Budowa zbiorników retencyjnych wody i pompowni II° na Stacji Uzdatniania Wody oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa zbiorników retencyjnych wody i pompowni II° na Stacji Uzdatniania Wody oraz budowa sieci kanalizacyjnej etap I w Łabiszynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoŁabiszyn
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Łabiszyn
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112390
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112390 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Łabiszyn: Budowa zbiorników retencyjnych wody i pompowni II° na Stacji Uzdatniania Wody oraz budowa sieci kanalizacyjnej etap I w Łabiszynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 523493-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 95060-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łabiszyn, krajowy numer identyfikacyjny 092351200, ul. pl. 1000-lecia  1, 89-210   Łabiszyn, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 384 40 52, faks 52 384 41 77, e-mail urzad@labiszyn.pl, zamowienia@labiszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.labiszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zbiorników retencyjnych wody i pompowni II° na Stacji Uzdatniania Wody oraz budowa sieci kanalizacyjnej etap I w Łabiszynie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IGM.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1)Przedmiotem zamówienia jest: Budowa zbiorników retencyjnych wody i pompowni II° na Stacji Uzdatniania Wody oraz budowa sieci kanalizacyjnej etap I w Łabiszynie 2)Zgodnie z opisem w rozdziale 1 pkt. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3)Rękojmia. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi, (zgodnie kodeksem cywilnym) na wykonane prace związane z przedmiotem zamówienia. Rękojmia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie, wykonawca będzie zobligowany do określenia długości rękojmi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 4)Gwarancja. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy gwarancji na zasadach opisanych we wzorze karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik do SIWZ. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie, wykonawca będzie zobligowany do określenia długości gwarancji w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 5)Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 6) Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych: Część 1: Budowa zbiorników retencyjnych wody i pompowni II° na Stacji Uzdatniania Wody Zakres robót obejmuje: a)Budowę pompowni II° b)Budowę czterech poziomych zbiorników retencyjnych o pojemności 100m3 każdy c)Instalacje wewnątrz budynku. W budynku SUW włączenie instalacji wodociągowych zewnętrznych (do i ze zbiorników retencyjnych oraz wodociąg do płukania filtrów) do istniejących. Powiększenie kanału w posadzce. d)Roboty technologiczne usprawniające działanie istniejącego układu technologicznego. Wymiana istniejących rurociągów w studniach głębinowych. Instalację wymienić na rurociągi o średnicy KO DN100. W kołnierzach do rurociągów KO DN100 należy przewidzieć otwór na przejście kabla energetycznego zasilającego pompy oraz otwór na możliwość prowadzenia asekuracyjnej linki do pompy. Kołnierze, śruby i linkę wykonać ze stali KO. e)Roboty ziemnie i instalacje zewnętrzne. Instalacje zewnętrzne obejmują: - rurociąg tłoczny d160 mm PE – z budynku SUW przez komorę do zbiorników retencyjnych, - rurociąg ssawny d200 PE – ze zbiorników retencyjnych przez komorę do budynku SUW, - rurociąg przelewowy d160 i spustowy d160, włączony do studzienki S1 –S4, skąd prowadzony przewodem d200 PVC SDR34 SN8 przez studnię S5, S6 i S7 do istniejącej kanalizacji deszczowej. Przewody wodociągowe należy wykonać z rur PE PN10 SDR17 o połączeniach zgrzewanych doczołowo. Na przewodach spustowych zamontować zasuwy żeliwne kołnierzowe ze skrzynką uliczną. Woda ze spustu zbiornika kierowana będzie do istn. kanalizacji deszczowej. Projektuje się rurociąg przelewowospustowy ze zbiorników retencyjnych do projektowanej studzienki S7 a następnie do kanalizacji deszczowej. f)Wykonanie drogi dojazdowej o nawierzchni z płyt ażurowych do projektowanych i istniejących obiektów na Stacji Uzdatniania Wody g)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujety w: - załącznik nr 8 dokumentacja projektowa SUW w Łabiszynie – branża sanitarna - załącznik nr 9 dokumentacja projektowa SUW w Łabiszynie – branża elektryczna i AKPiA - załącznik nr 10 dokumentacja projektowa SUW w Łabiszynie – branża konstrukcyjno - budowlana - załącznik nr 11 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna - załącznik nr 12 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża drogowa - załącznik nr 13– przedmiar SUW w Łabiszynie Część 2: Budowa sieci kanalizacyjnej etap I w Łabiszynie Zakres robót obejmuje: a)Budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ok. 528 m; b)Budowę kanalizacji tłocznej z przepompowniami ścieków, wraz z wykonaniem przejścia pod dnem Kanału Noteckiego. Wykonane zostanie poprzez zastosowanie rury ochronnej o długości 30,0 m i średnicy 315 mm, pod dnem kanału, w której umieścić przewód kanalizacyjny. Długość kanalizacji tłocznej wyniesie ok. 343 m. c)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w: - załącznik nr 14 – dokumentacja projektowa kanalizacja Łabiszyn część opisowa - załącznik nr 15 – dokumentacja projektowa kanalizacja Łabiszyn część graficzna - 1 - załącznik nr 16 – dokumentacja projektowa kanalizacja Łabiszyn część graficzna - 2 - załącznik nr 17 – dokumentacja projektowa zasilanie ul. Farna - załącznik nr 18 – dokumentacja projektowa zasilanie ul. Szubińska - załącznik nr 19 – przedmiar kanalizacja Łabiszyn 7)Wykonawcy mogą składać oferty w doniesieniu do jednej lub wszystkich części przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45232430-5, 45330000-9, 45223220-4, 45400000-1, 45330000-9, 45315100-9, 45112710-5, 45232410-9, 45332300-6, 45111000-8, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Budowa zbiorników retencyjnych wody i pompowni II° na Stacji Uzdatniania Wody
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1234145.95
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Techwater Marek Jarosz,  biuro@techwater.eu,  ul. Kraszewskiego 16,  85-240,  Bydgoszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1303782.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1303782.61
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1329675.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Budowa sieci kanalizacyjnej etap I w Łabiszynie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1851892.05
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe ALFA Sp. z o. o.,  alfa@cps.pl,  ul. Toruńska 300,  85-880,  Bydgoszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2068593,26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2068593,26
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2068593,26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25000.00
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca zamierzy powierzyć wykonanie części dotyczacej przewiertu sterowanego(przejście pod dnem cieku wodnego w technologii bezwykopowej) firmie Hoster Sp. z o. o. z siedzibą w Wejcherowie przy ul. Św. Jacka 26a/1

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace konserwatorskie i restauratorskie przy elewacji północnej kościoła - Pluskowęsy
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace konserwatorskie i restauratorskie przy elewacji północnej kościoła parafialnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: 2017/2017/112396
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: 2017/2017/112396
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Lechów – Dąbrówka – Wielka Wola
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI