II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego oraz projektu koncepcyjnego budowy placówki opiekuńczo-wychowawczej przy ul. Tynieckiej w Krakowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
271.2.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Opracowanie projektu koncepcyjnego budowy obiektu placówki opiekuńczo – wychowawczej typu socjalizacyjnego o powierzchni użytkowej ok 440 m2, wraz z zagospodarowaniem terenu, budową zjazdu z drogi publicznej, budową drogi dojazdowej, sieci wodociągowej i sieci gazowej oraz budową szczelnego zbiornika na ścieki. Na tym etapie wykonawca przeprowadzi również analizę możliwości realizacji obiektu w systemie pasywnym oraz porównanie kosztów jego realizacji w takim systemie do kosztów realizacji w technologii tradycyjnej. Decyzję odnośnie przyjętej technologii podejmie Zamawiający.
2. Szczególne wymogi Zamawiającego odnośnie projektowanego obiektu:
1) Realizacja w technologii pasywnej (jako wariant do rozpatrzenia na etapie projektu koncepcyjnego), z następującymi parametrami obiektu:
a) Energia pierwotna zgodna z warunkami technicznymi na 01.01.2021,
b) Energia użytkowa dla ogrzewania i wentylacji maks. 15 kWh na m² powierzchni w ciągu roku,
c) Szczelność powietrzna według standardowej próby ciśnieniowej EN 13829 maks. 0,6 wymiany,
d) Mostki termiczne liniowe maks. 0,01 W/(m*K)
e) Współczynnik przenikania ciepła dla okien maks. 0,8 W/(m²*K).
2) Budynek przeznaczony na stały pobyt 14 podopiecznych oraz dodatkowo, wymiennie do 3 osób personelu placówki,
3) W budynku należy zapewnić stosowne pomieszczenia celem spełnienia wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie instytucjonalnej pieczy zastępczej.
W zakres projektu koncepcyjnego wchodzi:
1) Sporządzenie mapy do celów projektowych,
2) Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu, w tym przebiegu drogi dojazdowej oraz zjazdu z drogi publicznej oraz przebiegu infrastruktury technicznej (sieci i przyłącza), lokalizacji szczelnego zbiornika na ścieki,
3) Sporządzenie rysunków w zakresie rozwiązań architektonicznych budynku – elewacje, dach, rzuty kondygnacji z wykazem pomieszczeń i zestawieniem powierzchni.
Wskazane rozwiązania mają uwzględniać uwarunkowania narzucone Decyzją Prezydenta Miasta Krakowa nr AU-2/6733/177/2016 z dnia 25.05.2016 r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w tym w szczególności w zakresie ograniczonej możliwości zagospodarowania terenu z uwagi na konieczność zachowania części drzewostanu.
Wszystkie przyjęte rozwiązania mają być konsultowane z Zamawiającym, Wykonawca winien uwzględnić wszelkie uwagi Zamawiającego odnośnie przyjętych rozwiązań, o ile nie będą one stały w sprzeczności z obowiązującymi przepisami prawa , bądź postanowieniami w/w Decyzji Prezydenta Miasta Krakowa.
3. Wskazanie rodzaju i zakresu niezbędnych badań, uzgodnień, decyzji, opinii, pozwoleń itp., jakie należy uzyskać/ przeprowadzić celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przeprowadzenia robót budowlanych.
4. Opracowanie programu funkcjonalno użytkowego w celu zlecenia wykonania obiektu, wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, w trybie zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego.
5. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego – oszacowanie planowanych kosztów robót budowlanych oraz prac projektowych, zgodnie z metodą wskazaną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
6. Sporządzenie wykazu materiałów, urządzeń i wyposażenia, które mają być użyte do realizacji robót budowlanych oraz w które ma być wyposażony budynek i które maja wpływ na jakość, trwałość, estetykę, ergonomię lub są konieczne z uwagi na specyfikę prac/obiektu/sposobu użytkowania. W wykazie tym należy podać markę i model urządzenia/materiału/wyposażenia oraz istotne parametry tych urządzeń/materiałów/wyposażenia z punktu widzenia ww. czynników (np. wymiary, wytrzymałość, klasę ścieralności, grubość itp.). Ponadto w zestawieniu mają bezwzględnie znaleźć się wszystkie materiały, urządzenia i sprzęty wskazane w projekcie koncepcyjnym.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia wszelkich uwag Zamawiającego odnośnie zakresu materiałów, urządzeń i wyposażenia, które winny się znaleźć w wykazie oraz sposobu ich opisu.
7. Weryfikacja i sprawdzenie dokumentacji projektowej opracowanej przez wykonawcę realizującego inwestycję w trybie zaprojektuj i wybuduj, w tym w szczególności weryfikacja:
1) Projektu budowlanego,
2) Projektów wykonawczych,
3) Wykazu materiałów, urządzeń i wyposażenia,
4) Innych opracowań, niezbędnych do przeprowadzenia zamierzenia inwestycyjnego.
Jako weryfikację i sprawdzenie rozumie się cały proces zakończony akceptacją i przyjęciem dokumentacji – co może wiązać się z koniecznością jej kilkakrotnego sprawdzenia (po wprowadzeniu poprawek przez wykonawcę realizującego inwestycję).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71220000-6
Dodatkowe kody CPV: