KPP Kamień Pomorski, remont kompleksowy, ul. Żwirki i Wigury 2 - etap 2017

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
KPP Kamień Pomorski, remont kompleksowy, ul. Żwirki i Wigury 2 - etap 2017
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja rządowa terenowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-25
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111592
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111592 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Szczecin: KPP Kamień Pomorski, remont kompleksowy, ul. Żwirki i Wigury 2 - etap 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 535607-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 810903040, ul. ul. Małopolska  47, 70-515  Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 8211479, faks 91 8211477, e-mail zzp@szczecin.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KPP Kamień Pomorski, remont kompleksowy, ul. Żwirki i Wigury 2 - etap 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZZ-2380-77/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części pomieszczeń piwnicznych i parteru czynnego budynku Komendy Powiatowej Policji w Kamieniu Pomorskim w tym roboty rozbiórkowe, murowe, tynkarskie, związane z malowaniem, wykonaniem sufitów podwieszanych, osadzeniem nowych drzwi, wykonaniem nowych posadzek, robotami elewacyjnymi, wymianą instalacji, wykonaniem zagospodarowania terenu. 2) Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projekcie budowlanym, wykonawczym, przedmiarach robót, szczegółowych kosztorysach nakładczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branże budowlana, sanitarna i elektryczna, które stanowią załącznik nr 6 do siwz. 3) Całość robót objęta jest decyzją o pozwoleniu na budowę nr 459/2015 z dn. 03.11.2015 r. 4) Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): CPV: 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów, roboty ziemne; CPV: 45100000-8 Roboty budowlane z przygotowaniem terenu pod budowę; CPV: 45216111-5 Roboty budowlane w zakresie posterunków policji; CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; CPV: 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne; CPV: 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; CPV: 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania; CPV :45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 5) Wykonawca musi dysponować na etapie realizacji umowy osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności: • konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba, • sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba , • instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) – co najmniej 1 osoba. 6) Zamawiający zastrzegł, że uproszczone kosztorysy ofertowe miały być zgodne ze szczegółowymi kosztorysami nakładczymi, bez prawa do skracania lub rozszerzania robót w poszczególnych pozycjach kosztorysowych. 7) Zamawiający wymagał przedłożenia nie później niż 5 dni po podpisaniu umowy szczegółowych kosztorysów, opracowanych na podstawie załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiarów robót. 8) Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 9) Zamawiający wymagał aby Wykonawca lub podwykonawca zobowiązał się do zatrudnienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych na cały okres realizacji zamówienia. 10) Zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 9 miało nastąpić przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej umowy. 11) Wykonawca miał przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy. 12) Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia określone zostały w § 6 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz. 13) Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 14) Podwykonawcy: Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

II.5) Główny Kod CPV: 45216111-5
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45310000-3, 45332000-3, 45331200-8, 45331100-7, 45400000-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie zwiększył tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający przeznaczył kwotę 535 000,00 zł, a cena najkorzystniejszej złożonej oferty wynosi 592 001,46 zł;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT652420.29
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wartość podana w sekcji IV pkt 2 jest wartością netto zamówienia obejmującą zamówienie podstawowe i przewidziane w siwz zamówienie dodatkowe na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie 300 m2 regipsów - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie 300 m2 regipsów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI