MODERNIZACJA SYSTEMU GOSPODARKI OSADOWEJ I ODPADOWEJ W OCZYSZCZALNIACH ŚCIEKÓW W

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
MODERNIZACJA SYSTEMU GOSPODARKI OSADOWEJ I ODPADOWEJ W OCZYSZCZALNIACH ŚCIEKÓW W LUBANIU I REKOWNICY
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoNowa Karczma
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nowa Karczma
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108736
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108736 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Nowa Karczma: MODERNIZACJA SYSTEMU GOSPODARKI OSADOWEJ I ODPADOWEJ W OCZYSZCZALNIACH ŚCIEKÓW W LUBANIU I REKOWNICY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie w ramach projektu „Modernizacja gospodarki osadowej i odpadowej w gminnych oczyszczalniach ścieków na terenie Gminy Nowa Karczma” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.3 Gospodarka wodno-ściekowa współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 522362-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Karczma, krajowy numer identyfikacyjny 19167523800000, ul. ul. Kościerska  9, 83404   Nowa Karczma, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 586 877 127, faks 586 877 171, e-mail r.jurczyk@nowakarczma.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowakarczma.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA SYSTEMU GOSPODARKI OSADOWEJ I ODPADOWEJ W OCZYSZCZALNIACH ŚCIEKÓW W LUBANIU I REKOWNICY
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RRG.272.1.10.2017.RJ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ciągu technologicznego gospodarki odpadowej i osadowej oczyszczalni ścieków w Lubaniu i Rekownicy. 2. Część 1 zamówienia o nazwie „REKOWNICA” obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w oczyszczalni ścieków w Rekownicy w następującym zakresie: 2.1. Demontaż istniejących urządzeń: sitopiaskownik i prasa; 2.2. Montaż sitopiaskownika; 2.3. Montaż prasy do odwadniania osadu; 2.4. Przebudowa instalacji hydraulicznej i elektrycznej wraz z niezbędnym orurowaniem i okablowaniem oraz rozruch technologiczny i szkolenie obsługi oczyszczalni. 3. Część 2 zamówienia o nazwie „LUBAŃ” obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w oczyszczalni ścieków w Lubaniu w następującym zakresie: 3.1. Demontaż istniejących urządzeń: sito, prasa i piaskownik 3.2. Montaż sitopiaskownika; 3.3. Montaż prasy do odwadniania osadu; 3.4. Wymiana układu pompowego w istniejącym zbiorniku wraz z kolektorem tłocznym doprowadzającym ścieki surowe na sitopiaskownik. 3.5. Przebudowa instalacji hydraulicznej i elektrycznej wraz z niezbędnym orurowaniem i okablowaniem oraz rozruch technologiczny i szkolenie obsługi oczyszczalni. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 4.1. Wymagania dla podstawowych materiałów; 4.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 4.3. Rysunki techniczne montowanych urządzeń. 4.4. Przedmiar robót 5. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i załączników oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, przyjętej technologii, pogorszenia jakości oraz zmian w wydanych postanowieniach, decyzjach, uzgodnieniach i pozwoleniach. 6. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne” oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 7. Przedmiot zamówienia należy realizować w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.).: 8.1. Wykonywanie robót budowlanych na terenie budowy w szczególności robót rozbiórkowych, demontażowych, montażowych, instalacyjnych elektrycznych i instalacyjnych sanitarnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45252100-9
Dodatkowe kody CPV: 45252121-2, 45259900-6, 45252200-0, 45232422-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: REKOWNICA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT568517.14
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKOFINN-POL ZP Z O.O.,  ekofinn@ekofinn.pl,  UL. LEŚNA 12,  80-297,  BANINO,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 635910
Oferta z najniższą ceną/kosztem 635910
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 635910
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Lubań
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT602448.50
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKOFINN-POL SP. Z O.O.,  ekofin@ekopinn.pl,  UL. LEŚNA 12,  80-297,  BANINO,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 715860
Oferta z najniższą ceną/kosztem 715860
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 715860
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Wymiana nawierzchni drogi gminnej nr 128010 N w miejscowości Janówko.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Remont schodów, balustrad i elewacji
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Nowa Karczma: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI WODOCIĄGOWYCH
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Wymiana nawierzchni drogi gminnej nr 128010 N w miejscowości Janówko.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont schodów, balustrad i elewacji
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI