Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Miasto...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Miasto Reda z podziałem na części: Część 1: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Remizy Strażackiej w Redzie oraz jego rozbudowa. Część 2: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 68 w Redzie. Część 3: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 70 w Redzie. Część 4: Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Gniewowskiej 4 w Redzie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoReda
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Reda
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109659
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109659 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Reda: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Miasto Reda z podziałem na części: Część 1: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Remizy Strażackiej w Redzie oraz jego rozbudowa. Część 2: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 68 w Redzie. Część 3: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 70 w Redzie. Część 4: Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Gniewowskiej 4 w Redzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Oś Priorytetowa 10 Energia Działanie 10.1. Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 515383-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 93443 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Reda, krajowy numer identyfikacyjny 19167516100000, ul. ul. Gdańska  33, 84240   Reda, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 6788023, faks 58 6783124, e-mail sekretariat@reda.pl; przetargi@reda.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Miasto Reda z podziałem na części: Część 1: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Remizy Strażackiej w Redzie oraz jego rozbudowa. Część 2: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 68 w Redzie. Część 3: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 70 w Redzie. Część 4: Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Gniewowskiej 4 w Redzie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
9.ZF.PN.RB.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 1 Wykonanie kompleksowej termomodernizacji, przebudowa dachu i rozbudowa istniejącego budynku remizy strażackiej o klatkę schodową i nowe sanitariaty. W budynku przebudowana będzie instalacja gazowa oraz rozbudowana instalacja wodna, kanalizacyjna i c.o. Część 2 Wykonanie robót budowlanych pn. Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 68 w Redzie. Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z kolorystyką ścian oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej. Część 3 Wykonanie robót budowlanych pn. Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 70 w Redzie. Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z kolorystyką ścian oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej. Część 4 Wykonanie robót budowlanych pn. Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Gniewowskiej 4 w Redzie Przedmiotem zamówienia jest docieplenie budynku przedszkolnego oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania i modernizacja instalacji c.w.u. Część 1: Nazwa firmy/Autor dokumentacji projektowej: HS Architekt Adres firmy: ul. Jana Pawła II 15, 84-241 Gościcino Imię i nazwisko: Hanna Szcześniak Część 2: Nazwa firmy/ Autor dokumentacji projektowej: Biuro Projektowe Mirosław Piórkowski Adres firmy: ul. Wojska Polskiego 14, 78-530 Wierzchowo Imię i nazwisko: Mirosław Piórkowski Część 3: Nazwa firmy/Autor dokumentacji projektowej: Biuro Projektowe Mirosław Piórkowski Adres firmy: ul. Mirosław Piórkowski Imię i nazwisko: Mirosław Piórkowski Część 4: Nazwa firmy/Autor dokumentacji projektowej: Pracownia Audytorska Sp. z o.o. Adres firmy: ul. Żabia 34, 27-400 Ostrowiec Św. Imię i nazwisko: Zbigniew Doktór Miejsce realizacji zamówienia: Część 1 : Na ternie Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Puckiej 1. Działki 161, 160/6, 160/8, 164/7, 167/3 obr. 1. Część 2 : Na ternie komunalnego budynku mieszkalnego przy ul. Wodociągowej 68. Działka 504/1. Część 3 : Na ternie komunalnego budynku mieszkalnego przy ul. Wodociągowej 70. Działka 504/1. Część 4 : Na ternie przedszkola „Akademia Pana Kleksa” ul. Gniewowska 4. Działki 208/2, 203/6 obr. 1. Dokumentacja techniczna zawarta jest w poniższych załącznikach: Część 1 a) szczegółowy opis/zakres przedmiotu zamówienia b) prawomocne pozwolenie na budowę, nr AB.6740.II.181.2015.7 z dnia 14.01.2015 r. c) audyt energetyczny d) dokumentacja projektowa e) kosztorys inwestorski f) przedmiary robót g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Część 2 a) szczegółowy opis/zakres przedmiotu zamówienia b) zgłoszenie robót budowlanych nr AB.6740.II.100.2016.8 z dnia 25.08.2016 r. c) audyt energetyczny d) dokumentacja projektowa e) kosztorys inwestorski f) przedmiary robót g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Część 3 a) szczegółowy opis/zakres przedmiotu zamówienia b) zgłoszenie robót budowlanych nr AB.6740.II.99.2016.8 z dnia 25.08.2016 r. c) audyt energetyczny d) dokumentacja projektowa e) kosztorys inwestorski f) przedmiary robót g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Część 4 a) szczegółowy opis/zakres przedmiotu zamówienia b) zgłoszenie robót budowlanych – nie jest wymagane c) audyt energetyczny d) dokumentacja projektowa e) kosztorys inwestorski f) przedmiary robót g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Część 1: - pracownicy budowlani wykonujący następujące czynności robót budowlanych: 1) murarskie 2) izolacyjne 3) tynkarskie 4) malarskie 5) montażowe okładzinowych i wykładzinowych z płytek ceramicznych, PCV, posadzek przemysłowych 6) ślusarsko-kowalskie 7) montażowe rusztowań zewnętrznych 8) montażowe stolarki otworowej 9) dekarskie 10) ciesielskie 11) betoniarsko - zbrojarskie 12) hydrauliczne 13) instalacyjne cwu, co 14) elektryczne 15) operatorów sprzętu: do prac ziemnych, drobnego sprzętu budowlanego, giętarek, prościarek, zgrzewarek, spawarek i innego sprzętu 16) kierowców samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych w tym specjalistycznych Część 2,3: - pracownicy budowlani wykonujący następujące czynności robót budowlanych: 1) murarskie 2) izolacyjne 3) tynkarskie 4) malarskie 5) ślusarsko-kowalskie 6) montażowe rusztowań zewnętrznych 7) montażowe stolarki otworowej 8) dekarskie 9) ciesielskie 10) betoniarsko - zbrojarskie 11) instalacyjne co 12) operatorów sprzętu: do prac ziemnych, drobnego sprzętu budowlanego, giętarek, prościarek, zgrzewarek, spawarek i innego sprzętu 13) kierowców samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych w tym specjalistycznych Część 4: - pracownicy budowlani wykonujący następujące czynności robót budowlanych: 1) izolacyjne 2) tynkarskie 3) malarskie 4) ślusarsko-kowalskie 5) montażowe rusztowań zewnętrznych 6) montażowe stolarki otworowej 7) dekarskie 8) ciesielskie 9) betoniarsko - zbrojarskie 10) instalacyjne co , cwu 11) operatorów sprzętu: do prac ziemnych, drobnego sprzętu budowlanego, giętarek, prościarek, zgrzewarek, spawarek i innego sprzętu 12) kierowców samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych w tym specjalistycznych 13) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 14) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 15) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 500 zł za każdą osobę nieposiadającą umowy o pracę określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 16) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Informacja w związku z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp Zadanie nr 1: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Remizy Strażackiej w Redzie w ramach programu regionalnego województwa pomorskiego na lata 2014- 2020 oraz jego rozbudowa. DOSTĘNOŚĆ DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH: ( informacja zawarta w projekcie) Remiza OSP nie jest obiektem ogólnodostępnym. Jest budynkiem przeznaczonym dla ratowników sprawnych i mobilnych, wyjeżdżających do akcji ratowniczych w jak najkrótszym czasie, wykazujących się bardzo dobrym stanem zdrowia. Obiekt nie posiada pomieszczeń użytkowych, których mogą korzystać osoby niepełnosprawne. Zadanie nr 2: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 68 w Redzie w ramach programu regionalnego województwa pomorskiego na lata 2014- 2020 Budynek komunalny przy ul. Wodociągowej 68 jest budynkiem mieszkalnym składającym się z 4 mieszkań w którym zamieszkują 3 rodziny. Jedna osoba mieszkająca na parterze jeździ na wózku inwalidzkim, dlatego też Gmina wykonała w latach poprzednich najazd i poręcze. Poza tym zakres robót polega tylko na ociepleniu ścian zewnętrznych, ociepleniu ościeży okiennych i drzwiowych, ociepleniu dachu, wymianie rynien spustowych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w starych istniejących otworach bez zmiany ich powierzchni, naprawie schodów zewnętrznych oraz wymianie grzejników. Przedmiotem zamówienia jest tylko termomodernizacja a nie rozbudowa, dlatego też projektant w projekcie budowlanym nie zamieścił żadnej uwagi dotyczącej konieczności dostosowywania obiektu dla osób niepełnosprawnych. Warunki ewakuacji i dostępności dla osób niepełnosprawnych nie ulegają zmianie Zadanie nr 3: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 70 w Redzie w ramach programu regionalnego województwa pomorskiego na lata 2014- 2020. Budynek komunalny przy ul. Wodociągowej 70 jest budynkiem mieszkalnym składającym się z 4 mieszkań w którym zamieszkują 4 rodziny. Zakres robót polega tylko na ociepleniu ścian zewnętrznych, ociepleniu ościeży okiennych i drzwiowych, ociepleniu dachu, wymianie rynien spustowych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w starych istniejących otworach bez zmiany ich powierzchni, naprawie schodów zewnętrznych oraz wymianie grzejników. Przedmiotem zamówienia jest tylko termomodernizacja a nie rozbudowa, dlatego też projektant w projekcie budowlanym nie zamieścił żadnej uwagi dotyczącej konieczności dostosowywania obiektu dla osób niepełnosprawnych. Warunki ewakuacji i dostępności dla osób niepełnosprawnych nie ulegają zmianie. Zadanie nr 4: Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Gniewowskiej 4 w Redzie w ramach programu regionalnego województwa pomorskiego na lata 2014- 2020. Przedmiotem zamówienia jest tylko termomodernizacja a nie rozbudowa, dlatego też projektant w projekcie budowlanym nie zamieścił żadnej uwagi dotyczącej konieczności dostosowywania obiektu dla osób niepełnosprawnych. Warunki ewakuacji i dostępności dla osób niepełnosprawnych nie ulegają zmianie. Przy wejściu głównym znajduje się najazd dla wózków inwalidzkich dla osób niepełnosprawnych. Zakres robót polega tylko na dociepleniu ścian zewnętrznych, dociepleniu stopodoachu, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w starych istniejących otworach bez zmiany ich powierzchni, naprawie schodów zewnętrznych oraz wymianie grzejników.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Remizy Strażackiej w Redzie w ramach Programu Regionalnego Województwa Pomorskiego na lata 2014- 2020 oraz jego rozbudowa
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art. 93 ust.1 pkt1)W części 1 nie wpłynęła żadna oferta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 68 w Redzie w ramach Programu Regionalnego Województwa Pomorskiego na lata 2014- 2020
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT145242.94
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Wojciech Stanisławski DOKUMENT,  ,  ul. Okrężna 17,  81-822,  Sopot,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Anna Latowska TEKTONIKA,  ,  ul. Łódzka 38D,  80-180,  Gdańsk ,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 231001.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 231001.63
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 248578.74
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 70 w Redzie w ramach Programu Regionalnego Województwa Pomorskiego na lata 2014- 2020
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT145484.33
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Wojciech Stanisławski DOKUMENT,  ,  ul. Okrężna 17,  81-822,  Sopot,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 234331.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 234331.16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 248039.06
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Gniewowskiej 4 w Redzie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT600901.37
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Eugeniusz Frank ELPOM S.C. ,  ,  ul. Gdańska 65,  84-120,  Władysławowo ,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 891750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 891750.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 976003.06
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI