Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku biurowego SARL w Stargardzie przy ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku biurowego SARL w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35 - w części dotyczącej wymiany instalacji centralnego ogrzewania - II PRZETARG NIEOGRANICZONY
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoStargard
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegopodmiot prawa publicznego
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStargardzka Agencja Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112761
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112761 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Stargard: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku biurowego SARL w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35 - w części dotyczącej wymiany instalacji centralnego ogrzewania - II PRZETARG NIEOGRANICZONY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 531779-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Stargardzka Agencja Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 812676074, ul. Pierwszej Brygady  35, 73-110  Stargard, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 8349088, faks , e-mail sarl@sarl.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.sarl.pl/index.php/stargardzka-agencja-rozwoju-lokalnego/
Adres profilu: http://www.sarl.pl/index.php/category/zamowienia/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku biurowego SARL w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35 - w części dotyczącej wymiany instalacji centralnego ogrzewania - II PRZETARG NIEOGRANICZONY
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
Sygnatura postępowania: SARL.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną budynku biurowego SARL w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35 - w części dotyczącej wymiany instalacji centralnego ogrzewania. Zakres robót budowlanych obejmować będzie:  demontaż istniejących przewodów grzewczych stalowych (poziomy, piony, podejścia pod grzejniki),  demontaż istniejących grzejników żeliwnych członowych,  montaż rur grzewczych ze stali węglowej, ocynkowanej - system rur i złączek ze stali w średnicach od 15 do 168mm,  montaż automatycznych odpowietrzników pionów z zaworem stopowym 15 oraz zaworów kulowych 15 z pokrętłem motylkowym na wszystkich pionach zasilających,  montaż zaworów podpionowych (na zasilaniu zaworów regulacyjnych oraz na powrocie regulator różnicy ciśnień),  montaż grzejników zaworowych stalowych płytowych boczno zasilanych,  montaż zaworów grzejnikowych,  montaż zaworów termostatycznych wraz z głowicami termostatycznymi na wszystkich grzejnikach,  ustawieniu nastaw wstępnych na zaworach termostatycznych - regulacja układu na gorąco,  budowa kompaktowego węzła cieplnego centralnego ogrzewania. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ST) oraz niniejszą SIWZ - rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres robót, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może się różnić od zakresu opisanego dokumentacją projektowo-kosztorysową. 3) Zamawiający informuje, że w projekcie budowlanym ujęte są również do wymiany grzejniki znajdujące się w pomieszczeniach siedziby Oddziału Celnego w Stargardzie zlokalizowanego na parterze budynku, które Zamawiający zdążył wymienić we własnym zakresie. Obowiązkiem Wykonawcy będzie ocena zgodności parametrów tych grzejników względem projektu budowlanego i poinformowanie Zamawiającego o ich pozostawieniu lub o konieczności ich demontażu i wymianie na nowe, ewentualnie o konieczności dostosowania ich parametrów do parametrów wymaganych projektem. Na potrzeby złożenia oferty należy przyjąć, że grzejniki te ujęte są wśród robót objętych przedmiarem robót, jako nowe. Zamawiający dopuszcza pozostawienie istniejących grzejników zmniejszając jednocześnie kosztorys powykonawczy, lub też wprowadzając roboty zamienne w przypadku konieczności dostosowania grzejników do parametrów podanych w projekcie budowlanym. 4) Dokumentacja związana z postępowaniem udostępniona w formie elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego: http://www.sarl.pl/index.php/category/zamowienia/ 5) Sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) – załącznik nr 3 do SIWZ 6) W opinii Zamawiającego, przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien dokonać oględzin obiektu. 7) Jeżeli postanowienia specyfikacji technicznych w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń niniejszej SIWZ i przedmiarów robót – zastosowanie mają ustalenia SIWZ i przedmiarów robót. 8) Jeżeli postanowienia niniejszej SIWZ stoją w sprzeczności z wymaganiami ST – zastosowanie mają ustalenia SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45330000-9, 45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT289026.54
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
„CIEPŁY DOM” Sp. z o.o,  cieply_dom@poczta.onet.pl,  ul. Daszyńskiego 6,  74 – 300,  Myślibórz,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 355502.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 355502.64
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 449554.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zaplanowanie, dostawę i montaż elementów placu zabaw dla dzieci - Rewal
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zaplanowanie, dostawę i montaż elementów placu zabaw dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI