Ogłoszenie nr 110365 - 2017
z dnia 2017-07-20 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516641-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, krajowy numer identyfikacyjny
39064754100000, ul.
ul. Władysława Łokietka
6,
59300
Lubin, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
(76) 8403100, faks
(76) 8403140, e-mail
zp@ug.lubin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA BOISKA SPORTOWEGO
W MIEJSCOWOŚCI KŁOPOTÓW – ETAP I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
OR.271.21.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: MODERNIZACJA BOISKA SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI KŁOPOTÓW – ETAP I.
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji istniejącego boiska piłkarskiego w ramach zadania pn.: Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Kłopotów, na terenie działek nr 48, 47/1 i 50, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót:
Budowa boiska sportowego o nawierzchni trawiastej i wymiarach pola gry 95x60m ze strefami bezpieczeństwa 5m od linii bramkowej i 3m od linii bocznych wraz z wyposażeniem;
Dostarczenie i montaż piłkochwytów wysokości 8m zlokalizowanych za bramkami boiska trawiastego – 2 x60 mb;
Dostarczenie i montaż 2 wiat stadionowych dla zawodników rezerwowych (dla 13 osób każda) i trenerów;
Dostarczenie i montaż trybuny 2 rzędowej (dla 100 widzów) o konstrukcji stalowej;
Uzupełnienie istniejącego ogrodzenia terenu, polegające na wykonaniu ogrodzenia modułowego terenu wzdłuż granicy działki nr 47/1 z systemowych paneli ogrodzeniowych wysokości 1,51 m; pręty poziome i pionowe o średnicy 4mm, długość ogrodzenia do uzupełnienia łącznie z 2 furtkami ok. 140 mb;
Utwardzenie terenu kostką betonową (pod kontenerem magazynowym, wiatami dla zawodników, trybuną) o pow. około: 333,00.m2;
Dostarczenie kontenera magazynowego o konstrukcji stalowej, wymiary min. 5m x 8 m;
Dostarczenie i montaż elementów małej architektury: kosze na śmieci – 6 szt, regulamin;
Wykonanie zgodnie z zatwierdzonym „Projektem robót geologicznych na wykonanie ujęcia wody podziemnej w m. Kłopotów” studni głębinowej o głębokości około 26 m p.p.t. o średnicy fi 315/295mm wraz z obudową i poduszką żwirową. Opracowanie Planu ruchu zakładu górniczego przez osobę o wymaganych kwalifikacjach wraz z zatwierdzeniem przez organ nadzoru górniczego. Zgłoszenie zamiaru wykonania robót wiertniczych właściwemu organowi administracji geologicznej (Starosta Lubiński). Wykonanie pompowania pomiarowego oraz opracowanie dokumentacji hydrologicznej końcowej (ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia);
Wykonanie systemu automatycznego nawadniania boiska trawiastego wraz z doborem, dostarczeniem i montażem pompy, rozdzielnicy pompy RS oraz systemu sterowania;
Pielęgnacja boiska przez cały okres gwarancji według wytycznych Programu pielęgnacyjnego;
Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej ( dł. 264m kabel typu YAKXS 4*35 mm z instalacja uziemiającą);
Wykonanie przyłączy kablowych wraz z instalacją uziemiającą ( dł. 60 m kabel typu YAKXS 5*35 mm, dł. 116 m kabel typu YAKXS 5*25 mm, dł. 55 m kabel typu YAKXS 5*16 , dł. 76 m, kabel typu YAKXS 4x16mm2 wraz z dostawą i montażem rozdzielnic ZK1-1P, R1, T1, T2);
dostarczenie i montaż słupów oświetleniowych o kształcie stożkowym okrągłym z wysięgnikami, stalowe ocynkowane zabezpieczone w dolnej części do wysokości min. 35cm o wysokości 5m, o grubości ścianki min. 3 mm, wyposażonych w stopę umożliwiającą montaż na fundamencie prefabrykowanym – 2 szt;
dostarczenie i montaż opraw oświetleniowych LED (barwa neutralna 4000-4250K) o mocy 80W 9800 lm umożliwiające redukcję natężenia strumienia świetlnego w godzinach zmniejszonego natężenia ruchu – 2 szt.
W terminie do 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu szczegółowy Harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający następujące terminy przejściowe:
a) Termin opracowania Planu ruchu zakładu górniczego do 14 dni od daty podpisania umowy;
b) Termin zgłoszenia zamiaru wykonania robót geologicznych w ramach zatwierdzonego „Projektu robót geologicznych na wykonanie ujęcia wody podziemnej w m. Kłopotów, gm. Lubin dz. 47/1” właściwemu organowi administracji geologicznej (Staroście Lubińskiemu) – do 65 dni od daty podpisania umowy;
c) Wykonanie energetycznego przyłącza kablowego 0,4 kV dla zasilania działki nr 48 wraz z wewnętrzną linia zasilającą– do 50 dni od daty podpisania umowy;
d) Wykonanie studni wraz z przeprowadzeniem pomiarów (pompowań) próbnych pozwalających na opracowanie dokumentacji końcowej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia - do 80 dni od daty podpisania umowy;
e) Termin przekazania końcowej dokumentacji hydrologicznej – do 90 dni od daty podpisania umowy;
f) Termin rozpoczęcia robót związanych z wykonaniem systemu nawadniania i płyty boiska – po wykonaniu ujęcia wody i przeprowadzeniu pompowań próbnych Wykonawca przystąpi do wykonania systemu nawadniania oraz wykonania warstwy wegetacyjnej boiska.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT910762.67 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Robót Ogrodniczych SPIRAEA Renata Przybylska,
,
ul. Wilkońskiego 18 ,
64-100,
Leszno, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 823767,31 Oferta z najniższą ceną/kosztem 823767,31 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1279799,06 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: W postępowaniu wpłynęło 6 ofert, w tym 3 oferty zostały złożone przez mikro przedsiębiorstwa, 3 oferty przez MSP.
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.