Dostosowanie infrastruktury dydaktycznej jednostek oświatowych do zreformowanego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostosowanie infrastruktury dydaktycznej jednostek oświatowych do zreformowanego systemu oświaty Zadanie nr 1- Szkoła Podstawowa nr 3 Zadanie nr 2- Szkoła Podstawowa nr 10 Zadanie nr 3- Szkoła Podstawowa nr 11
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoTarnobrzeg
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrezydent Miasta Tarnobrzega
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-24
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111368
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111368 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Tarnobrzeg: Dostosowanie infrastruktury dydaktycznej jednostek oświatowych do zreformowanego systemu oświaty Zadanie nr 1- Szkoła Podstawowa nr 3 Zadanie nr 2- Szkoła Podstawowa nr 10 Zadanie nr 3- Szkoła Podstawowa nr 11
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 535411-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega, krajowy numer identyfikacyjny 83041350900000, ul. ul. Kościuszki  32, 39400   Tarnobrzeg, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 158 226 570, faks 158 222 504, e-mail strategia@tarnobrzeg.tpnet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tarnobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie infrastruktury dydaktycznej jednostek oświatowych do zreformowanego systemu oświaty Zadanie nr 1- Szkoła Podstawowa nr 3 Zadanie nr 2- Szkoła Podstawowa nr 10 Zadanie nr 3- Szkoła Podstawowa nr 11
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
BZP-I.271.54.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie nr 1- Szkoła Podstawowa nr 3: - remont sali lekcyjnej nr 17: - przebicie w ścianie drzwi, - malowanie; - remont i połączenie sal nr 51 i 52: - rozebranie ścianki, - uzupełnienie parkietu, - zamurowanie drzwi, - malowanie, -wymiana lamp oświetleniowych; - remont sali nr 42: - wyciszenie ścian od wewnątrz, - wymiana wykładziny dywanowej, - wymiana lamp, - malowanie; - remont sali nr 3: - demontaż i zamurowanie okien, - wymiana lamp oświetleniowych, - wymiana drzwi wejściowych, - malowanie; - remont sali nr 10: - malowanie, - remont sali nr 20: -wymiana drzwi wejściowych, - wymiana szafki zlewozmywakowej i zlewu, - wymiana opraw oświetleniowych, - remont posadzki, - malowanie; - remont sali nr 25 z przeznaczeniem na salę gimnastyczną: - wykonanie parkietu, - malowanie, - wymiana lamp oświetleniowych, - wymiana drzwi wejściowych, - roboty instalacyjne obejmujące wyposażenie sali chemicznej: - wymiana posadzki, - wymiana drzwi, - malowanie, - wymiana lamp oświetleniowych, - instalacja wodociągowa, - kanalizacja sanitarna, - wentylacja wyciągowa, - montaż dygestorium, zlewu kwasoodpornego na szafce z blatem z płytek ceramicznych, podwójnej umywalki z szafką. Zadanie nr 2- Szkoła Podstawowa nr 10 : - roboty remontowe sal i korytarza: - wymiana posadzki, - wymiana drzwi, - malowanie, - roboty instalacyjne obejmujące wyposażenie sali chemicznej: - instalacja wodociągowa, - kanalizacja sanitarna, - wentylacja wyciągowa, - montaż dygestorium, zlewu kwasoodpornego na szafce z blatem z płytek ceramicznych, podwójnej umywalki z szafką, - remont pomieszczenia kuchni głównej: - uzupełnienie tynków, - malowanie, - wymiana posadzki, - wymiana płytek okładzinowych, - remont instalacji kanalizacji sanitarnej, - wymiana fragmentu pionów c.o., - wymiana obwodów zasilających urządzenia elektryczne, - korytarz przy kuchni: - wymiana drzwi, - uzupełnienie tynków, - malowanie, - pomieszczenie wydawania posiłków: - uzupełnienie tynków, - malowanie, - klatka schodowa przy kuchni: - uzupełnienie tynków, - malowanie. Zadanie nr 2- Szkoła Podstawowa nr 11: - budowa ścianki działowej z płyt gipsowych, - wymiana lamp oświetleniowych w salach lekcyjnych, - malowanie sal.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233221-4
Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45233251-3, 45330000-9, 45211360-0, 45442100-8, 45331000-6, 45311000-0, 45311000-0, 45421000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostosowanie infrastruktury dydaktycznej jednostek oświatowych do zreformowanego systemu oświaty - Szkoła Podstawowa nr 3
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zadaniu 1 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm) gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT106044.42
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostosowanie infrastruktury dydaktycznej jednostek oświatowych do zreformowanego systemu oświaty - Zadanie nr 2- Szkoła Podstawowa nr 10
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zadaniu 2 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm) gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT205082.27
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostosowanie infrastruktury dydaktycznej jednostek oświatowych do zreformowanego systemu oświaty Zadanie 3 - Szkoła Podstawowa nr 11
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT13930.05
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługowy Zakład Instalacyjno-Budowlany,  ,  ul. Mickiewicza 36 ,  39-400 ,  Tarnobrzeg,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15105,68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15105,68
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15105,68
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji domów jednorodzinnych (stała współpraca) - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekipy do wykonywania elewacji domów jednorodzinnych na terenie Krosna i w okolicach do 30 km. System rozliczenia, to za m2 bez materiału. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Orla
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Orla
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa wielofunkcyjnego, ogólnodostępnego boiska sportowego w miejscowości Wocławy w Gminie Cedry Wielkie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI