Ogłoszenie nr 111236 - 2017
z dnia 2017-07-24 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518899-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lidzbark Warmiński, krajowy numer identyfikacyjny
53822500000, ul.
ul. Krasickiego
1,
11-100
Lidzbark Warmiński, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
897 673 274, faks
897 673 274, e-mail
aniaprzetarg@op.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi publicznej nr 117029 N droga powiatowa nr 1535 Świętnik
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
GKB.271.1.5.2017.KA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące usługi i dostawy polegające na modernizacji drogi publicznej 117029 N dr. pow. nr 1535 N Świętnik o długości 1630 mb. Remont wykonany zostanie na działce nr 250 obręb Kłębowo oraz na działkach 81 i 90/1 obręb Świętnik. Stan drogi na chwilę obecną: droga przebiega przez teren pagórkowaty w gruncie nieprzepuszczalnym. Posiada nawierzchnię gruntową nieulepszoną. Pobocza są zawyżone oraz nie występują rowy odwadniające. Aby zapewnić trwałości przedsięwzięcia, niezbędne jest wzmocnienie drogi poprzez wbudowanie w rodzimą nawierzchnię,kruszywa z frakcji 0 - 31,5 mm, o grubości warstwy ok. 8-10 cm co będzie wzmocnieniem jezdni istniejącej. Ponadto wykonanie odwodnienia drogi w postaci wykopania rowów odwadniających, wykonanie przepustów pod zjazdami oraz usunięcie karp po drzewach i zakrzewieniach spowoduje przepływ wody do głównych zbiorników retencyjnych. Dzięki zastosowaniu powyższej technologii uzyskany zostanie długoletni efekt trwałości struktury inwestycji. Zakres prac: Poszerzenie drogi do 5 m nawierzchni jezdnej poprzez: - usunięcie karp i zakrzewień na całej długości drogi tj. 1630 m; - niwelację terenu i wywóz zbędnego urobku; - wykopanie rowów i wmontowanie przepustów; - wzmocnienie nawierzchni kruszywem o frakcji 0 – 31,5 mm na całej długości drogi; - profilowanie drogi na całej długości;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
45520000-8,
14212200-2,
60100000-9
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"KRAW-WAL" Jerzy Walicki,
jurekw49@o2.pl,
ul. Olsztyńska 15G,
11-100,
Lidzbark Warmiński, kraj/woj.
warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 182802,60 Oferta z najniższą ceną/kosztem 182802,60 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199988,20 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.