Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania pn. Modernizacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania pn. Modernizacja energetyczna budynku Urzędu Miejskiego w Kłobucku przy ul. 11 Listopada 6
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKłobuck
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kłobuck
  • Data publikacji ogłoszenia2017-04-05
  • Numer ogłoszenia2017/2017/59471
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 59471 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.
Kłobuck: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania pn. Modernizacja energetyczna budynku Urzędu Miejskiego w Kłobucku przy ul. 11 Listopada 6
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41740 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłobuck, krajowy numer identyfikacyjny 15139827300000, ul. ul. 11 Listopada  6, 42100   Kłobuck, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 343 100 150, faks 343 172 661, e-mail sekretariat@gminaklobuck.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminaklobuck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania pn. Modernizacja energetyczna budynku Urzędu Miejskiego w Kłobucku przy ul. 11 Listopada 6
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IR.271.015.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego, w trakcie realizacji inwestycji, nad robotami obejmującymi w szczególności: 1. roboty rozbiórkowe i demontażowe, wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, roboty malarskie, roboty izolacyjne i dociepleniowe, roboty elewacyjne, roboty elektryczne głównie w zakresie instalacji oświetleniowej i fotowoltaicznej, roboty instalacyjne głównie w zakresie instalacji grzewczej i klimatyzacji. Szczegółowy zakres wyżej wymienionych prac zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2. prace nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego i rękojmi ww. inwestycji
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT6458.54
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo - Usługowa KOMAX Robert Chłąd,  ,  ul. Kasztanowa 89B,  42-100,  Kłobuck,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7944.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7944.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13530.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: 2017/2017/58927
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Kłobuck: Sukcesywna dostawa akcesoriów endoskopowych do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Kłobuck: Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Kłobuck
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: 2017/2017/58927
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Roboty budowlane w zakresie remontu odwodnienia w Alei Głównej na terenie Cmentarza Wojskowego.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI