Odbudowa świetlicy wiejskiej w Starej Maliszewie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbudowa świetlicy wiejskiej w Starej Maliszewie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKosów Lacki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kosów Lacki
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108730
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108730 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Kosów Lacki: Odbudowa świetlicy wiejskiej w Starej Maliszewie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 525694-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kosów Lacki, krajowy numer identyfikacyjny 71158204900000, ul. ul. Kolejowa  2, 08330   Kosów Lacki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 257 879 105, faks 257 879 038, e-mail samorzad@kosowlacki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kosowlacki.pl zakładka http://www.e-bip.pl/Start/17/PublicOrder/19873
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa świetlicy wiejskiej w Starej Maliszewie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
G.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zmówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego pn: Odbudowa świetlicy wiejskiej w Starej Maliszewie gmina Kosów Lacki na działce o nr ew. 142/4. 1)ZESTAWIENIE POWIERZCHNI ORAZ CHARAKTERYSTYCZNE DANE LICZBOWE Projektowana Pow. użytkowa (m2) 110,6 Pow. zabudowy (m2) 139,7 Kubatura (m3) 749,8 Wysokość budynku (m) 7,32 WYMIARY BUDYNKU: – długość budynku 9,17 m – szerokość budynku 14,40 m WYKAZ POMIESZCZEŃ PARTER Nr Pomieszczenie Pow. [m2] 1 Sala 93,40 2 WC męski 1,10 3 WC damski 3,30 4 Pom. socjalne 10,10 5 Pom. porządkowe 1,80 RAZEM PARTER 110,60 2). ROZWIĄZANIA ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANE FORMA I FUNKCJA OBIEKTU Budynek świetlicy wiejskiej, o zwartej bryle, przykryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 35°. UKŁAD KONSTRUKCYJNY Obiekt zaprojektowano w technologii tradycyjnej o konstrukcji murowanej. Posadowienie na istniejących fundamentach (fundamenty betonowe), ściany przyziemia – murowane z bloczków z betonu komórkowego, dach – drewniany o układzie wiązarów kratowych, nadproża – prefabrykowane L-19 lub monolityczne żelbetowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa będąca nieodłączną częścią SIWZ 3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji jakości, liczonej od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca określi długość gwarancji udzielonej Zamawiającemu w ofercie ponieważ stanowić ona będzie jedno z kryteriów oceny ofert. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 5 lat maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 10 lat. 4. Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy muszą spełniać parametry zgodne z obowiązującymi normami dla materiałów i urządzeń zgodnie z kategorią drogi , której przebudowa jest przedmiotem zamówienia 5. Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3a ustawy pzp wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą Kodeks pracy ( Dz.U.2014 poz.1502 z późn. zmianami): 1) wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami ogólnobudowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia min. 3 pracowników 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie przedłożyć, w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, wykaz pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu umowy w formie tabelarycznej zawierającej następujące dane: imię i nazwisko pracownika , stanowisko pracy wraz z oświadczeniem wymienionych w tabeli pracowników , że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy z uwzględnieniem określonego aktualnymi przepisami prawa minimalnego wynagrodzenia za pracę. 7. Uprawnienia kontrolne Zamawiającego w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę wskazanych w wykazie pracowników ,o którym mowa w ust.8 zapisano we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45260000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT137005.52
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Robót Budowlanych i Instalacji Sanitarnych ,  ,  ul.Wolności 38,  08-300,  Sokołów Podlaski,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 168516.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168516.79
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 292846.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nie dotyczy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie obróbki okien po wymianie - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania15-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie obróbki okien po wymianie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Kosów Lacki: Budowa drogi gminnej nr 390404W oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Henrysin, gmina Kosów Lacki
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI