II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja PZ Nr 3 w Oświęcimiu pod potrzeby CKZ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SZP.272.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja PZ Nr 3 w Oświęcimiu pod potrzeby CKZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a)dokumentacja projektowa (techniczna),
b)specyfikacje techniczne,
c)przedmiary robót - poglądowo, nie służą do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych (przyjęta forma wynagrodzenia: ryczałtowe - w znaczeniu i ze skutkami wynikającymi z atr. 632 Kodeksu cywilnego).
Z uwagi na rozpoczynający się od 1 września rok szkolny, wszystkie prace dotyczące instalacji C.O. oraz wentylacji - obejmujące pomieszczenia znajdujące się na poziomach od 0 do 3 (zgodnie
z dokumentacją) oraz wszystkie pozostałe prace w pomieszczeniach:
0.10, 1.36, 2,46 - znajdujących się na poziomach 0-3 (tj. klatka schodowa - w celu umożliwienia przemieszczania się uczniów, pedagogów oraz pozostałych osób od 01.09.2017r. (wejście od zewnątrz budynku i na poziomy 1 - 3));
-1.9, -1.10, -1.11, -1.12, -1.13, -1,38, -1.39, -1.40, -1.41 – znajdujących się na poziomie 0;
0,45 – znajdujący się na poziomie 1,
1.7, 1.13 – znajdujących się na poziomie 2;
2.8, 2.16, 2.21, 2.22, 2.23, 2.24, 2.35, 2.43, 2.44, 2.45 – znajdujących się na poziomie 3,
należy wykonywać w pierwszej kolejności, by mogły zostać zakończone w terminie do 31.08.2017r.
Pozostały zakres prac należy wykonać w terminie do 30.11.2017r.
Ponadto, jeżeli chodzi o pomieszczenie 2.34 (znajdujące się na poziomie 3) – prace w nim będzie można rozpocząć najwcześniej po zakończeniu prac w pomieszczeniach: -1.39, -1.40, -1.41 oraz po przeniesieniu (w uzgodnieniu z Dyrekcją jednostki) do tych pomieszczeń rzeczy z pomieszczenia 2.34.
Najpóźniej do 10.08.2017r. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Dyrekcji jednostki informację nt. sal lekcyjnych, które będą gotowe (wyremontowane) na dzień 01.09.2017r. Informacja ta będzie niezbędna w celu ułożenia podziału godzin lekcyjnych.
Pomieszczenia i miejsca prac (głównie te, w których zakres modernizacji przewiduje wymianę, montaż instalacji: C.O., wentylacji a nie przewiduje kompleksowego malowania ścian i sufitów oraz wymiany podłóg) należy przed przystąpieniem do robót odpowiednio zabezpieczyć (podłogi, urządzenia itp.).
Po demontażu istniejących instalacji (grzejniki, przewody), należy uzupełnić ubytki tynku i pomalować ściany za nimi.
Po wykonaniu instalacji należy przywrócić pomieszczenia do stanu pierwotnego, m.in. poprzez dokonanie wszelkich poprawek i napraw: tynków, powłok malarskich ścian i sufitów oraz posadzek, które ulegną podczas prac zniszczeniu.
W trakcie realizacji robót, w szczególności w okresie od 01.09.2017 r. należy sukcesywnie usuwać: gruz, oraz niepotrzebne, demontowane materiały, jak również sprzątać (w miarę możliwości) na bieżąco klatki schodowe, korytarze i pomieszczenia - w których prowadzone będą roboty. Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone będą prace.
Materiały uzyskane z demontażu należy odpowiednio posegregować i wywieźć we własnym zakresie.
Z uwagi, iż roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym (głównie dotyczyć to będzie okresu
od 01.09.2017r.), Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace (mające wpływ na działalność jednostki) w uzgodnieniu z Dyrekcją jednostki - w sposób umożliwiający funkcjonowanie. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące oraz tzw. „głośne” (np. przekucia, rozbiórki itp.), były prowadzone również w uzgodnieniu z Dyrekcją jednostki – dotyczy przede wszystkim okresu od 01.09.2017r..
Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby przez cały czas realizacji zamówienia zapewnić: bezpieczne dojście do budynku dla pracowników, uczniów i interesantów oraz ciągłość dostawy mediów.
Wszystkie materiały wykończeniowe (w tym. kolorystyka: farb, płytek, wykładzin itp.) oraz elementy wyposażenia (np. szafy, regały i inne materiały) należy na bieżąco, w trakcie realizacji, uzgadniać
z Dyrekcją jednostki i w porozumieniu z Inspektorem nadzoru inwestorskiego.
Warunki realizacji robót określają odpowiednio: wzór umowy, specyfikacje techniczne oraz dokumentacja projektowa (techniczna) stanowiące załączniki do Wniosku.
Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Jeżeli dokumentacja projektowa (techniczna), przedmiary robót lub specyfikacje wskazywałaby
w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię.
Przekazanie placu budowy nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie sprawowania kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac
w poszczególnych specjalnościach. Za koordynację robót branżowych w tym wykonywanych przez podwykonawców i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy.
Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby które będą (podczas realizacji zamówienia) wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych - zgodnie z dokumentacją projektową, tj.: roboty związane z wymianą instalacji CO, roboty: rozbiórkowe, murarskie, izolacyjne, tynkarskie, malarskie, kładzenie płytek i wykładzin, wykonywanie wylewek betonowych, samopoziomujących, wykonywanie gadzi gipsowych, instalowanie okien i drzwi, roboty instalacyjne: elektryczne i sanitarne (wod-kan, wentylacja).
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: zawarto we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45453000-7,
45262522-6,
45421100-5,
45320000-6,
45442100-8,
45410000-4,
45430000-0,
45432111-5,
44112200-0,
44112220-6,
45431000-7,
45442000-7,
39131100-0,
45300000-0,
45310000-3,
45311000-0,
45311200-2,
45311100-1,
45317300-5,
45331000-6,
45331100-7,
45330000-9,
45332200-5,
45231300-8,
45232410-9,
45331210-1,
45331200-8