Ogłoszenie nr 113099 - 2017
z dnia 2017-07-28 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526003-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszyna, krajowy numer identyfikacyjny
15139805000000, ul.
ul. Kmicica
5,
42282
Kruszyna, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 202 003, faks
343 202 054, e-mail
przetargi@kruszyna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kruszyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Kruszyna,
obejmującej działki o numerach 1363 i 1364
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RGK.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kruszyna ul. Cegielnia. W ramach zadania przewiduje się wykonanie nawierzchni asfaltowej na długości 874 m. 1. Zakres robót w ramach
przedmiotu zamówienia obejmuje: a) roboty pomiarowe – 0,874 km; b) mechaniczne ścięcie nierówności na istniejącej podbudowie (nawierzchni) – 3280,0 m2; c) mechaniczne ścinanie poboczy
gr. 10 cm – 1215,5 m2; d) wykonanie lokalnych poszerzeń istniejącej podbudowy oraz uzupełnienie i wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym – 15,6 m3; e) wykonanie wzmocnienia podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa górna o grubości 12 cm – 3288,8 m2; f) skropienie
nawierzchni drogowej asfaltem – 3288,8 m2; g) ułożenie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 3 cm – 3288,8 m2; h) ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 3 cm – 3288,8 m2; i) wykonanie poboczy z tłucznia
kamiennego, warstwa dolna grub. 10 cm – 1215,5 m2; j) wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego, warstwa górna grub. 5 cm – 1215,5 m2; k) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych – 7 szt. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 6 do
SIWZ; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ; c) Projekt techniczny stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ 3. Zamawiający informuje, że w przypadku
gdy w jakimkolwiek miejscu SIWZ lub do niej załączonych: projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń
będących przedmiotem zamówienia nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów oraz urządzeń równoważnych tj. wszelkich ich rynkowych odpowiedników o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego
spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę, który wraz z ofertą musi przedłożyć dokumenty potwierdzające ich równoważność. Zastosowanie innych materiałów należy przedstawić zgodnie z pkt VIII ppkt 2.6. SIWZ w wykazie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT241172.84 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych "MYSZKÓW" Sp. z o.o.,
sekretariat@prdm-myszkow.pl,
ul. Myszkowska 59
,
42-310,
Żarki, kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 209586,01 Oferta z najniższą ceną/kosztem 209586,01 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 248186,10 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.