II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja, naprawa, konserwacja i obsługa sieci wodociągowej będącej własnością Gminy Stary Zamość na terenie gminy Stary Zamość.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Eksploatacja, naprawa, konserwacja i obsługa sieci wodociągowej będącej własnością Gminy Stary Zamość na terenie gminy Stary Zamość.
Do obowiązków wykonawcy usługi należy:
1. Eksploatacja, naprawa, konserwacja, obsługa sieci wodociągowej na terenie gminy Stary Zamość w celu zapewnienia ciągłej dostawy wody dla gospodarstw domowych i instytucji, obiektów działalności gospodarczej.
2. Stosowanie wyłącznie materiałów i urządzeń przeznaczonych do zastosowania pod ziemią i do kontaktu z wodą pitną. Wymagany jest wysoki standard napraw. Wykonawca na żądanie zamawiającego udostępni faktury na zakupione materiały do wglądu.
3. Zabezpieczanie miejsc awarii w ciągu 2 godzin od zgłoszenia.
4. Awaria powinna być usunięta w ciągu 12 godzin przy zgłoszeniu awarii do godz. 12.00, w ciągu 24 godzin przy zgłoszeniu awarii po godzinie 12.00. W szczególnie uzasadnionych przypadkach wynikających z rozległości uszkodzenia lub trudności w dostępie do miejsca uszkodzenia, usunięcie awarii może trwać dłużej. Zamawiający zażąda pisemnych wyjaśnień na tą okoliczność. Sieć wodociągowa objęta naprawą obejmuje sieć główną, przyłącza do wodomierzy włącznie.
5. Eksploatacja, naprawa, konserwacja, obsługa ujęć wody.
6. Odczyt wskazań liczników wody u odbiorców wody i dostarczenie do Urzędu Gminy - 1 raz na kwartał w terminie do 10 dni roboczych po zakończeniu kwartału,
7. Dostarczanie faktur za pobraną wodę wystawionych przez Gminę Stary Zamość za pokwitowaniem do odbiorców wody 1 raz na kwartał w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania faktur od Urzędu Gminy. Pokwitowanie dostarczenia faktur powinno być dostarczone do Urzędu Gminy Stary Zamość w terminie do 10 dni roboczych od dnia otrzymania faktur od Urzędu Gminy.
8. Dostarczenie i odbiór umów na dostawę wody. Podpisane umowy winny być przekazane do Urzędu Gminy Stary Zamość w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania umów od Urzędu Gminy,
9. Wydawanie warunków technicznych dla nowych odbiorców wody.
10. Ponoszenie kosztów badań wody przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.
11. Ponoszenie kosztów energii elektrycznej pobranej na potrzeby poboru i przesyłu wody.
12. Ponoszenie kosztów – opłaty za pobór wód podziemnych.
13. Zapewnienie zastępczego źródła wody w przypadku przerw w dostawie wody ponad 12 godzin.
14. Ponoszenie kosztów dozoru technicznego zbiorników ciśnieniowych.
15. Opłacanie podatku od nieruchomości (od budowli),
16. Utrzymywanie w sprawności hydrantów przeciwpożarowych.
17. Montaż i plombowanie, wodomierzy dostarczonych przez zamawiającego u odbiorców wody, w tym u odbiorców rozliczanych ryczałtowo, po zamontowaniu podpisane przez odbiorcę wody pokwitowania zainstalowania wodomierzy winny być dostarczone do UG.
18. Utrzymywanie stref ochronnych ujęć wody.
19. Odcinanie dostaw wody u odbiorców wskazanych przez zamawiającego, zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków (Dz.U.2015 poz. 139).
20. Prowadzenie ewidencji awarii sieci wodociągowej zawierającej conajmniej: a) pochodzenie informacji o awarii, b) data i godzina przyjęcia zgłoszenia, c) krótki opis awarii i miejsce wystąpienia, d) krótki opis naprawy, e) czy zabezpieczano miejsce awarii, f) data i godzina rozpoczęcia usuwania awarii, g) data i godzina zakończenia usuwania awarii.
21. Wykonawca udostępni numery telefonów, na które można zgłaszać awarie sieci od godz.6.00 do godz.22.00.
22. Wykonawca dołoży wszelkich możliwych starań w celu zminimalizowania strat wody na sieci.
23. Osoby wykonujące czynności w zakresie eksploatacji, naprawy, konserwacji, obsługi zatrudnione będą przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45231300-8
Dodatkowe kody CPV: