„Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Chodzieży”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoChodzież
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska w Chodzieży
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-18
  • Numer ogłoszenia2017/2016/10030
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 10030 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.
Chodzież: „Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Chodzieży”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3 „Energia”, Działanie 3.2. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej”, Podziałanie 3.2.1. „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym”.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 354981

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Chodzieży, krajowy numer identyfikacyjny 52455900000, ul. Paderewskiego  2, 64-800   Chodzież, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 672 827 171, faks 672 827 232, e-mail zamowienia.publiczne@chodziez.pl
Adres strony internetowej (URL): www.chodziez.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Chodzieży”
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
UE.042.1.3.201
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego (zespół inżyniera kontraktu) nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Chodzieży. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: a) Część Nr 1. Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Chodzieży – termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 3 w Chodzieży, b) Część Nr 2. Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Chodzieży – termomodernizacja Miejskiego Gimnazjum w Chodzieży, c) Część Nr 3. Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Chodzieży – termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 5 w Chodzieży Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Chodzieży” jest jednym z zadań w ramach realizacji projektu współfinansowanego, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3 „Energia”, Działanie 3.2. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej”, Podziałanie 3.2.1. „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym”. W ramach realizacji projektu termomodernizacji podlega budynek: Szkoły Podstawowej nr 3 im. Powstańców Wielkopolskich w Chodzieży, Miejskiego Gimnazjum im. Jana Ignacego Paderewskiego w Chodzieży i Miejskiego Przedszkola nr 5 w Chodzieży.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Chodzieży – termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 3 w Chodzieży,
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT40000.00
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert33
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Realizacja Inwestycji Budowlanych „KOIKO”,  biuro@koiko.com.pl,  ul. Dąbrowskiego 73B/6,  64-920,  Piła,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 40000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Chodzieży – termomodernizacja Miejskiego Gimnazjum w Chodzieży
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT76500.00
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Realizacja Inwestycji Budowlanych „KOIKO”,  biuro@koiko.com.pl,  ul. Dąbrowskiego 73B/6,  64-920,  Piła,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 76500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76500.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76500.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Chodzieży – termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 5 w Chodzieży
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT17500.00
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Realizacja Inwestycji Budowlanych „KOIKO”,  biuro@koiko.com.pl,  ul. Dąbrowskiego 73B/6,  64-920,  Piła,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17500.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1750.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI