Modernizacja nawierzchni ul. Ptasiej w Kiekrzu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja nawierzchni ul. Ptasiej w Kiekrzu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoRokietnica
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Rokietnica
  • Data publikacji ogłoszenia2017-06-28
  • Numer ogłoszenia2017/2017/101600
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 101600 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.
Rokietnica: Modernizacja nawierzchni ul. Ptasiej w Kiekrzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 508719-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokietnica, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Golęcińska  1, 62090   Rokietnica, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 61 8960-600, faks 61 8145-082, e-mail halina.wroniecka@rokietnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja nawierzchni ul. Ptasiej w Kiekrzu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Ptasiej w Kiekrzu na odcinku około 320 m. W ramach inwestycji przewidziano wybudowanie jezdni o nawierzchni bitumicznej i szerokości 5,50m. Do wykonania jest także odwodnienie drogi (budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej i studni wpustowych) oraz oświetlenie uliczne. Zamówienie obejmuje m.in.: Branża drogowa 1. Przebudowa/zabezpieczenie infrastruktury technicznej podziemnej zgodnie z wymaganiami gestorów sieci 2. Roboty rozbiórkowe 3. Usunięcie drzew i krzewów 4. Wykopy - 1520 m3 5. Nasypy - 50 m3 6. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (gr. 20 cm) - 2118 m2 7. Podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem C3/4 (gr. 25 cm) – 2118 m2 8. Podbudowa z chudego betonu (gr. 15 cm, 25 cm) – 101 m2 9. Warstwa podbudowy z betonu asfaltowego AC 16P (gr. 7 cm) – 1918 m2 10. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S (gr. 5 cm) – 1918 m2 11. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm – 101 m2 12. Krawężnik (15x22cm, 12x25 cm) na ławie betonowej C12/15 z oporem - 818 m 13. Ściek przykrawężnikowy z betonowej kostki brukowej – 132 m 14. Obrzeża betonowe 8x30cm na ławie betonowej C12/15 z oporem – 40 m 15. Plantowanie i humusowanie skarp z obsianiem trawą - 335 m2 16. Próg zwalniający - 2 szt. 17. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego Branża kanalizacyjna 1. Kanały z rur PP-B SN12 Ø300 mm – 303,2 m 2. Kanały z rur PP-B SN12 Ø200 mm – 41,7 m 3. Studnia rewizyjna betonowa Ø 1000 mm – 10 szt. 4. Studzienki ściekowe uliczne betonowe Ø 500 mm z osadnikiem – 10 szt. 5. Roboty ziemne Branża elektryczna – oświetlenie drogowe 1. Szafka oświetlenia ulicznego – 1 szt. 2. Montaż słupów stalowych ocynkowanych o wys. 7 m na fundamencie betonowym – 9 szt. 3. Montaż opraw oświetleniowych typu LED - 9 szt. 4. Ułożenie kabla elektroenergetycznego typu YAKXS 4x35 mm2 - 960 m 5. Ułożenie kabla YAKXS 4x35 mm2 w rurze osłonowej - 210 m 6. Wykonanie uziomów w rowach kablowych – 1090 m 7. Wykonanie uziomów pionowych prętowych – 27 m
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45232130-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT918448.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
YOCAM Sp. z o.o., Budownictwo Drogowe VIGEN Sp. z o.o.,  w.siedlecki@vigen.com.pl,  ul. Świerkowa 29 ,  62-090,  Rostworowo,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1050000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1050000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1288908.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI