Ogłoszenie nr 112263 - 2017
z dnia 2017-07-26 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuDofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Priorytet 3 Gospodarka niskoemisyjna Działanie 3.4 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych Poddziałanie 1 - 3.4.1 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych - konkursy horyzontalne
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527294-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500000340-N-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko, krajowy numer identyfikacyjny
52605000000, ul.
pl. Bolesława Chrobrego
1,
57300
Kłodzko, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
074/8654600, faks
748 674 062, e-mail
umklod@um.klodzko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.bip.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza, hałasu i zatłoczenia wraz z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego w zabytkowym centrum miasta. Cześć I : Budowa parkingu dla autobusów i samochodów osobowych wraz z przebudową drogi dojazdowej do Twierdzy Kłodzkiej. Cześć II : Przebudowa ul. Zawiszy Czarnego dł. 355 m wraz z przebudową parkingu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP I.271.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamierzona inwestycja pod nazwą „Ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza, hałasu i zatłoczenia wraz z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego w zabytkowym centrum miasta” obejmuje swym zakresem następujące elementy: Część I: Budowa parkingu dla autobusów i samochodów osobowych wraz z przebudową drogi dojazdowej do Twierdzy Kłodzkiej dł. 270 m. Nawierzchnia drogi oraz placów manewrowych będzie wykonana jako bitumiczna, nawierzchnia miejsc postojowych z płyt betonowych ażurowych typu „meba” wypełnione kruszywem łamanym, natomiast miejsca przeznaczone na postój autobusów kostka granitowa odpowiednio 15/17 oraz 7/9. Droga dojazdowa do Twierdzy została zaprojektowana o nawierzchni bitumicznej. Roboty będą prowadzone na terenie obszaru wpisanego do rejestru zabytków, należy je prowadzić zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W ramach zadania zostaną wykonane następujące prace: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze. 2. Usuniecie drzew i krzewów. 3. Roboty ziemne. 4. Wykonanie kanalizacji deszczowej. 5. Wykonanie lub remont wpustów ulicznych wraz z przykanalikami. 6. Regulacja wysokości skrzynek zasuw i włazów studni sieci wodociągowych, sanitarnych, deszczowych, gazowych i telekomunikacyjnych. 7. Korytowanie wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża (Is=0,98). 8. Wykonanie pełnej konstrukcji jezdni. 9. Budowa konstrukcji parkingów. 10. Przebudowa chodników. 11. Ustawienie obrzeży na ławie betonowej z oporem 12. Ustawienie krawężników kamiennych i betonowych 13. Budowa i remont oświetlenia ulicznego. 14. Oznakowanie drogowe. 15. profilowanie i zabezpieczenie skarp. 16. Roboty wykończeniowe. Oświetlenie na parkingu przy Twierdzy Kłodzkiej oraz drodze dojazdowej należy wykonać na słupach ozdobnych typu staromiejskiego zgodnie z projektem technicznym. Na nowo projektowanych słupach oświetleniowych należy zabudować oprawę LED . W oprawach należy zastosować wewnętrzne sterowniki umożliwiające zaprogramowanie zmniejszenia mocy nominalnej oprawy o następującym schemacie: do godz. 23 – 100 % od godz. 23 do 1 – 80 % od godz. 1 do 4 – 60 % od godz. 4 – 80 %. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Część II: Przebudowa ul. Zawiszy Czarnego dł. 355 m wraz z przebudową parkingu. Jezdnię ulicy Zawiszy Czarnego zaprojektowano o nawierzchni bitumicznej, lewostronny chodnik należy wykonać z kostki i płyt granitowych zgodnie z rys. nr 8 DETAL „A”. Również nawierzchnię parkingu przy ulicy Zawiszy Czarnego należy wykonać zgodnie z rys. nr 8 DETAL „B”, którą zaprojektowano z kostki granitowej 15/17 z wydzieleniem miejsc za pomocą czarnej kostki granitowej Roboty będą prowadzone na terenie obszaru wpisanego do rejestru zabytków, należy je prowadzić zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W ramach zadania zostaną wykonane następujące prace: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze. 2. Roboty ziemne. 3. Wykonanie lub remont wpustów ulicznych wraz z przykanalikami. 4. Regulacja wysokości skrzynek zasuw i włazów studni sieci wodociągowych, sanitarnych, deszczowych, gazowych i telekomunikacyjnych. 5. Korytowanie wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża (Is=0,98). 6. Wykonanie pełnej konstrukcji jezdni. 7. Budowa konstrukcji parkingów. 8. Przebudowa chodników. 9. Ustawienie obrzeży na ławie betonowej z oporem 10. Ustawienie krawężników kamiennych i betonowych 11. Budowa i remont oświetlenia ulicznego. 12. Oznakowanie drogowe. 13. Roboty wykończeniowe. Oświetlenie na ulicy Zawiszy Czarnego oraz parkingu należy wykonać na słupach ozdobnych typu staromiejskiego zgodnie z projektem technicznym. Zakres opracowania obejmuje demontaż istniejących słupów oświetleniowych, istniejących opraw oświetleniowych oraz wymianę istniejącej szafy oświetleniowej przy ul. Zawiszy Czarnego na nową o podobnych parametrach. Na nowo projektowanych słupach oświetleniowych należy zabudować oprawę LED. W oprawach należy zastosować wewnętrzne sterowniki umożliwiające zaprogramowanie zmniejszenia mocy nominalnej oprawy o następującym schemacie: do godz. 23 – 100 % od godz. 23 do 1 – 80 % od godz. 1 do 4 – 60 % od godz. 4 – 80 %. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233200-1,
45316110-6,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| NAZWA: Budowa parkingu dla autobusów i samochodów osobowych wraz z przebudową drogi dojazdowej do Twierdzy Kłodzkiej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT995534.20 Walutapln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych DROGMOST,
,
ul Objazdowa 24,
57-300,
Kłodzko, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 999639,59 Oferta z najniższą ceną/kosztem 999639,59 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1262289,01 Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2
| NAZWA: Przebudowa ul. Zawiszy Czarnego dł. 355 m wraz z przebudową parkingu. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1298687.01 Walutapln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych DROGMOST,
,
ul Objazdowa 24,
57-300,
Kłodzko, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1326062,08 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1326062,08 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1838724,90 Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.