkowania. W wykazie tym należy podać markę i model urządzenia/materiału/wyposażenia oraz istotne parametry tych urządzeń/materiałów/wyposażenia z punktu widzenia ww. czynników (np. wymiary, wytrzymałość, klasę ścieralności, grubość itp.). Ponadto w zestawieniu mają bezwzględnie znaleźć się wszystkie materiały, urządzenia i sprzęty wskazane w projekcie koncepcyjnym. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia wszelkich uwag Zamawiającego odnośnie zakresu materiałów, urządzeń i wyposażenia, które winny się znaleźć w wykazie oraz sposobu ich opisu. 7. Weryfikacja i sprawdzenie dokumentacji projektowej opracowanej przez wykonawcę realizującego inwestycję w trybie zaprojektuj i wybuduj, w tym w szczególności weryfikacja: 1) Projektu budowlanego, 2) Projektów wykonawczych, 3) Wykazu materiałów, urządzeń i wyposażenia, 4) Innych opracowań, niezbędnych do przeprowadzenia zamierzenia inwestycyjnego. Jako weryfikację i sprawdzenie rozumie się cały proces zakończony akceptacją i przyjęciem dokumentacji – co może wiązać się z koniecznością jej kilkakrotnego sprawdzenia (po wprowadzeniu poprawek przez wykonawcę realizującego inwestycję).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT67073.08
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pracownia Projektowa Paweł Jabłoński,  ,  Plac Chrobrego 1,  43-300,  Bielsko-Biała,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34868,04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34868,04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77490,00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w lokalu na os. Krakowiaków 2 w Krakowie
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Kraków: Dekoracja świąteczna i noworoczna Kraków 2016/2017.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Kraków: Wykonanie robót budowlanych w lokalu na os. Krakowiaków 2 w Krakowie
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: REMONT ISTNIEJĄCYCH ZIEMNYCH KORTÓW TENISOWYCH O NAWIERZCHNI CEGLANEJ
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie robót budowlanych w lokalu na os. Krakowiaków 2 w Krakowie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI