Modernizacja PZ Nr 3 w Oświęcimiu pod potrzeby CKZ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja PZ Nr 3 w Oświęcimiu pod potrzeby CKZ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaZ wolnej ręki
  • ZamawiającyPowiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-25
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111521
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111521 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Oświęcim: Modernizacja PZ Nr 3 w Oświęcimiu pod potrzeby CKZ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 7218165203113, ul. ul. Wyspiańskiego  10, 32-602   Oświęcim, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619, e-mail szp@powiat.oswiecim.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja PZ Nr 3 w Oświęcimiu pod potrzeby CKZ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SZP.272.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja PZ Nr 3 w Oświęcimiu pod potrzeby CKZ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a)dokumentacja projektowa (techniczna), b)specyfikacje techniczne, c)przedmiary robót - poglądowo, nie służą do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych (przyjęta forma wynagrodzenia: ryczałtowe - w znaczeniu i ze skutkami wynikającymi z atr. 632 Kodeksu cywilnego). Z uwagi na rozpoczynający się od 1 września rok szkolny, wszystkie prace dotyczące instalacji C.O. oraz wentylacji - obejmujące pomieszczenia znajdujące się na poziomach od 0 do 3 (zgodnie z dokumentacją) oraz wszystkie pozostałe prace w pomieszczeniach:  0.10, 1.36, 2,46 - znajdujących się na poziomach 0-3 (tj. klatka schodowa - w celu umożliwienia przemieszczania się uczniów, pedagogów oraz pozostałych osób od 01.09.2017r. (wejście od zewnątrz budynku i na poziomy 1 - 3));  -1.9, -1.10, -1.11, -1.12, -1.13, -1,38, -1.39, -1.40, -1.41 – znajdujących się na poziomie 0;  0,45 – znajdujący się na poziomie 1,  1.7, 1.13 – znajdujących się na poziomie 2;  2.8, 2.16, 2.21, 2.22, 2.23, 2.24, 2.35, 2.43, 2.44, 2.45 – znajdujących się na poziomie 3, należy wykonywać w pierwszej kolejności, by mogły zostać zakończone w terminie do 31.08.2017r. Pozostały zakres prac należy wykonać w terminie do 30.11.2017r. Ponadto, jeżeli chodzi o pomieszczenie 2.34 (znajdujące się na poziomie 3) – prace w nim będzie można rozpocząć najwcześniej po zakończeniu prac w pomieszczeniach: -1.39, -1.40, -1.41 oraz po przeniesieniu (w uzgodnieniu z Dyrekcją jednostki) do tych pomieszczeń rzeczy z pomieszczenia 2.34. Najpóźniej do 10.08.2017r. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Dyrekcji jednostki informację nt. sal lekcyjnych, które będą gotowe (wyremontowane) na dzień 01.09.2017r. Informacja ta będzie niezbędna w celu ułożenia podziału godzin lekcyjnych. Pomieszczenia i miejsca prac (głównie te, w których zakres modernizacji przewiduje wymianę, montaż instalacji: C.O., wentylacji a nie przewiduje kompleksowego malowania ścian i sufitów oraz wymiany podłóg) należy przed przystąpieniem do robót odpowiednio zabezpieczyć (podłogi, urządzenia itp.). Po demontażu istniejących instalacji (grzejniki, przewody), należy uzupełnić ubytki tynku i pomalować ściany za nimi. Po wykonaniu instalacji należy przywrócić pomieszczenia do stanu pierwotnego, m.in. poprzez dokonanie wszelkich poprawek i napraw: tynków, powłok malarskich ścian i sufitów oraz posadzek, które ulegną podczas prac zniszczeniu. W trakcie realizacji robót, w szczególności w okresie od 01.09.2017 r. należy sukcesywnie usuwać: gruz, oraz niepotrzebne, demontowane materiały, jak również sprzątać (w miarę możliwości) na bieżąco klatki schodowe, korytarze i pomieszczenia - w których prowadzone będą roboty. Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone będą prace. Materiały uzyskane z demontażu należy odpowiednio posegregować i wywieźć we własnym zakresie. Z uwagi, iż roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym (głównie dotyczyć to będzie okresu od 01.09.2017r.), Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace (mające wpływ na działalność jednostki) w uzgodnieniu z Dyrekcją jednostki - w sposób umożliwiający funkcjonowanie. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące oraz tzw. „głośne” (np. przekucia, rozbiórki itp.), były prowadzone również w uzgodnieniu z Dyrekcją jednostki – dotyczy przede wszystkim okresu od 01.09.2017r.. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby przez cały czas realizacji zamówienia zapewnić: bezpieczne dojście do budynku dla pracowników, uczniów i interesantów oraz ciągłość dostawy mediów. Wszystkie materiały wykończeniowe (w tym. kolorystyka: farb, płytek, wykładzin itp.) oraz elementy wyposażenia (np. szafy, regały i inne materiały) należy na bieżąco, w trakcie realizacji, uzgadniać z Dyrekcją jednostki i w porozumieniu z Inspektorem nadzoru inwestorskiego. Warunki realizacji robót określają odpowiednio: wzór umowy, specyfikacje techniczne oraz dokumentacja projektowa (techniczna) stanowiące załączniki do Wniosku. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Jeżeli dokumentacja projektowa (techniczna), przedmiary robót lub specyfikacje wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Przekazanie placu budowy nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie sprawowania kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac w poszczególnych specjalnościach. Za koordynację robót branżowych w tym wykonywanych przez podwykonawców i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby które będą (podczas realizacji zamówienia) wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych - zgodnie z dokumentacją projektową, tj.: roboty związane z wymianą instalacji CO, roboty: rozbiórkowe, murarskie, izolacyjne, tynkarskie, malarskie, kładzenie płytek i wykładzin, wykonywanie wylewek betonowych, samopoziomujących, wykonywanie gadzi gipsowych, instalowanie okien i drzwi, roboty instalacyjne: elektryczne i sanitarne (wod-kan, wentylacja). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: zawarto we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45453000-7, 45262522-6, 45421100-5, 45320000-6, 45442100-8, 45410000-4, 45430000-0, 45432111-5, 44112200-0, 44112220-6, 45431000-7, 45442000-7, 39131100-0, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45311200-2, 45311100-1, 45317300-5, 45331000-6, 45331100-7, 45330000-9, 45332200-5, 45231300-8, 45232410-9, 45331210-1, 45331200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT2162701.41
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOMABUD- Firma Budowlana Kowalski Mazur spółka jawna,  biuro@komabud.pl,  ul. Ceglana 3,  32-600,  Oświęcim,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2461230.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2461230.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2461230.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 i art. 68  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W ogłoszeniu o zamówieniu nr 532954-N-2017 z dnia 16 czerwca 2017 r. oraz w SIWZ wyznaczono termin składania ofert na dzień 3 lipca 2017 r. godz. 11.00. Do wyznaczonego terminu nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wycenę zadaszenia z dachem prostym z łatą prostopadłą - Wiśniowa
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wycenę zadaszenia z dachem prostym z łatą prostopadłą, krokwie zawieszone na wieszakach ciesielskich, przymocowanych na dodatkowej belce podwieszonej do istniejącej. To sugestia ze względu na okno pod parapetem którego powinna się zmieścić blacha wierzchniego krycia.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w m. Swarzynice dz. nr 306/1 - etap I
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Oświęcim: Roboty budowlane - Przebudowa III i I Oddziału Chorób Wewnętrznych
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi gminnej w m. Swarzynice dz. nr 306/1 - etap I
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI