II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dachu budynku nr 1 wraz z rewaloryzacją elewacji budynku w 21 Wojskowym Szpitalu Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnym SP ZOZ w Busku-Zdroju
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
10/PN/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana
polegająca na przebudowie dachu, rewaloryzacji elewacji, wykonaniu zadaszenia balkonów II piętra, przebudowie zadaszeń nad wejściami gospodarczymi do budynku
oraz zabudowie wnęki wejściowej do budynku z przeznaczeniem na powiększenie
powierzchni użytkowej zespołu gabinetu pielęgniarsko-zabiegowego. 2. Zakres robót
budowlanych: 1) remont i przebudowa dachu: a) roboty rozbiórkowe i demontaże: -
demontaż istniejącego pokrycia dachowego z blachy stalowej ocynkowanej, - demontaż
deskowania szczelnego, - demontaż systemu rynien, obróbek blacharskich i fragmentów
rur spustowych, - demontaż elementów instalacji odgromowej, b) roboty budowlanomontażowe:
- wykonanie przedłużenia istniejących krokwi poprzez przykręcenie
obustronnie belek przedłużających, - montaż deski okapowej pasa podrynnowego, -
wykonanie miejscowych wzmocnień, uzupełnień elementów więźby dachowej, -
wykonanie czyszczenia powierzchni konstrukcji dachu ze szczególnym zwróceniem
uwagi na miejsca pokryte białym nalotem po zawilgoceniach drewna - wykonanie
zabezpieczenia konstrukcji poprzez malowanie lub natrysk stosownymi preparatami, -
wykonanie izolacji termicznej z warstwy 20 cm wełny mineralnej w przestrzeniach
międzykrokwiowych na poziomie ściany kolankowej na całej jej grubości, - wykonanie
warstw podbudowy pod pokrycie, - wykonanie i montaż obróbek blacharskich, -
uzupełnienie (uszczelnienie) ubytków w ociepleniu elewacji, - wykonanie warstwy
pokrycia, - montaż elementów orynnowania i rur spustowych, - montaż instalacji
odgromowej; 2) rewaloryzacja kolorystyczna elewacji budynku: a) wykonanie obróbek
blacharskich okapnikowych nad istniejącymi boniowaniami na elewacji, b) wykonanie
nowych powłok malarskich na elewacjach budynku; 3) zadaszenia balkonów II piętra
budynku w celu poprawy ich standardu użytkowania, remont płyt balkonowych parteru i
kondygnacji I i II piętra oraz płyt balkonów od strony dziedzińca wewnętrznego: a)
roboty rozbiórkowe i demontaże: - demontaż nawierzchni/posadzki balkonów z płytek
ceramicznych wraz z cokołami przyściennymi oraz pasem czołowym płyty, - wykonanie
czyszczenia podłoża z pozostałości kleju i odspojonych warstw posadzkowych, b) roboty
budowlano-montażowe(dotyczy płyt kondygnacji I i II piętra w części wschodniej oraz
parteru, I i II piętra w części południowej budynku) oraz płyt balkonów od strony
dziedzińca wewnętrznego: - wykonanie uzupełnienia i wyrównania podłoża oraz czoła
płyt balkonowych, - wykonanie gruntowania podłoża, - wykonanie warstwy izolacyjnej
podłoża, - wykonanie i montaż obróbek blacharskich- obróbka okapnikowa czoła płyt , -
wykonanie posadzki z płytek ceramicznych mrozoodpornych, antypoślizgowych, -
wykonanie wyprawy elewacyjnej na czołach płyt balkonowych, - montaż kratowych
wsporników stalowych ocynkowanych mocowanych do ściany budynku za wyjątkiem dziedzińca wewnętrznego, - montaż płatwi stalowych ocynkowanych za wyjątkiem
dziedzińca wewnętrznego, - wykonanie warstw podbudowy pod pokrycie za wyjątkiem
dziedzińca wewnętrznego, - wykonanie i montaż obróbek blacharskich za wyjątkiem
dziedzińca wewnętrznego, - montaż warstwy pokrycia za wyjątkiem dziedzińca
wewnętrznego; 4) przebudowa, modernizacja istniejących zadaszeń wejść gospodarczych
do budynku: a) roboty rozbiórkowe i demontaże: - wykonanie rozbiórek istniejących
zadaszeń-pokrycie, warstwy podbudowy, elementy stalowe konstrukcji, - demontaż
schodów wejściowych zewnętrznych wraz z murem oporowym do poziomu warstwy
podbudowy nawierzchni terenu przy wejściu(dot. wejścia w narożniku wklęsłym przy
zabudowie wejścia), b) roboty budowlano-montażowe: - wykonanie fragmentu muru
oporowego jako uzupełnienie obudowy zejścia gospodarczego do piwnicy (dot. wejścia w
narożniku wklęsłym przy zabudowie wejścia), - wykonanie zwieńczenia murków
oporowych wraz z warstwą wykończenia z tynku mozaikowego, - montaż obróbek
blacharskich, - montaż podstaw mocujących elementy pionowe konstrukcji zadaszenia, -
montaż do ściany elementów mocujących belki poziome zadaszenia, - montaż konstrukcji
zadaszenia (słupy, belki, płatwie), - wykonanie warstw podbudowy pod pokrycie -
wykonanie i montaż obróbek blacharskich, - instalacja warstw pokrycia; 5) zabudowa
istniejącej wnęki wejściowej w narożniku wewnętrznym budynku przy nieużytkowanym
wejściu zewnętrznym wraz z likwidacją schodów wejściowych zewnętrznych: a) roboty
rozbiórkowe i demontaże: - rozbiórka ściany z demontażem drzwi wejściowych, b) roboty
budowlano-montażowe: - wykonanie ściany zewnętrznej murowanej, - montaż okna okna
PVC okrągłego o współczynniku k min. 09, - wykonanie warstw posadzkowych
uzupełniających ze styropianu twardego, wylewki cementowej gr. 5 cm, warstwy
wyrównującej z wylewki samopoziomującej do 3 mm, oraz wykładziny PVC
dostosowanej wzorem i kolorem do istniejącej, - wykończenie ścian - zewnętrzne
wyprawą cienkowarstwową w kolorze i strukturze dopasowanej do pozostałej części
elewacji, wewnętrzne wyprawą tynkarską gipsową, malowanie farbami emulsyjnymi w
kolorze dopasowanym do pozostałych ścian 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych
oraz warunki ich wykonania został określony w: 1) dokumentacji projektowej - zał. nr 1
do SIWZ; 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 2
do SIWZ; 4. Wykonywane roboty budowlane odbywać się będą na czynnym obiekcie w
dni robocze: 1) od godz. 7-ej do godz. 17-ej; 2) oraz w innych godzinach po
wcześniejszym zgłoszeniu i uzyskaniu zgody ze strony Zamawiającego. 5. Wizja lokalna:
1) w celu zminimalizowania ryzyka związanego z faktycznym rozmiarem prac niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz do przygotowania oferty i zawarcia umowy,
Zamawiający umożliwia Wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania
zamówienia poprzez przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotu zamówienia; 2)
spotkanie odbędzie się w dniu 17.07.2017 r. w siedzibie Zamawiającego przy ul. F.
Rzewuskiego 8 - zbiórka uczestników w bud. OPAL pokój nr 15 o godz. 10:00; 3)
Zamawiający podczas wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy udzieli wszelkich
informacji doprecyzowujących szczegóły robót budowlanych; 4) uczestnik wizji lokalnej
będzie mógł zadawać pytania, a Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Pzp
zadane pytania wraz z udzielonymi odpowiedziami zamieści na swojej stronie
internetowej. 6. Materiały równoważne: 1) jeżeli dokumentacja projektowa lub
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w
odniesieniu do niektórych materiałów znaki towarowe, patenty lub pochodzenie -
Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów
równoważnych; 2) Zamawiający wskazując w opisie przedmiotu zamówienia konkretny
produkt lub oznaczenie konkretnego producenta, określił jedynie minimalne parametry
jakościowe i/lub cechy użytkowe, które stanowią wyłącznie przykładowy wzorzec
jakościowy przedmiotu zamówienia, mający na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań
Zamawiającego w stosunku do określonego przedmiotu zamówienia; 3) pod pojęciem
„minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania
dotyczące materiałów zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach
internetowych producentów; 4) zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to Wykonawca musi
wykazać, że zaproponowane rozwiązania są równoważne względem tych określonych w
SIWZ, poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub
urządzenia; 5) Zamawiający zweryfikuje zaproponowane rozwiązania równoważne: a) na
etapie zadawania pytań przez Wykonawców, b) na etapie oceny oferty, poprzez ocenę czy
materiały lub urządzenia są o takich samych parametrach lub zbliżonych do tych, jakie
zostały określone w SIWZ, a są oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub
pochodzeniem; 6) w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca
zobowiązany jest zaznaczyć to w ofercie; 7) w przypadku braku informacji w złożonej
ofercie o zastosowaniu materiałów równoważnych, Zamawiający uzna, że Wykonawca
wykona przedmiot zamówienia z materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej i
na etapie realizacji nie przysługuje mu prawo zastosowania rozwiązań równoważnych. 7.
Wynagrodzenie ryczałtowe: 1) cena oferty ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego i
zgodnie z zapisem art. 632 Kodeksu cywilnego, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy zgodnie z dokumentacją
projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, chociażby w czasie
zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac; 2)
Zamawiający wyklucza możliwość domagania się zapłaty za prace dodatkowe, w
przypadku, gdy te prace są naturalną konsekwencją procesu budowlanego i w naturalny
sposób z niego wynikają. Dotyczą takich sytuacji, które Wykonawca robót dysponujący
dokumentacją techniczną powinien przewidzieć jako konieczne do wykonania mimo, że
dokumentacja ich nie przewiduje. 8. Rękojmia i gwarancja jakości: 1) Wykonawca
poniesie wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne w
terminie i na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 2) Wykonawca udzieli
Zamawiającemu: a) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty
budowlane, oraz b) gwarancji jakości na pokrycie dachu (blacha stalowa ocynkowana
powlekana), równej okresowi trwania gwarancji udzielonej przez producenta jednak nie
krótszej niż 36 miesięcy; 3) okres rękojmi i gwarancji jakości rozpoczyna swój bieg od
daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy; 4) okres
gwarancji może ulegać wydłużeniu o czas wykonywanych napraw; 5) udzielona rękojmia
i gwarancja jakości za wady oznaczają, że Wykonawca ponosić będzie pełną
odpowiedzialność za zaoferowany przedmiot zamówienia; 6) Wykonawca udzieli na
piśmie Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy zgodnie zał. nr
12 do SIWZ. 9. Przedmiar robót - kosztorys ofertowy: 1) dołączony do niniejszej SIWZ
przedmiar robót zał. nr 3 do SIWZ stanowi dla Wykonawcy dokument poglądowy z
którego można posiłkowo skorzystać w celu przygotowania oferty, ale nie będzie on
podstawą do weryfikacji z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania
i odbioru robót na etapie realizacji zamówienia, jak również nie jest wymagany przy
składaniu oferty w postaci kosztorysu ofertowego, z zastrzeżeniem ppkt 2); 2) kosztorysu
ofertowego sporządzonego metodą szczegółową Zamawiający będzie wymagał: a) w
przypadku udzielania wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny złożonej oferty – art. 90
ustawy Pzp, b) przed podpisaniem umowy do rozliczeń wewnętrznych Zamawiającego;
3) Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe w poszczególnych pozycjach kosztorysu
ofertowego składanego zgodnie z zapisem ppkt. 2), odzwierciedlały faktyczne koszty
ponoszone przez Wykonawcę oraz niedopuszcza możliwości przenoszenia kosztów
pomiędzy poszczególnymi pozycjami, jak również umiejscawiania ich poza ofertą. 10.
Obowiązki Wykonawcy wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający w
przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie
realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w
art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze
zm.); 2) powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie najmniej 5-ciu
pracowników na umowę o pracę w wymiarze co najmniej ¾ etatu, nowych pracowników
lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy z
wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów, majstrów oraz pracowników administracji;
3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę to czynności szczegółowe określone w dokumentacji
projektowej. 4) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do
wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez
Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w ppkt. 3) czynności, a w szczególności do: a) żądania
oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i
dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie
potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu
wykonywania świadczenia; 5) dla dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w
art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a) w terminie do 5 dni
roboczych od daty rozpoczęcia robót budowlanych, wykaz co najmniej 5-ciu
pracowników z określeniem czasookresu ich zatrudnienia oraz wymiaru czasu pracy,
wykonujących wskazane w ppkt. 3) czynności, na podstawie umowy o pracę, zarówno
przez Wykonawcę jak i podwykonawców, a w przypadku wystąpienia zmian dot.
zatrudnienia tych osób, Wykonawca ma obowiązek w terminie do 5 dni od ich zaistnienia
zgłosić na piśmie zmianę Zamawiającemu, b) na każde wezwanie: - poświadczoną za
zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię
umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności,
których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów
powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych , -
zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę
lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia
na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, - poświadczoną za zgodność z
oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu
potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń,
zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 6) uprawnieniem Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.
3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań w okresie realizacji
zamówienia Zamawiający będzie prawo do sprawdzenia tożsamości każdego z
pracowników, wykonujących czynności wskazane w ppkt. 3) i sprawdzenie zgodności z
przedstawionym Zamawiającemu wykazem pracowników. Niespełnienie wymagań, o
których mowa w ppkt. 2 i 3 skutkuje sankcjami określonymi w § 19 ust. 1 pkt 9 - 11
projektu umowy – zał. nr 11 do SIWZ, 7) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do
przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może
zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8) przepis art.
29 ust.3a nie ma zastosowania do wykonawców/podwykonawców osobiście
wykonujących czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą albo
wspólnicy spółki cywilnej) przy założeniu, że są w stanie sami w okresie obowiązywania
umowy wykonać ciążące na nich obowiązki w ramach przedmiotu umowy. 11.
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej: Zamawiający wymaga od Wykonawcy,
którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy do
przedłożenia polisy ubezpieczenia lub innego dokument potwierdzającego, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej
oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W
przypadku nie objęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego
okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową
polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu
obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej. 12. Podwykonawstwo: 1)
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy; 2)
Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do wskazania w oświadczeniu
Wykonawcy składanym na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy: a) informacji o
podwykonawcy/ach poprzez podanie nazwy firmy oraz b) założenie oświadczenia, że nie
zachodzą podstawy wykluczenia podwykonawcy z postępowania o udzielenie
zamówienia; 3) w przypadku, gdy Wykonawca realizuje zamówienie z udziałem
Podwykonawców, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe
wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość,
terminowość oraz bezpieczeństwo robót wykonywanych przez Podwykonawców; 4) Wykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o
podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane będące przedmiotem
niniejszej umowy, jest obowiązany, w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, do
przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z
niniejszą umową i wymogami określonymi w SIWZ; 5) termin zapłaty wynagrodzenia
Podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż
30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, faktury lub rachunku, potwierdzających
wykonanie zleconej Podwykonawcy roboty budowlanej; 6) Zamawiającemu w terminie 7
dni od dnia otrzymania projektu umowy, o którym mowa w ppkt 4) służy prawo do
zgłoszenia pisemnych zastrzeżeń do projektu umowy o podwykonawstwo, której
przedmiotem są roboty budowlane: a) niespełniające wymagań określonych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) gdy przewiduje termin zapłaty
wynagrodzenia dłuższy niż określony w ppkt. 5); 7) niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń
do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, uważane będzie za akceptacje
projektu umowy przez Zamawiającego; 8) Wykonawca, Podwykonawca zamówienia na
roboty budowlane przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem
kopie zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w
terminie 7 dni od dnia jej zawarcia; 9) Zamawiający, w terminie 7 dni ma prawo do
zgłoszenia pisemnego sprzeciwu do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są
roboty budowlane, w przypadkach, o których mowa w ppkt. 8 lub, gdy nie uwzględnia
ona zastrzeżeń do projektu zgłoszonych przez Zamawiającego zgodnie z ppkt. 6); 10)
niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której
przedmiotem są roboty budowlane, w terminie określonym w ppkt 9), uważane będzie za
akceptację umowy przez Zamawiającego; 11) wykonywanie robót przez Wykonawcę za
pomocą Podwykonawców bez zgody Zamawiającego jest równoznaczne z niepowstaniem
solidarnej odpowiedzialności Zamawiającego i Wykonawcy wobec Podwykonawcy; 12)
W przypadku, gdy Wykonawca będzie wykonywał roboty z pomocą Podwykonawców
bez zgody Zamawiającego, Zamawiający może wstrzymać wszelkie płatności na rzecz
Wykonawcy do czasu wykazania przez Wykonawcę, iż spełnił on wobec swojego
Podwykonawcy wszelkie świadczenia za wykonanie tych robót; 13) Wykonawca
zamówienia na roboty budowlane, w terminie 7 dni, przedkłada Zamawiającemu
poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo,
której przedmiotem są dostawy lub usługi o wartości większej niż 50.000,00 zł brutto; 14)
w przypadku, o którym mowa w ppkt. 3), jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż określony w ppkt. 5), Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go
do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o zapłatę kary
umownej; 15) umowy sporządzone przez Wykonawcę z Podwykonawcami, stanowić
będą załączniki do umowy; 16) Wykonawca zapewni ustalenie w umowach zawieranych
z Podwykonawcami odpowiedzialności za wady na okres nie krótszy od okresu
odpowiedzialności za wady Wykonawcy wobec Zamawiającego i aby odpowiadał
zakresowi odpowiedzialności przyjętej przez Wykonawcę wobec Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45261000-4,
45312310-3,
45420000-7,
45442110-1,