BUDOWA ZESPOŁU SZEŚCIU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH, MIEJSC POSTOJOWYCH,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA ZESPOŁU SZEŚCIU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH, MIEJSC POSTOJOWYCH, ZJAZDU ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĘ TOWARZYSZĄCĄ DLA INWESTYCJI PN.:”BUDOWA SZEŚCIU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH, PARKINGU, ZJAZDU ORAZ NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ NA DZIAŁKACH NUMER 6188/412, 6189/412, 3057/408, 7478/405, 7369/400, 6808/366 ORAZ NA DZIAŁCE NUMER 7812/723 PRZY ULICY TROCERA W ZABRZU – OBRĘB ZABRZE, KARTA MAPY NR 3”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegopodmiot prawa publicznego
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-20
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110124
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110124 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Zabrze: BUDOWA ZESPOŁU SZEŚCIU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH, MIEJSC POSTOJOWYCH, ZJAZDU ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĘ TOWARZYSZĄCĄ DLA INWESTYCJI PN.:”BUDOWA SZEŚCIU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH, PARKINGU, ZJAZDU ORAZ NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ NA DZIAŁKACH NUMER 6188/412, 6189/412, 3057/408, 7478/405, 7369/400, 6808/366 ORAZ NA DZIAŁCE NUMER 7812/723 PRZY ULICY TROCERA W ZABRZU – OBRĘB ZABRZE, KARTA MAPY NR 3”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 65192-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 74794-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27209169300000, ul. Pl. Warszawski  10, 41800   Zabrze, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 373 39 10 ; 373 39 57, faks 32 271 15 53, e-mail przetargi@zbm-tbs.zabrze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zbm-tbs.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA ZESPOŁU SZEŚCIU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH, MIEJSC POSTOJOWYCH, ZJAZDU ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĘ TOWARZYSZĄCĄ DLA INWESTYCJI PN.:”BUDOWA SZEŚCIU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH, PARKINGU, ZJAZDU ORAZ NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ NA DZIAŁKACH NUMER 6188/412, 6189/412, 3057/408, 7478/405, 7369/400, 6808/366 ORAZ NA DZIAŁCE NUMER 7812/723 PRZY ULICY TROCERA W ZABRZU – OBRĘB ZABRZE, KARTA MAPY NR 3”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem, który określają załączniki do niniejszej SIWZ: a) formularz ofertowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, b) prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i wykonawczą oraz zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, decyzją pozwolenia na budowę, postanowieniami zawartymi w umowie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, c) do realizacji zamówienia należy zastosować sprzęt, materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku, d) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tzn. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. e) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie powierzonych i w toku wykonywania usługi pozyskanych informacji dotyczących ZBM - TBS Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę zespołu sześciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz niezbędnej infrastruktury towarzyszącej przy ulicy D. Trocera w Zabrzu: a) powierzchnia całkowita zabudowy: 1.473,60 m2, b) powierzchnia zabudowy jednego budynku: 245,60 m2, c) powierzchnia netto budynku: 844,68 m2, d) powierzchnia całkowita netto mieszkań w budynku: 694,51 m2, e) kubatura jednego budynku: ok. 4.036 m3, f) ilość mieszkań w jednym budynku: 12, w tym dwa przystosowane dla osoby niepełnosprawnej na parterze, g) ilość mieszkań ogółem: 72, w tym: Roboty konstrukcyjno – budowlane i wykończeniowe 1) wykonanie robót w zakresie burzenia oraz robót naziemnych, 2) wykonanie robót budowlanych w zakresie konstrukcji, 3) wylanie fundamentów, nałożenie izolacji przeciwwilgociowej, 4) wykonanie konstrukcji żelbetowych nadziemia, 5) wykonanie robót murowych, postawienie ścianek działowych, 6) wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych wraz z podobnymi robotami, obróbek blacharskich, 7) wykonanie robót stanu wykończeniowego wewnętrznie, 8) nałożenie tynków, oblicowania i okładzin, 9) wykonanie robót w zakresie stolarki budowlanej oraz ślusarki, 10) nakładanie powierzchni kryjących, 11) położenie podłóg i posadzek, 12) wykonanie prac malarskich, 13) wykonanie robót stanu wykończeniowego – zewnętrzne, 14) wykonanie robót elewacyjnych, 15) wykonywanie prac betoniarskich, 16) bez przystosowania mieszkań dla osób niepełnosprawnych 17) bez kafelek ścinanych w pomieszczeniach Roboty drogowe 1) wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, 2) wykonanie robót ziemnych, 3) wykonanie podbudowy, 4) wykonanie elementów ulic i nawierzchni, 5) wykonanie prac związanych z organizacją ruchu, 6) zapewnienie obsługi geodezyjnej. Wewnętrzna instalacja wodno – kanalizacyjna i grzewcza 1) wykonanie robót instalacyjnych – instalacji wodnej: rozmieszczenie rurociągów instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacja urządzeń i armatury, wykonanie prób szczelności i izolacji termicznej, 2) wykonanie robót instalacyjnych – instalacje kanalizacyjne: rozmieszczenie rurociągów instalacji kanalizacyjnej, zamontowanie/zabudowanie przyborów oraz elementów kanalizacji wewnętrznej, 3) wykonanie robót instalacji grzewczej: rozmieszczenie rurociągów instalacji grzewczej, instalowanie urządzeń grzewczych, osprzętu, armatury, wykonanie izolacji i prób szczelności. Branża sanitarna – zewnętrzna sieć wodociągowa 1) wykonanie robót ziemnych i rozmieszczenie rurociągów, 2) montaż armatury i urządzeń, 3) wykonanie prób szczelności, 4) wykonanie przyłącza wodociągowego: wykonanie robót ziemnych i rozmieszczenie rurociągów, montaż armatury i urządzeń, wykonanie prób szczelności, 5) wykonanie zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej: wykonanie robót ziemnych i rozmieszczenie rurociągów, montaż elementów i urządzeń, wykonanie prób szczelności, 6) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej: wykonanie robót ziemnych i rozmieszczenie rurociągów, 7) roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, montaż elementów i urządzeń, wykonanie prób szczelności. Branża elektryczna – instalacja elektryczna zewnętrzna 1) roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, sieci zasilających w terenie, 2) instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 3) wykonanie kanalizacji teletechnicznej. Branża elektryczna - wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych 1) montaż rozdzielnic, montaż tablic w wymiennikowni oraz w mieszkaniach, montaż zabezpieczenia przeciwporażeniowego, 2) montaż przepustów, wykonanie uszczelnienia p.poż., układanie kabli oraz przewodów i rur ochronnych, montaż osprzętu instalacyjnego, 3) montaż opraw oświetleniowych, 4) montaż instalacji domofonowej, 5) montaż instalacji odgromowej, uziemiającej i połączeń wyrównawczych. Mała architektura 1) wykonanie schodów terenowych, 2) wykonanie ogrodzenia, 3) wykonanie elementów malej architektury: dostawa i montaż ławek, wiat prefabrykowanych, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, 4) wykonanie robót w zakresie zieleni, 5) postępowanie przetargowe nie dotyczy organizacji placu zabaw oraz montażu urządzeń. Dostarczenie na własny koszt: 1) Kluczy do mieszkań, 2) Kluczy do klatki schodowej w ilości 75 szt., 3) Kluczy do śmietników w ilości 75 szt., 4) Pilotów do bramy wjazdowej w ilości 75 szt., 5) Znaków porządkowych komunikacji wewnętrznej w klatkach schodowych, oznakowania informacyjnego w budynkach dot. np. hydrantów, 6) Oznaczenie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych (6 miejsc), 7) Oznakowanie dróg wewnętrznych, 3.6. Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest zobowiązany do utylizacji gruzu i innych odpadów nie nadających się do wykorzystania, w miejscach zorganizowanego składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001 r. nr 112, poz. 1206). 3.7. Za skuteczne powiadamianie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych odpowiada Wykonawca. Sposób powiadamiania zgodnie z decyzją Wykonawcy i obowiązującym prawem. 3.8. Zamawiający planuje narady koordynacyjne nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu. Zawiadomienia będą wysyłane z wyprzedzeniem drogą elektroniczną. Harmonogram zostanie uzgodniony i zaprotokołowany na pierwszym spotkaniu organizacyjnym. Narady koordynacyjne organizuje na własny koszt Wykonawca. W naradach uczestniczy Kierownik budowy oraz pozostali uczestnicy procesu budowlanego wymienieni w art. 17 ustawy Prawo budowlane. 3.9. Za ujawnione wady dostarczonych przez Wykonawcę materiałów w okresie udzielonej gwarancji przez producenta odpowiada Wykonawca. 3.10. Koszty przeglądów gwarancyjnych i przeglądu pogwarancyjnego użytych materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisowaniem ponosi Wykonawca. 3.11. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom. 3.12. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp. dopisuje wyrazy: „lub równoważny”, w przypadku, gdy takie określenie tam nie występuje. 3.13. Wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 3.14. Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 2 ustawy, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. 3.15. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, właściwości funkcjonalne i jakościowe, ponadto aby posiadały wymagane, odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewniały zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały, urządzenia i rozwiązania. Wykonawca winien ponadto dołączyć do oferty zbiorcze zestawienie, wraz ze szczegółowym opisem, tych zaproponowanych materiałów, urządzeń oraz rozwiązań równoważnych w celu wykazania ich równoważności w stosunku do materiałów, urządzeń i innych rozwiązań opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (w którym zawiera się specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych), ze wskazaniem nazwy, strony których dotyczy oraz załączyć odpowiednio wymagane atesty, certyfikaty lub dopuszczenia. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął materiały, urządzenia zaproponowane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Parametrami technicznymi są wielkości liczbowe wyznaczające charakterystyczne wielkości różnych urządzeń i materiałów, zaś parametrami użytkowymi i technicznym są wszelkie wielkości (wyrażane w jednostkach miary, wagi etc.) elementów użytkowych (np. elewacji) i technicznych (np. ciężaru konstrukcji). Poprzez właściwości funkcjonalne należy rozumieć cechy oznaczające, że materiał, urządzenie i rozwiązanie techniczne będą spełniały prawidłowo swoje funkcje, tzn. zapewnią zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami SIWZ; właściwości jakościowe należy rozumieć zgodnie z postanowieniami SIWZ dla zaproponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań technicznych właściwości takie jak np.: funkcjonalność, rodzaj, gatunek, cechy fizyczne (np.: gęstość, szczelność, wilgotność, mrozoodporność, odporność na starzenie, itp.), cechy mechaniczne (np.: wytrzymałość, odporność na uderzenia, itp.), cechy chemiczne (np. odporność na ścieranie, odporność na poślizg itp.), itp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45211340-4, 45300000-0, 45331100-7, 45330000-9, 45321000-3, 45310000-3, 45316100-6, 45332000-3, 45442200-9, 45231112-3, 45420000-7, 45431200-6, 45442100-8, 45450000-6, 45111200-0, 45233200-1, 45261210-9, 45262300-4, 45262410-8, 45262522-6, 45320000-6, 45410000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT11947919.35
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
STB Sp. z o.o. - Lider Konsorcjum,  biuro@stb-stb.pl,  ul. Bór 151 C ,  42-200,  Częstochowa,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13201715.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13201715.32
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13940344.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady murarzy i pracowników ogólnobudowlanych - Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygady murarzy i pracowników ogólnobudowlanych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Modernizacja sanitariatów w Przedszkolu nr 10
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Zmiana pokrycia dachowego wraz z dociepleniem Przedszkola Miejskiego Nr 1
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI