II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KPP Kamień Pomorski, remont kompleksowy, ul. Żwirki i Wigury 2 - etap 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZZ-2380-77/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części pomieszczeń piwnicznych i parteru czynnego budynku Komendy Powiatowej Policji w Kamieniu Pomorskim w tym roboty rozbiórkowe, murowe, tynkarskie, związane z malowaniem, wykonaniem sufitów podwieszanych, osadzeniem nowych drzwi, wykonaniem nowych posadzek, robotami elewacyjnymi, wymianą instalacji, wykonaniem zagospodarowania terenu.
2) Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projekcie budowlanym, wykonawczym, przedmiarach robót, szczegółowych kosztorysach nakładczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych - branże budowlana, sanitarna i elektryczna, które stanowią załącznik nr 6 do siwz.
3) Całość robót objęta jest decyzją o pozwoleniu na budowę nr 459/2015 z dn. 03.11.2015 r.
4) Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
CPV: 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów, roboty ziemne;
CPV: 45100000-8 Roboty budowlane z przygotowaniem terenu pod budowę;
CPV: 45216111-5 Roboty budowlane w zakresie posterunków policji;
CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
CPV: 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne;
CPV: 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;
CPV: 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania;
CPV :45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
5) Wykonawca musi dysponować na etapie realizacji umowy osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności:
• konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba,
• sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba ,
• instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) – co najmniej 1 osoba.
6) Zamawiający zastrzegł, że uproszczone kosztorysy ofertowe miały być zgodne ze szczegółowymi kosztorysami nakładczymi, bez prawa do skracania lub rozszerzania robót w poszczególnych pozycjach kosztorysowych.
7) Zamawiający wymagał przedłożenia nie później niż 5 dni po podpisaniu umowy szczegółowych kosztorysów, opracowanych na podstawie załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiarów robót.
8) Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
9) Zamawiający wymagał aby Wykonawca lub podwykonawca zobowiązał się do zatrudnienia
w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych na cały okres realizacji zamówienia.
10) Zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 9 miało nastąpić przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej umowy.
11) Wykonawca miał przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy.
12) Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia określone zostały w § 6 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz.
13) Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
14) Podwykonawcy: Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45216111-5
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45110000-1,
45310000-3,
45332000-3,
45331200-8,
45331100-7,
45400000-1,