Dostosowanie budynku Centralnej Biblioteki Wojskowej przy ul. Ostrobramskiej 109

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostosowanie budynku Centralnej Biblioteki Wojskowej przy ul. Ostrobramskiej 109 w Warszawie do wymogów współczesnego obiektu użyteczności publicznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Jednostka Organizacyjna MON
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg ograniczony
  • ZamawiającyStołeczny Zarząd Infrastruktury
  • Data publikacji ogłoszenia2017-06-30
  • Numer ogłoszenia2017/2017/102577
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 102577 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Warszawa: Dostosowanie budynku Centralnej Biblioteki Wojskowej przy ul. Ostrobramskiej 109 w Warszawie do wymogów współczesnego obiektu użyteczności publicznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 48748-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 51393-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 013058050, ul. Al. Jerozolimskie  97, 00-909  Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. +48261846770, faks +48261846704, e-mail szp.szi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szi.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku Centralnej Biblioteki Wojskowej przy ul. Ostrobramskiej 109 w Warszawie do wymogów współczesnego obiektu użyteczności publicznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
10/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest przebudowa budynku Centralnej Biblioteki Wojskowej przy ul. Ostrobramskiej 109 w Warszawie w zakresie dostosowania do wymogów ppoż. i osób niepełnosprawnych, budowa budynku agregatu prądotwórczego oraz remont nawierzchni utwardzonych. 3.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1)zapewnienie kierownika budowy i kierowanie robotami budowlanymi,2)szkolenie pracowników,3) przeprowadzenie niezbędnych prób sprawdzających prawidłowe funkcjonowanie instalacji, urządzeń, itp. wraz z udokumentowaniem ich wyników, 4)wykonanie wszystkich wymaganych pomiarów instalacji analiz (w szczególności pomiarów przepływów, wielkości elektrycznych itp.),5 przeprowadzenie utylizacji odpadów,6)wykonanie wszystkich prac/czynności towarzyszących koniecznych do prawidłowego zrealizowania umowy, a nieprzewidzianych w projektach, 7)wykonanie dokumentacji powykonawczej,8) uzyskanie wszelkich decyzji, zawiadomień, pozwoleń, uzgodnień, oświadczeń, postanowień, niezbędnych do oddania obiektów do użytkowania, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,9)zapewnienie 3 miesięcznego serwisu gwarancyjnego i konserwacji po dokonaniu odbioru końcowego i przekazaniu do eksploatacji obiektu,10)opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu (jeżeli będzie wymagane przepisami prawa), 11) wykonanie instrukcji ppoż. oraz scenariusza ppoż, 12)opracowanie: instrukcji eksploatacji wykonanych instalacji, instrukcji obsługi wszystkich elementów składowych instalacji, instrukcji techniczno-ruchowej, niezbędnych schematów instalacyjnych w formie tablic oraz instrukcji postępowania na wypadek pożaru wraz z wykazem telefonów alarmowych, 13)opracowanie wykazu środków trwałych.Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujących czynności związane z realizacją robót w zakresie branży: budowlanej będą w okresie realizacji robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dzu. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujących czynności związane z realizacją robót w zakresie branży: elektrycznej, sanitarnej, teletechnicznej i drogowej będą w okresie realizacji robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dzu. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.).Zakres czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia opisują: projekty budowlane i wykonawcze oraz w zakresie demontowanych i ponownie układanych instalacji teletechnicznych projekt powykonawczy instalacji teletechnicznych o klauzuli niejawności „POUFNE”, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6) i 7) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym (Załączniki nr 4 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111100-9
Dodatkowe kody CPV: 45262310-7, 45262300-4, 45262500-6, 45320000-6, 45262400-5, 45261210-9, 45421131-1, 45421110-8, 45421140-7, 45421146-9, 45410000-4, 45432210-9, 45432100-5, 45442100-8, 45443000-4, 45313100-5, 45111200-0, 45111000-8, 45111213-4, 45233120-6, 45233220-7, 45112710-5, 45342000-6, 45332000-3, 45232130-2, 45332300-6, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45316000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT12897324.43
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Lider konsorcjum:Przedsiębiorstwo Budowlano Instalacyjne STOK Jerzy Stocki Sp. Jawna,  pbi-stok@pbi-stok.com.pl,  Warszawska 39A,  05-400,  Otwock,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Partner konsorcjum:STEKOP S.A,  stekop@stekopsa.pl,  Mołdawska 9,  02-127,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15863709,04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15863709,04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21780000,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Warszawa: Dostawa macierzy dyskowej
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Warszawa: Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy OW NBP Bankowiec w Zakopanem
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy OW NBP Bankowiec w Zakopanem
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI