ETAP II. REMONT ELEWACJI WRAZ ODTWORZENIEM STOLARKI I WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWEJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ETAP II. REMONT ELEWACJI WRAZ ODTWORZENIEM STOLARKI I WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWEJ ORAZ DRENAŻU, W KAPLICY PW.ŚW. ANNY W JELENIEJ GÓRZE PRZY UL. ZJEDNOCZENIA NARODOWEGO 13.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoJelenia Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: kościelna osoba prawna, jednostka oraganizacyjna kościoła
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyParafia Rzymsko-katolicka pw św. Jana Chrzciciela
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109509
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109509 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Jelenia Góra: ETAP II. REMONT ELEWACJI WRAZ ODTWORZENIEM STOLARKI I WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWEJ ORAZ DRENAŻU, W KAPLICY PW.ŚW. ANNY W JELENIEJ GÓRZE PRZY UL. ZJEDNOCZENIA NARODOWEGO 13.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane przy wsparciu środkami pochodzącymi z dotacji na ochronę zabytków Ministrerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, Miasta Jeleniej Góry
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 530279-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 95420-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-katolicka pw św. Jana Chrzciciela, krajowy numer identyfikacyjny 4011124000000, ul. ul. Cieplicka  9, 58560   Jelenia Góra, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 6428610, faks 0-75 6428824, e-mail cieplice@pijarzy.pl
Adres strony internetowej (URL): http://cieplice-pijarzy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: kościelna osoba prawna, jednostka oraganizacyjna kościoła
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ETAP II. REMONT ELEWACJI WRAZ ODTWORZENIEM STOLARKI I WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWEJ ORAZ DRENAŻU, W KAPLICY PW.ŚW. ANNY W JELENIEJ GÓRZE PRZY UL. ZJEDNOCZENIA NARODOWEGO 13.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.01.2017/ bis
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Kaplica położona w Jeleniej Górze przy ul. Zjednoczenia Narodowego 13, obecnie w bezpośrednim sąsiedztwie Przedszkola Miejskiego nr 10, została wzniesiona w 1855 r. jako element zespołu budynków dawnej fundacji św. Jadwigi, założonej przez Leopolda Schaffgotscha oraz arcybiskupa Heinricha Froestera. Architektura kaplicy ukształtowana jest w duchu właściwym dla budownictwa sakralnego epoki historyzmu. Stylistycznie prezentuje połączenie stylu arkadowego przejawiającego się w formie łukowo zamkniętych otworów okiennych oraz późnego baroku, wyrażonego poprzez ramową dekorację elewacji z płycinami wydobytymi w fakturalnym tynku. Jednokondygnacyjny korpus założony na rzucie prostokąta przykrywa dach trójspadowy. Dyspozycja wnętrza odzwierciedla układ i formę brył poszczególnych partii budowli. Jednonawowy, salowy korpus o zwartej jednorodnej strukturze nakrywa sklepienie krzyżowe z Prace, których celem końcowym jest przywrócenie należnego miejsce kaplicy na szlaku zabytków cysterskich, ze względu na możliwości finansowe podzielono na trzy etapy realizacji. W Etapie I. zrealizowanym 2016 r. dokonano wymiany pokrycia połaci dachowej wraz z remontem kuli, iglicy i sygnaturki. Zakres rzeczowy Etapu II. stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia tj. remont elewacji wraz odtworzeniem stolarki i wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej oraz drenażu, zgodnie z opracowanym, w oparciu o wytyczne konserwatorskie, Projektem budowlanym obejmuje w szczególności: - zbicie tynków odparzonych i skorodowanych (ok. 316m2); - odkopanie budynku wokół, do głębokości dna fundamentów (ok. 66m3); - czyszczenie, naprawa i przygotowanie ścian fundamentowych do położenia izolacji pionowej przeciwwilgociowej (ok.90m2); - wymiana zniszczonych elementów drenażu, udrożnienie , wykonanie odprowadzenia wody; - zasypanie wykopów, wykonanie opaski z otoczaka wokół budynku (ok.55m3); - odtworzenie stolarki okiennej o Umax = ~1,1 W/m2*K (ok.29m2) z drewna klejonego min.3 warstwowego, z zastosowaniem szprosów wiedeńskich i drzwiowej o Umax = ~1,5 W/m2*K (ok.6m2); - renowacja cokołu kamiennego (ok.76m2); - wykonanie tynków , częściowe odtworzenie i renowacja opasek okiennych, uzupełnienie profilowanych gzymsów; - malowanie elewacji. Stosownie do treści art. 29 ust.3a upzp. Zamawiający żąda zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 50% osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności nie wymagających posiadania specjalnych kwalifikacji zawodowych, w szczególności takich jak: zbicie tynków odparzonych i skorodowanych; odkopanie budynku wokół, do głębokości dna fundamentów; czyszczenie, naprawa i przygotowanie ścian fundamentowych do położenia izolacji pionowej przeciwwilgociowej; wymiana zniszczonych elementów drenażu, udrożnienie , wykonanie odprowadzenia wody; zasypanie wykopów, wykonanie opaski z otoczaka wokół budynku. Wykonywanie czynności ma polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z 26.06.1974 r.- Kodeks Pracy Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn.zm. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres rzeczowy prac ujęty w Dokumentacji projektowej określony przepisami prawa i współczesnej wiedzy technicznej - dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia objętego postępowaniem, bez względu na trudności i nie przewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Ewentualny brak w Orientacyjnym Przedmiarze robót pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie Dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w umownej cenie. W przypadku wystąpienia, w trakcie prowadzenia robót, większej ilości robót niż wykazanej w jakiejkolwiek pozycji Orientacyjnego przedmiaru robót, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla całego przedmiotu zamówienia objętego zakresem przedmiotu zamówienia: - minimum 60 miesięcy- licząc wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45212361-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Remont elewacji wraz odtworzeniem/wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej oraz drenażu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT188090.37
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wit Podczerwiński prowadzący działalność pn. Konserwacja Dzieł Sztuki „ANTIQA” Jawornik 568, 32-400 Myślenice,  antiqa@vp.pl ,  Jawornik 568,  32-400,  Myślenice,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 123992,61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123992,61
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123992,61
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Z uwagi na ograniczone możliwości finansowe z pierwotnego zakresu rzeczowego Części 1. zostały wyłączone prace: zbicie tynków, wykonanie nowej wyprawy/faktury, malowanie, przy czym wyłączenie nie dotyczy cokołu kamiennego.
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Rozbiórka istniejącej stolarki,dostawa fabrycznie nowej stolarki, montaż stolarki
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT43442.08
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
„STOLBRAT” Sp. z o.o. ,  mieczyslaw@stolbrat.pl,  Ubocze 306,  59-620,  Gryfów Śl.,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 104887,02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104887,02
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 118202,44
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie wymiana pieca gazowego - Oleśnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie wymiana pieca gazowego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Rozbudowa Przedszkola przy Zespole Szkół Publicznych w Wielkich Oczach
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa Przedszkola przy Zespole Szkół Publicznych w Wielkich Oczach
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1765E we wsi Strońsko i 4916E na odcinku Strońsko – Zapolice
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI