Ogłoszenie nr 111327 - 2017
z dnia 2017-07-24 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPrzedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 os priorytetowa 7 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Naturalnego, działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne zgodnie z podpisaną w dniu 14.04.2017 r. Umową nr: RPLU.07.01.00-06-0019./16-00 o dofinansowanie Projektu "Ochrona i zachowanie zabytkowego parku na terenie Zespołu Pałacowo-Parkowego w Międzyrzecu Podlaskim"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528986-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 97210 - 2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Międzyrzec Podlaski, krajowy numer identyfikacyjny
52557600000, ul.
ul. Pocztowa
8,
21560
Międzyrzec Podlaski, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
83 372 62 11, faks
83 372 62 28, e-mail
wrg@miedzyrzec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ummiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i zachowanie zabytkowego parku na terenie Zespołu Pałacowo-Parkowego w Międzyrzecu Podlaskim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
R-III.271.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Ochronę i zachowanie zabytkowego parku na terenie Zespołu Pałacowo-Parkowego w Międzyrzecu Podlaskim o następującym zakresie robót: 1) Budowa alei parkowych o nawierzchni szutrowej, o nawierzchni z kostki granitowej i o nawierzchni z kostki brukowej; 2) Odtworzenie terenów zieleni poprzez wykonanie trawników i nasadzeń o powierzchni ok. 30,0 ha; 3) Zabiegi pielęgnacyjne drzew na terenie parku; 4) Budowa dwóch altan ogrodowych o powierzchni zabudowy 35,0 m2 o konstrukcji stalowej, zadaszone; 5) Adaptacja części istniejącego budynku magazynowego na budynek sanitarno-techniczny do obsługi terenu parku – w wyniku adaptacji istniejącego budynku powstanie zespół toalet publicznych (bezobsługowych) przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie techniczne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania; 6) Oświetlenie alei parkowych: słupy oświetleniowe stylizowane z podwójnym wysięgnikiem z dwiema oprawami stylizowanymi z lampą LED, oprawy oświetleniowe doziemne najazdowe IP 67 z lampą LED (podświetlenie elewacji budynku Pałacu położonego na terenie parku), linia kablowa oświetleniowa kabel YKY 4x10 mm2, szafa oświetleniowa zasilająco-sterująca z zegarem astronomicznym; 7) System monitoringu terenu: system kablowy (przewodowy) kamery zewnętrzne w obudowie cyfrowe montowane na słupach oświetleniowych, rejestrator-multiplekser umożliwiający zapis obrazu z bezprzewodowym transmiterem obrazu na Posterunek Policji w Międzyrzecu Podlaskim; 8) Elementy małej architektury; 9) Budowa przyłącza wodociągowego z rur PE oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku toalety publicznej; 10) Budowa przyłącza energetycznego do zasilania oświetlenia alei parkowych; 11) Wykonanie utwardzenia terenu z przeznaczeniem z składaną scenę; 12) Utworzenie edukacyjnej ścieżki ekologicznej przebiegającej alejami parkowymi pokazującej zachowany drzewostan oraz elementy układu wodnego (zachowane w pierwotnym kształcie stawy) – przy zabytkowych drzewach zostaną ustawione tabliczki informacyjne, ścieżka zostanie oznaczona tabliczkami kierunkowymi, przy ścieżce zostaną zamontowane budki (karmiki) dla ptaków w celu ich ochrony ptaków oraz podniesienie walorów ścieżki ekologicznej; 13) Utworzenie 85 stanowisk parkingowych i 4 stanowisk parkingowych dla osób niepełnosprawnych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej; 14) Obszar objęty zakresem zamówienia – 31,0 ha.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45112711-2
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy unieważnia postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2081700.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.